X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לוני, פרידמן ונמני נפגשו בביתו של מאנה כדי לנתח את מצב הקבוצה. מחר ב-18:50, גביע הטוטו נגד מכבי פ"ת. נמני, קמאנאן ורודי חדד לא בסגל
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

מכבי תל אביב תתארח מחר (שבת) ב-18:50 באצטדיון האורווה אצל מכבי פתח-תקוה ותנסה להתאושש מהשבוע השחור שעבר עליה.
כזכור, הצהובים הפסידו בשבוע שעבר בפ"ת 3:2 במשחק שהוביל לפיטוריו של אלי כהן מאימון הקבוצה ולמחול שדים סביב מינוי המאמן החדש. בהמשך השבוע הקבוצה של לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה הושפלה בטורקיה ע"י קבוצה מהליגה השניה, ארצ'יאספור 3:1.
היום נערכה פגישת חירום במכבי ת"א. בפגישה השתתפו אבי נמני, לוני הרציקוביץ' ותמי פרידמן. היא נערכה בביתו של רוני מאנה.
בפגישה ניתחו כולם את המצב הנוכחי. כמו כן הוחלט כי ישוחררו לפחות ארבעה שחקנים בהם ככל הנראה הבלמים עוז יפרח ואביב חדד.
מאנה הבטיח לנסות להביא עוד ספונסרים שיעזרו לקבוצה.
"יש לנו בעיה קשה בהגנה, בעצם אין הגנה" - כך אמר הבוקר בכיר במועדון. "חייבים לעשות פה שינוי דרסטי, אחרת נמשיך לספוג גולים שלא סופגים בגן ילדים והשינוי הזה צריך לקרות עכשיו".
מי שאמורים לשלם את המחיר על היכולת החלשה של ההגנה מאז פתיחת העונה כאמור, הם הבלמים, עוז יפרח ואביב חדד. עדיין לא ברור אם שניהם ישוחררו ממכבי תל אביב, אך ברור שלפחות אחד מהם ישלם את המחיר.
במכבי מאוכזבים גם מהקישור האחורי של הקבוצה, ומכך שדן רומן ושרן ייני לא הצליחו לייצב אותו אתמול. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, רמז כבר אמש בסיום המשחק כי שחקנים ישוחררו מהקבוצה.
יכול להיות כי בנוסף לבלמים תשחרר מכבי מספר שחקנים נוספים שאיכזבו העונה, או כאלה שכלל לא קיבלו הזדמנות בעקבות יכולת חלשה מתחילת העונה.
במכבי מתכוונים להיפגש שוב עם ליאור ז'אן וינסו להחתימו על חוזה לשלוש שנים. הצהובים רוצים מאוד את ז'אן, שעשוי לייצב את ההגנה עד חזרתם של מילאן מרטינוביץ', מושיקו מישאלוף ואבי יחיאל.
יחיאל, שעבר ניתוח בברך, צפוי לחזור למגרשים בעוד כחודשיים, אך מבדיקה שערך לאחרונה הועלתה האפשרות כי יצטרך לעבור ניתוח נוסף להשתלת חלק מהסחוס שנשחק. החלטה על כך עדיין לא התקבלה ובקרוב יידע יחיאל, אם הוא יחזור למגרשים בחודשיים הקרובים, או ייאלץ להיעדר תקופה ממושכת יותר.
בסיום המשחק אמש פנה איש עסקים ישראלי שמקורב מאוד להנהלת מכבי תל אביב לחלוץ ארצ'יאספור, בורהאן קוקסל, שכבש את אחד השערים במשחק והציע לו להגיע לישראל ולהצטרף למועדון. קוקסל סיפר לאיש העסקים כי השכר שלו בארצ'יאספור הוא 60 אלף דולר לעונה.
אגב, שחקני הקבוצה לא האמינו שלוני הרציקוביץ', הבעלים של המועדון, לקח את האשמה על ההפסד על עצמו. "לוני יצא איתנו גבר ואנחנו חייבים להחזיר לו" אמרו חלק מהשחקנים.
