X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות היכולת הפושרת בפתיחת העונה, דרור קשטן זימן את קשר בית"ר ירושלים למשחק הקריטי בשבוע הבא. גם אליניב ברדה, אבי סטרול וקלמי סבן זומנו
▪  ▪  ▪
מיכאל זנדברג [צילום: טלספורט]

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, זימן הערב (שבת) 23 שחקנים לקראת משחקה המכריע של נבחרת ישראל מול נבחרת אנגליה בוומבלי בשבת הבאה.
ההפתעה הגדולה, כמובן, היא זימונו של קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, שלא זומן למשחק הידידות מול בלארוס, מה שעורר לא מעט ביקורת על המאמן הלאומי. למרות שמאז פתיחת העונה זנדברג לא מפגין יכולת גבוהה וגם בניצחון בית"ר 1:2 על הפועל ת"א הוא לא היה טוב, דווקא עכשיו בחר קשטן לזמנו לקראת המפגש הקריטי מול האנגלים.
מגן הפועל ת"א יגאל אנטבי, ומגן מכבי נתניה קלמי סבן זומנו לסגל לאחר תקופה ממושכת שלא היו בסגל. חלוץ גנק הבלגית, אליניב ברדה, חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן וחלוץ סיבאספור, פיני בלילי, שנעדרו ממשחק הנבחרת נגד בילארוס, זומנו גם הם.
מחר תתכנס הנבחרת באצטדיון רמת גן כדי לעבור טיפולים ומסאז'ים, ביום שני תערוך אימון ראשון בערב. הלגיונרים של הנבחרת יצטרפו אליה רק ביום שלישי, כשיגיעו ישירות לאנגליה. הנבחרת תמריא ללונדון בשלישי בבוקר, ובערב כבר תתאמן לראשונה, במתקן האימונים של ווטםפורד.
משחק קריטי לשתי הנבחרות
כאמור, ביום שבת יעלו חניכיו של דרור קשטן על הדשא של אחת מהיכלי הכדורגל הגדולים והחשובים בעולם - איצטדיון וומבלי המחודש. מולם יתייצבו חניכיו של סטיב מקלארן, שחייבים להשיג ניצחון כדי להישאר בתמונת העלייה לאליפות אירופה ב-2008.
הסגל האנגלי למשחק יחסר את חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, וויין רוני וגם את דייויד בקהאם הפצועים. גם קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, נמצא בספק היות והוא עדיין לא החלים לחלוטין מהשבר בכף רגלו.
בחודש מרץ האחרון נפגשו שתי הנבחרות באיצטדיון ר"ג למשחק שהבטיח רבות אבל קיים מעט מאוד, עם תיקו 0:0 מאכזב. נכון להיום, נבחרת ישראל נמצאת במקום השני של בית 5 עם 17 נקודות אחרי 8 משחקים ואילו האנגלים מאיישים את המקום הרביעי עם 14 נקודות מ-7 משחקים.
הסגל המלא
שוערים: דודו אוואט (דפורטיבו לה-קורוניה), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי נתניה).
הגנה: טל בן-חיים (צ'לסי), אריק בנאדו (בית"ר ירושלים), שמעון גרשון (בית"ר ירושלים), יואב זיו (בית"ר ירושלים), יובל שפונגין (מכבי תל-אביב), קלמי סבן (מכבי נתניה), אבי סטרול (מכבי נתניה), יגאל אנטבי (הפועל ת"א).
קישור: יוסי בניון (ליברפול), וואליד באדיר (הפועל תל-אביב), גל אלברמן (בית"ר ירושלים), עידן טל (בית"ר ירושלים), מיכאל זנדברג (בית"ר ירושלים).
התקפה: טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), עומר גולן (מכבי פ"ת), רוברטו קולאוטי (בורוסיה מנשנגלדבאך), ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), פיני בלילי (סיבאספור), יניב קטן (מכבי חיפה), אליניב ברדה (גנק).

תאריך:  01/09/2007   |   עודכן:  01/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זנדברג זומן למשחק מול אנגליה בוומבלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חברה יקרים...נא לא לשכוח לקחת
אחמד זיבי   |  2/09/07 01:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
הסנטור הרפובליקני לארי קרייג הודיע היום על התפטרותו, לאחר שנתפס כשהוא מנסה לשדל שוטר בשירותים ציבוריים בשדה התעופה של מינסוטה
הילה רפופורט
המטוס התרסק בסמוך לשדה חמניות במושב בית חנניה שליד בנימינה; טייס המטוס נהרג    מדובר בתאונה השניה בתוך יממה והרביעית בחודש האחרון בה מעורב מטוס מסוג זה
ONE
הקשר הישראלי שיחק 29 דקות בחגיגה של האדומים על העולה החדשה - טורס ואלונסו עם צמד. סהר שיחק 69 דקות בהפסד של ק.פ.ר 3:0 לסאות'המפטון
הילה רפופורט
אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר נשאה דברים בתום מסע הזדהות עם החיילים ותקפה: "השרים בונים מקלטים אטומים אך לא דואגים להציב מצלמות בגבול הצפון"
הילה רפופורט
הטילים הבליסטיים, מסוג Topol-M, יוצבו צפונית-מזרחית למוסקבה, כחלק מהתוכנית לעידכון מערך ההגנה הרוסי מפני נשק גרעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il