X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
נבחרת ישראל המריאה לאנגליה לקראת המשחק בשבת במוקדמות היורו. גל אלברמן: "מאמינים באמונה שלמה שאפשר לעשות זאת". באדיר: "רוצים לנצח"
▪  ▪  ▪
דרור קשטן ומשה סיני בשדה התעופה [צילום: ONE]

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (שלישי) לאנגליה לקראת המשחק מול הנבחרת של סטיב מקלארן ביום שבת הקרוב באצטדיון וומבלי במסגרת מוקדמות יורו 2008.
עם ההגעה לאנגליה, הליגיונרים יצטרפו לנבחרת, שמדורגת במקום השני בבית המוקדמות עם 17 נקודות - 3 נקודת יותר מאנגליה אך עם משחק עודף.
הנבחרת החלה את ההכנות ביום ראשון עם אימון קל ואתמול נערך האימון המלא הראשון באצטדיון ר"ג. מי שנראה טוב עד כה הוא פיני בלילי, שכבש שער בניצחון של סיבאספור בליגה. יוסי בניון שיחק כמחליף בליגה עבור ליברפול ואילו טל בן-חיים סופסל לראשונה בצ'לסי.
כזכור, קשטן כבר זימן בתחילת השבוע את מיכאל זנדברג, קשר בית"ר שלא היה בסגל למשחק נגד בלארוס בו הפסידה הנבחרת 2:1.
גל אלברמן אמר לפני ההמראה: "היה חלום על אנגליה בלילה וכולם יודעים מה המטרה לשמה אנחנו נוסעים. אני רוצה מאוד לנצח ואני מאמין באמונה שלמה. אני חושב שרק אם נאמין נוכל לעשות את זה אם לא נאמין חבל על הנסיעה".
על מכת הפציעות של אנגליה אמר הקשר: "אנחנו כרגע לא מייחסים חשיבות למי ישחק אצל האנגלים, אנחנו מתרכזים בעבודה שלנו זה לא צריך להעסיק אותנו. רק בתום המשחק נדע להעריך, למטבע שני צדדים ואם יחסרו שחקים מסוימים אז אחרים ירצו להוכיח את מקומם בהמשך. אי אפשר להגיע לכזה משחק לא בשיא המוטיבציה".
עוד הוסיף אלברמן: "זה משחק חשוב אבל גם לפני קרואטיה ורוסיה אמרו את זה וכך במשחקים הבאים, זה לא משחק החיים אלא משחק בדרך למטרה שלנו". על השאלה מה שונה הנבחרת הזו מהקודמת אמר: "לא יודע, אבל יש בנבחרת הזאת משהו מיוחד".
וואליד באדיר הוסיף: "עדיין אני לא מרגיש התרגשות, אבל אני מניח שתהיה התרגשות ב-5 הדקות הראשונות ואז זה יעבור, אנחנו לא מפחדים מאף אחד. המטרה שלנו ברורה לחזור עם לפחות נקודה או ניצחון, לא מקבלים שום דבר אחר אבל זה כדורגל, אני מקווה שנשחק טוב ונהנה מהקהל.
"אני לא רוצה לחשוב בכלל על הפסד. הנבחרת הזאת היא כמו משפחה, כולם עוזרים אחד לשני והצוות הזה היה גם בנבחרות הקודמות אבל יש משהו שונה בנבחרת הזאת, אנחנו נהנים מכל רגע. הלוואי ונביא נקודות ונחזור שמחים.
"הקהל של אנגליה זה קהל מטורף, זה חלום לשחק בוומבלי. הקהל שלהם דוחף אבל אם נעבור רבע שעה בלי לספוג הם יכנסו ללחץ".
עוזר המאמן, משה סיני, אמר: "אנחנו לא צריכים להיות בלחץ, כל יום שיעבור ניכנס יותר לדריכות וברגע האמת נהיה מוכנים. אני לא חושב על כישלון, אנחנו צריכים לחשוב חיובי, בכל משחק קובע אנחנו עושים טררם גדול, אנחנו מגיעים למשחק הזה במומנטום על אף שזאת אנגליה וזה משחק קשה.
"אם נדע להתכונן טוב ולהראות בתחילת המשחק שאנחנו לא מוותרים אז הם יהיו בלחץ, הם נבחרת חזקה והמשחק בוומבלי אבל אני מאמין בנבחרת שלנו ובצוות. צריך להשאיר את העניין של ההתרגשות מוומבלי בצד, אנחנו באים לשחק, לא לטייל ולא לבדוק את התכולה של האצטדיון, צריך להיות מציאותיים, אנחנו רוצים לשחק בצורה הטובה ביותר.
"זה שזה היכל הכדורגל העולמי וכל אחד רוצה להיות שותף לזה, זה נכון, אבל אנחנו רוצים לנצח. לא צריך לפחד ולחשוב פחדני למרות שזה המשחק הכי חשוב, צריך לבוא עם ביטחון ועם כבוד אליהם. אני יכול להבטיח שכל מי שיעלה יעשה את המקסימום מבחינת יכולת".

תאריך:  04/09/2007   |   עודכן:  04/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיני: זה היכל הכדורגל ואנחנו באים כדי לנצח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משה סיני, יש לך חוש הומור, הא?
אחמד זיבי   |  4/09/07 13:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
דוח העוני: כל ילד שלישי בארץ חי בתנאים של עוני, ובישראל היו בשנה שעברה כ-796,000 אלף ילדים עניים. אלה 35.8% מהילדים בישראל, מה שמצביע על עליה של 0.5% לעומת השנה הקודמת    בחינת הממצאים לפי מחוזות גיאוגרפיים מלמדת על עליה בעוני של משפחות במחוזות חיפה, הצפון והמרכז, לעומת ירידה במחוזות ירושלים, תל אביב והדרום
דרור מרום
הנמר מיועד לפעילות בקווים הקדמיים, לניוד ולחימה של כוחות רגלים והנדסה. הוא מצויד ביכולת פעולה ועבירות בתנאי שטח מגוונים, לצד טנקי המערכה המתקדמים    המיגון של הנגמ"ש מיוצר במפעל סלבין - החטיבה לטנקים ורכב-קרבי משוריין של התעשיה הצבאית, הנחשבת לדברי החברה "לבית המיגון העיקרי של צה"ל"
אלעזר לוין
בונה כפר נופש בן 204 דירות בין צפת לראש פינה    דירות ב-135 אלף דולר    המחירים יעלו בעתיד
רונן ליבוביץ
בסיעות השמאל מביעים דאגה על הצעתו של השר רמון לנתק את המים והחשמל לתושבי רצועת עזה בעקבות המשך ירי הקסאמים    ח"כ חנין: "הגיע הזמן להבין שעוד כוח איננו פתרון"
רותי אברהם
הושגה פשרה בין ועדת וינוגרד לבין העותרים נגדה    יישלחו מכתבים לנפגעים פוטנציאליים    ביניש: ההתחייבות תיכלל בהחלטה בעתירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il