X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השוער הלאומי פותח את שבוע אנגליה עם ראיון ל-ONE. וכמו כולנו, הוא יודע היטב מה חשיבות המפגש: "תיקו יוציא את האנגלים מהתמונה"
▪  ▪  ▪
דודו אוואט: "המשחק הכי חשוב בקמפיין" [צילום: ONE]

דודו אוואט, שוער הנבחרת ולה קורוניה, שחוגג בימים אלה את הולדת בנו, יטוס לאנגליה ביום שלישי, להכנות של הנבחרת לקראת המשחק החשוב מול אנגליה בסוף השבוע הבא.
ביום רביעי לאחר אימון הנבחרת, אוואט יטוס לברית של בנו שתתקיים ביום חמישי בבוקר, ומיד אח"כ יתפוס טיסה חזרה לאנגליה (כשעה וחצי טיסה).
על כך אמר אוואט: "זאת הכוונה, רק לאחר סיכום עם המאמן דרור קשטן, כך שלא אפסיד את אימון הנבחרת ביום רביעי ואגיע בחזרה למלון ביום חמישי אחה"צ, לאחר הברית".
ש: עד כמה נבחרת ישראל לדעתך מוכנה לאנגליה?
ת: "זה משחק המפתח של הנבחרת בקמפיין הנוכחי ואחד המשחקים החשובים של הנבחרת בשנים האחרונות. תיקו שם ייתן לנו כח להמשך, יוריד לאנגלים את הביטחון ויוציא אותם מהסיפור. היכולת שלנו מול בלארוס לא היתה משכנעת, אבל גם האנגלים לא שיחקו טוב".
אוואט המשיך: "לא נבוא לטייל. יש לנו מה לתת ולכולם יש אמונה שלמה שאפשר לעשות את זה. היום הרבה שחקנים ישראלים משחקים באירופה וזה טוב לנבחרת. אנחנו נוסעים כנבחרת מגובשת ומלוכדת עם שיטה, רצון, אהבה לסמל וניתן הכל כדי שאחרי המשחק נוכל לשמוח. אבל, האנגלים משחקים בוומבלי עם הקהל שלהם והם עם הסכין על הצוואר".
ש: דייויד בקהאם לא ישחק, וג'רארד בספק כבד, זה אולי לטובתנו?
ת: "בקהאם ידוע כאחד השחקנים הבולטים והחשיבות שלו על המגרש גדולה, אבל בנבחרת אנגליה לכל אחד יש מחליף, גם לבקהאם וגם לג'רארד. אצלם זה לא תירוץ. אם יוסי בניון היה חסר לנו בנבחרת, זה היה משמעותי. מי יודע, אולי בסוף המשחק הם ישתמשו בזה כתירוץ".
ש: מה דעתך על היכולת הפנטסטית של יוסי בניון בליברפול?
ת: "אותי זה לא מפתיע. יוסי תמיד בכושר ומסוגל לעשות כל דבר בכל רגע נתון. אצלנו אוהבים ישר להשמיץ, אבל צריך לזכור באיזה מועדון ענק הוא נמצא. יש לו שם מלחמה קשה, אבל כמו שאני מכיר את יוסי, הוא יצליח".
עד שהנבחרת תתכנס, אוואט וקבוצתו לה קורוניה ישחקו בליגה מול ויאדוליד ביום ראשון. במחזור הקודם לה קורוניה הובסה בבית 3:0 ע"י העולה החדשה אלמריה.
ש: לפתיחת ליגה כזאת לא ציפיתם?
ת: "לא הגיע לנו לנצח. כולם כולל אני, לא היינו טובים. הגענו שאננים, חשבנו שננצח קבוצה שרק עלתה לליגה הראשונה וחטפנו שלישייה".
ש: היום (20:00) אתם משחקים מול ויאדוליד. מוכנים?
ת: "צריך לעשות סוויץ' בראש, לרוץ ולעבוד קשה, מה שלא עשינו מול אלמריה. יש לנו שחקנים, צוות מקצועי וקבוצה טובה. כך שאנחנו רוצים לצבור ביטחון בחזרה".
