X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורן אהרוני מחדשות ערוץ 2, ישראל טוויטו מחדשות 10 ולאה שטרן מערוץ 1 מסיימים בימים אלה סמינר בינלאומי יוקרתי של רשת ה-CNN באטלנטה
▪  ▪  ▪
[צילום: CNN]

שלושה עיתונאים ישראלים, אורן אהרוני מערוץ 2, ישראל טוויטו מערוץ 10 ולאה שטרן מערוץ 1, מסיימים בימים אלה סדנה ב-CNN Journalism Fellowship, הסמינר הבינלאומי שמקיימת רשת CNN במטה הרשת באטלנטה.
מדובר בקורס מגוון של אימון וחניכה רב-תחומיים בהשתתפותם של עיתונאים מרשתות וערוצי טלוויזיה שלהם קשרי עבודה רצופים עם CNN. אהרוני, טוויטו ושטרן הם העיתונאים הראשונים הנוטלים חלק בתוכנית היוקרתית שהושקה באפריל השנה.
הסמינר כולל מגוון הכשרות קבוצתיות ואישיות (שהותאמו אישית לכל משתתף) וסדרה של מפגשים עם בכירים ברשת CNN, מפיקים, מגישים, כותבים ועורכים. הסמינר התמקד בנושאים של בטיחות אישית של עיתונאי בשטח, אמצעים טכנולוגיים ואתיקה עיתונאית.
רון צ'יקון, סגן נשיא ומנהל Turner Broadcasting Systems באירופה ובמזרח התיכון, אמר כי "רשת CNN אינה רק מקור חדשותי חובק עולם שזוכה לכבוד ולהערכה, זהו הארגון הגדול בעולם המפעיל תחנות של איסוף מידע ואירועים חדשותיים. לכן ל-CNN ידע נרחב וניסיון עשיר, שניתן לחלוק עם ארגוני חדשות אחרים בעולם, עמם יש לנו קשרי עבודה תדירים". לדבריו, "יתרון משמעותי נוסף של התוכנית, היא האפשרות שניתנת למשתתפים בה להיות חלק מפורום שאין דומה לו, המייצר סביבת לימוד ודיאלוגים יוצאי דופן, לא רק בין הרשת למשתתפים, אלא גם בין המשתתפים לבין עצמם".
במהלך הסמינר, חלקה CNN עם המשתתפים מעט מתוכניותיה לעתיד ותיארה כיצד היא נערכת לביקוש הגובר והולך למידע חדשותי בזמן אמת ולאתגרים העומדים בפניה בעולם המדיה והתקשורת העכשווי, המשתנה ללא הרף.
למרות שמדובר בתוכנית חדשה, היא מבוססת על הניסיון המוצלח מזה 18 שנים של "התוכנית הבינלאומית", International Professionals Program (IPP ) שהגה טד טרנר בשנת 1989. טרנר הביע תמיכתו במתכונת החדשה של הסמינר כשהגיע למפגש עם העיתונאים המשתתפים.
במהלך השנים, הכשירה CNN במסגרת IPP למעלה מ-600 עיתונאים מ-123 מדינות ו-207 ארגוני חדשות. מדובר בתוכנית יחידה מסוגה בעולם.

תאריך:  05/09/2007   |   עודכן:  05/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
הדר פרבר
טוענת כי הרשת קישרה בין נשיא ונצואלה לאל-קאעידה    מנסה לתבוע גם תחנה בוונצואלה אשר לכאורה שידרה תמונות המעודדות רצח הנשיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il