X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברכת "שנה טובה" באי-מייל לא חייבת להיות דבר מעצבן קבלו ארבע אופציות מושקעות עם טאצ' אמנותי שיכולות להחליף שיחת טלפון
▪  ▪  ▪
[מתוך האתר "שנות טובות"]

פעם היה קל (יחסית) לדעת מי רוצה להיות איתך בקשר ומי לא. מי שחיבב אותך, התקשר לאחל שנה טובה. מי שלא - לא.
היום לעומת זאת, כל מיני אנשים שכלל אינם מעוניינים לתקשר עמך, יכולים לשלוח שנה טובה במייל ולצאת נחמדים, וכך נפתחת השנה החדשה בצרור סרטוני פלאש של תפוח מרקד עם צנצנת דבש, ששלחו אנשים שלא באמת רוצים לשמוע איך עובר עליך החג (ובנוסף לזה, יחד עם הפלאש הדלוח, שנשלח דרך אתר ברכות בחינם, מגיעות גם שלל הודעות ספאם בעקבות הכנסת הכתובת שלך למאגר של אותו אתר).
אז איך אפשר להעביר מסר מרענן ויחודי, מבלי להתקשר לכל הנמענים? ואיך אפשר להפיק מעט הנאה מברכת שנה טובה שנשלחה במייל, ולא להתייחס אליה כמטרד? הנה כמה אופציות קצת שונות לשנות טובות:
לחובבי הרשתות החברתיות
הרבה מהברכות המופצות במייל הן "תצוגות תכלית" של חברות אינטראקטיב. חברות כאלה מעוניינות להדגים את יכולתן ללקוחות פוטנציאליים, ולכן הן יוצרות ברכות אנימציה מושקעות ומקוריות בחגים. פרויקט אינטראקטיב מוצלח במיוחד של שנות טובות שייך לחברת מנטיס: האתר שנות טובות מבית החברה הוקם כבר ב-2005, אך הוא עדיין פעיל ופופולרי.
מדובר בברכה שבה ניתן ליצור דמות משלך, לשתול בפיה את האיחולים הרלוונטיים ולשלוח לידידים. הערך המוסף הוא שכל דמות שיוצרים בפרויקט מצטרפת למרחב וירטואלי בו מופיעות כל הדמויות ואיחוליהן, ואם מקליקים על דמות באתר ניתן לראות לאילו דמויות אחרות נשלחה הברכה שלה.
לקוליים
אתר ברכות קצת אחר הוא some ecards, שיוצריו מגדירים אותו כ"אולי, ואולי לא, הדבר הטוב ביותר שקרה מאז הופעת הברכה המקוונת". האיגרות המוצעות לבחירה באתר הן משעשעות באופן לא מתאמץ, (תכונה שרבים מאיתנו שואפים להשיג, או לפחות לשקף במיילים שאנו שולחים): כל ברכה כוללת איור נוסטלגי בשחור לבן, ושורת מחץ בנושא הרלוונטי. בתחום הברכות לראש השנה ניתן לבחור מתוך מאגר של שתי ברכות.
למודעים פוליטית
בנקסי הוא הסלב הגדול ביותר של האמנות המחתרתית. הוא החל כאמן גרפיטי, אבל משם עבר לפעולות גרילה שונות שהתפרסמו בעולם, כמו החלפת ציורים במוזיאונים מפורסמים בעולם (הטייט בלונדון והמטרופוליטן בניו-יורק, למשל), וחבלה בדיסקים של פריס הילטון (בכמה מהדיסקים שעברו טיפול של האמן, הוחלף ראשה של הילטון בראש כלב, והטרקים נשאו כותרות כמו "למה אני מפורסמת?" ו"לשם מה אני?"). בנקסי אפילו הגיע אלינו לפני שנתיים, כדי לצייר על גדר ההפרדה.
באתר של בנקסי יש חנות, שבה לא רוכשים מוצרים בכסף, אלא מורידים קבצי יצירות של האמן בחינם. מקסים כגלויה נלווית לברכה, וגם כהצהרה אנטי ממסדית.
למשקיענים
למי שרוצים ליצור את ברכת החג בעצמם, יש כמה מקומות שיקחו אתכם צעד צעד בתהליך ההכנה: המדריך של אופיס מספק סדרת הוראות ודוגמא להכנת ברכת powerpoint, ויש גם מדריך להכנת אגרות בתוכנות mac.
רעיונות קצת יותר מעניינים ממצגת powerpoint ניתן למצוא באתר הזה, המיועד לשילוב מדיה דיגיטלית בהוראת אמנות. יש כאן מגוון רחב של פרזנטציות, דוגמאות, לינקים והוראות הכנה באנגלית: כאן תמצאו מדריך להכנת ברכת וידאו לחג, וכאן מדריך להכנת גלויה דיגיטלית בפוטושופ.

תאריך:  10/09/2007   |   עודכן:  10/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
יחליף את מיקי פרידמן - שימונה למנכ"ל בנק לאומי בבריטניה    במחצית הראשונה של 2007 הסתכם הרווח הנקי של לאומי בריטניה ב-6.6 מיליון ליש"ט
דרור מרום
הממונה על השכר באוצר ומנכ"ל משרד החינוך חתמו על ההסכם מול הסתדרות המורים    יישום הרפורמה יתחיל כבר עתה - ותבצע באופן מדורג לאורך שש שנים    עלותה של התוכנית נאמדת בכ-5 מיליארד שקל
משה ריינפלד
בית המשפט דחה תביעה שהגישו הורי אשה לחייב את בעלה לשעבר להחזיר להם כספים    הגרושה אמרה במהלך המשפט: "אני לא משקרת - אני שוויצרית, אני לא מרוקאית"
דרור מרום
כך עולה מסיכום פעילות המשק במטבע חוץ שערך בנק ישראל
דרור מרום
שר התחבורה מינה ועדה ציבורית לבחינת תוכנית-אב לשדות התעופה בישראל    ביקש לבחון הקמת שדה תעופה בינלאומי בצפון-הארץ, ושדה תעופה בדרום כחלופה לשדה באילת
רשימות נוספות
40 טון תפוחים יסופקו לבסיסי צה"ל  /  איציק וולף
ערב ראש-השנה: 7 מיליון אזרחים בישראל  /  דרור מרום
כל ישראלי שני מעדיף לוותר על ארוחת החג  /  גלית יצחק
סליחות... על מה ולמה?  /  ראובן ימרום
מה עם השי לחג?   /  עו"ד רז מסורי
הממד חסר הזמן של האהבה   /  אורנה רב-הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il