השוער המשיך: "ויאדוליד קבוצה טובה מאוד, יש להם את אותו השלד משנה שעברה, הם הוכיחו שהם ברמה גבוהה ולא הפסידו למעלה מ-20 מחזורים בבית. ניצחנו אותם בשנה שעברה בגביע 1:4. יהיה מאוד קשה כמו כל משחק פה. ביום ראשון הם ישחקו את המשחק הראשון שלהם העונה מולנו בבית, לא יהיה קל אבל יש לנו כלים לנצח".
ש: מה המטרות שלכם העונה?
ת: "בוודאי להיות בחלק העליון ולהגיע לאופ"א. הגיעו ועזבו אותנו הרבה שחקנים והמטרה היא להתגבש ולצבור כח".
ש: לליגה הספרדית הגיע חיזוק משמעותי בדמות תיירי הנרי.
ת: "תיירי הנרי, הוא אחד השחקנים הגדולים בעולם והוא מגיע לקבוצה שהיא אחת הגדולות בעולם. לברצלונה יש קאדר מדהים, אבל מול ראסינג הם יצאו בתיקו אפס. אני שמח ששחקנים כאלה מגיעים לליגה הספרדית. זה הופך אותה לאטרקטיבית ותחרותית יותר".
ש: איך אתה מרגיש עם מותו הטרגי של אנטוניו פוארטה?
ת: "זה נורא. אלה דברים שמעמידים אותנו בפרופורציות ומורידים אותנו לקרקע. זה רגע עצוב. לא יצא לי להכיר אותו באופן אישי, יצא לי לדבר אתו כמה מילים בשנה שעברה במשחק השלום בסביליה וזה מצער ועצוב. נקווה שלא יהיו עוד מקרים כאלה".
ברצלונה תחפש נצחון ראשון הערב, משחק חוץ קשה לריאל
ברצלונה שאיכזבה במחזור הראשון עם 0:0 מול סנטאנדר, תחפש נצחון ראשון הערב (20:00) בקאמפ-נואו מול אתלטיק בילבאו. כבר במהלך השבוע האחרון הראתה בארסה שיפור ניכר, לאחר שניצחה את אלופת איטליה, אינטר 0:5 במשחק ידידות.
ברצלונה תחסר במשחק הערב את כוכבה הקמרוני סמואל אטו שנפצע מול אינטר ויעדר לפחות חודשיים מהמגרשים. בהעדרו צפוי לפתוח בהרכב הרכש הצרפתי החם, תיירי הנרי.
ריאל מדריד שניצחה במחזור הראשון בדרבי החם של מדריד את אתלטיקו 1:2, תצא הערב (22:00) למשחק חוץ קשה מול ויאריאל. האחרונה נראתה נהדר במחזור הראשון כשהביסה את ולנסיה החזקה 0:3 בחוץ.
יתר המשחקים בספרד הערב: אתלטיקו מדריד - מאיורקה (20:00). בטיס - אספניול (20:00). אלמריה - ולנסיה (20:00). חטאפה - הואלבה (20:00).

תאריך:  02/09/2007   |   עודכן:  02/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוואט: יש אמונה שאפשר לעשות את זה באנגליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
הנהלת המאפיה המשפחתית מירושלים החליטה להדיח את גד אנג'ל מיידית בגלל חשד להפרת אמון    תימרץ עובדת במאפיה להגיש תלונה למשטרה ותביעה משפטית נגד החברה    ביהמ"ש לעבודה הוציא צו-מניעה נגד פיטוריו - עד לדיון בעניינו השבוע
עידן יוסף
עמוס שלו, ששכל את בנו במלחמה, טוען כי נחום ברנע וידיעות אחרונות פרסמו מכתב פנימי על בנו במטרה לנגח את ירון זליכה, והאשים אותם בחוסר אתיקה    ברנע: לא הייתי חייב לבקש תגובה
רותי אברהם
היועץ המשפטי מזוז מצטרף לבקשת ועדת וינוגרד לדחות את העתירות "המוקדמות" נגדה    בתגובה: ניתן יהיה לעתור רק על סמך "נסיבות קונקרטיות"
עידן יוסף
הופכת את מותג Aroma music bar ללייבל    התקליט הראשון בהפקתה - של ארקדי דוכין, ייצא לאחר החגים
ניר יהב
מקורות פלשתינים ועדי ראייה ברצועה מדווחים על כך שחמושים פלשתינים ירו אש מקלעים לעבר מסוק צה"ל אך לא פגעו בו    צה"ל: "לא בוצע שום ירי לעבר מסוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il