X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: AP]
הישג ענק: שחר פאר ברבע הגמר
הטניסאית הבכירה של ישראל, לא הותירה לפולניה בת ה-18 סיכוי. שחר ניצחה בקלות 4:6, 1:6 ועלתה לראשונה באליפות ארה"ב לשלב רבע הגמר

שחר פאר, המדורגת 19 בעולם, ניצחה את אגניסקה רדוונסקה מפולין, בשמינית גמר אליפות ארה"ב הפתוחה, 4:6, 1:6 לאחר משחק מצוין.
מערכה ראשונה - 4:6 לשחר
הפולניה פתחה עם חבטות ההגשה. שחר פאר לא הצליחה לקחת יותר מסרב אחד, לפני שרדוונסקה עלתה ל-0:1 מהיר. שחר נקלעה לפיגור 30:0 בהגשה שלה, אך המומנטום חזר לישראלית אחרי מהלך הגנתי מבריק שהותיר את רדוונסקה ללא מענה. שחר שוב נקלעה לפיגור וקינחה בטעות כפולה. שבירה ראשונה ו-0:2 לפולניה.
הישראלית לא ביזבזה זמן. המשחקון השלישי הכניס אותה למשחק, כששברה את חבטות ההגשה של רדוונסקה וחזרה ל-2:1 מינימלי. מכאן הדרך היתה קלה ל-2:2 על האפס, כששחר מסיימת באייס ראשון.
שחר עלתה ל-15:40 וקיבלה 2 הזדמנויות שבירה במשחקון החמישי. היא ניצלה את הראשונה ועלתה ל-2:3 קל.
הדקות האלה היו הדקות של שחר. הישראלית גילתה עליונות על רדוונסקה, והכניסה את הסרב הראשון באחוזים גבוהים. היא עלתה ל-2:4 על האפס.
הפולניה, אחרי כמה משחקונים גרועים, הצליחה לשמור על חבטות ההגשה ולצמק ל-4:3. במשחקון הבא, שחר המשיכה בקצב המהיר והובילה 0:40. 2 טעויות לא מחויבות החזירו את רדוונסקה למשחקון, 40:40. שחר לא ויתרה וחזרה למשחק באגרסיביות עם ווינר מצוין. גם הרשת היתה עם הישראלית בדרך ל-3:5 מצוין ואפשרות טובה לקחת את המערכה הראשונה.
שחר "נחה" בהגשה של אגניסקה, והאחרונה לקחה את המשחקון שלה על האפס, 4:5 לשחר, שהגישה למערכה. הקהל הניו-יורקי התומך לא הביע ספקות באשר לאהדתו. שחר זכתה לרוח גבית מהאמריקנים. היא עלתה ל-15:40 ושוב ניצלה את הסרב הראשון כדי לקחת את המערכה הראשונה בצדק, 4:6.
מערכה שנייה
אגניסקה הריצה את שחר מצד לצד, ועלתה עם ווינר גדול ל-0:1 במשחקון הראשון של המערכה. שחר כבר עם 6 ווינרים מול אפס של הפולניה. אחרי עוד מתנה שקיבלה מהפולניה, שחר הישוותה ל-1:1. המשחקון הבא היה היפה ביותר במשחק, שחר מצאה תשובה לכל חבטה של רדוונסקה ועלתה ל-1:2, לאחר שבירה על האפס.
שחר המשיכה לשלוט בקצב המשחק ולא איפשרה לפולניה לחזור על חשבון מכות ההגשה שלה. הישראלית עלתה ל-1:3 בקלות. 1:4 לפאר! שחר, עם עוד שבירה נהדרת, המשיכה לכתוש את רדוונסקה.
הקהל המשיך לעודד את שחר. הישראלית נראתה כאילו היא נהנית מאוד מאוד. היא עלתה ל-15:40 אחרי הסרב היפה במשחק, כשמשחק ההגנה שלה פשוט הותיר את הפולניה חסרת אונים. אם שחר תנצח היא תעלה למקום ה-16 או ה-17 לפחות, תלוי במשחק המקביל של סבזאי ההונגריה.
הישראלית לקחה את משחקון ההגשה שלה ועלתה ל-1:5. איש לא ציפה שזה יהיה כל כך קל. שחר, הודות ל-76% בסרב הראשון עשתה לעצמה חיים קלים. ניצחון מהיר חשוב מאוד בהמשך התחרות, כדי שפאר תוכל לנוח.
המשחקון הבא היה הצמוד ביותר במשחק. ההובלה התחלפה מספר פעמים, והפולניה ניסתה להילחם על כבודה. שחר עלתה בפעם השלישית למאצ' פוינט, לשבירה שלישית ולניצחון, 4:6, 1:6. כל הכבוד שחר!! רבע גמר ראשון בארה"ב ושני בסה"כ.

תאריך:  03/09/2007   |   עודכן:  03/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישג ענק: שחר פאר ברבע הגמר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התמונה התגלמות הכיעור ל"ת
עבד אל-קאדר  |  3/09/07 23:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צה"ל עצר חמישה ישראלים בתוך מונית פלשתינית    החמישה, הורים שכולים, ביקשו להודות למשטרה הפלשתינית על שהצילה בשבוע שעבר קצין צה"ל מלינץ'
עידן יוסף
עם לא פחות מ-70 עדי תביעה מגישה הפרקליטות כתבי אישום חמורים ביותר נגד אנשי תחנת רדיו חרדית    אנשיה מוגדרים כסכנה לשלום הציבור    ההתפתחויות המשפטיות בעניינם עשויות להצית את הרחובות בהם מתגוררים תומכי שס
עומר כרמון
ימים אחדים לאחר שהתבשרנו על חתונתם הקרובה של בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו, נעצבנו לשמוע כי דיקפריו נצפה במועדון לילה עם הזמרת האמריקנית המצליחה, ג'סיקה סימפסון
רונן ליבוביץ
בוועדת חוקה, חוק ומשפט התברר היום כי החברה להשבת הנכסים למשפחות ניצולי השואה העבירה 25,000 ש"ח לשלוש משפחות בלבד, למרות שקיבלה 87 מיליון
דרור מרום
יו"ר ועדת הכספים של הכנסת אמר בהומור באירוע שארגנה התאחדות בתי-המלון כי הוא חש כאילו התיירות הפכה לסניף של ישראל ביתנו    למלונאים אמר כי נחלו הצלחה בשכנוע הכנסת לגבי חשיבות הענף לכלכלת מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il