במכבי ת"א החליטו לפנות ערב שאבי נמני, יאניק קמאנאן ורודי חדד לא יתלבשו למשחק גביע הטוטו. גיא סולומון יפתח בשער במקום יבריץ'.
הרכב משוער: גיא סולומון, דור מלול, עוז יפרח, ניסו קפילוטו, אורי שטרית, יוסי שבחון, דן רומן (אוראל אדרי), שרן ייני, עומר פרץ, יניב עזרן, דודו ביטון.
מהעבר השני, למרות ההתאוששות בליגה, מכבי פ"ת עדיין לא ניצחה במשחקי גביע הטוטו בהם היא הפסידה 3:0 לבני סכנין וסיימה בתיקו 0:0 עם עירוני קריית שמונה.
נושא השיחה המרכזי באימון הבוקר של הקבוצה היה החוויה שעברה על נציגי הקבוצה בשדרות. עומר גולן, שביקר בעיר המופגזת ביחד עם סולי צמח, אורי לוזון והנשיא עמוס לוזון, סיפר: "קשה מאוד לדבר על כדורגל אחרי מה שקורה בשדרות ואני לא מדבר רק על מה שעבר עלינו אלא על מה שעובר על התושבים האלה במשך שש שנים וחצי".
"זה מדהים, במרחק של שעה נסיעה מתל אביב יש עולם אחר, אנשים חיים פשוט בפחד ובמלחמה", הוסיף גולן.
"אני עדיין לא יודע אם אשחק מול מכבי ת"א", המשיך גולן, "אבל מה שבטוח, נעשה הכל כדי להשיג ניצחון במסגרת גביע הטוטו. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובכל מפעל".
קשר הנבחרת הצעירה של גאנה, עימנואל אלן, אמור להיבחן במכבי פ"ת. לאחר המשחק המאמן יוסי מזרחי יקבל החלטה לגביו.
למרות השיפור המשמעותי במצב רגלו של חאבייר דירסאו, מזרחי העדיף לתת לקשר לנוח כדי שיחלים עד למשחק מול מכבי חיפה, שייערך בעוד שבועיים במחזור השלישי של הליגה.
הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמדוב, ניצן דמארי (קובי גנון), נאור פסר, אורי לוזון, סולי צמח, עימנואל אלן, לירן כהן, אוהד קדוסי (עומר גולן), עומר דמרי.

תאריך:  31/08/2007   |   עודכן:  31/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
במכבי ת"א החליטו: 4 שחקנים ישוחררו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ניהול עלוב
אחד 1  |  31/08/07 23:51
2
מכבי ת"א-מיהי?
גד  |  2/09/07 01:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופירה אסייג, ONE
רפא בניטז לא התעלם מיכולתו המצויינת של קפטן הנבחרת והוא ייכלל בסגל מחר ב-17:00 מול דרבי באנפילד. בניטז: "יוסי בניון הוא שחקן מאוד חכם"
הילה רפופורט
בראיון לערוץ הטלוויזיה הממלכתי הירדני אמר עבדאללה מלך ירדן כי ועידת השלום הצפויה בסתיו עשויה להוביל לשלום במזה"ת
הילה רפופורט
רכב פרטי שנסע בכביש מספר 4 סטה ממסלולו והתנגש חזיתית ברכב מסחרי שהגיח ממולו    נהג המכונית נהרג ונהג הרכב המסחרי נפצע קשה
הילה רפופורט
רוסיה העבירה לרצועת עזה, דרך ירדן, ציוד רפואי, תרופות ומוצרי מזון    משרד החוץ הרוסי: תושבי עזה לא יהיו בני ערובה של המצב הפוליטי ברשות
הילה רפופורט
הארגון שיחרר את שבעת החטופים האחרונים שנותרו מבין 23 בני הערובה הדרום קוריאנים שחטף לפני כשישה שבועות    דובר הטליבן: נחטוף אזרחים זרים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il