X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השבוע הצטרף איום חדש לרשימת האיומים כלפי ישראלים בעולם - קולומביה המטה חקר ומצא כי קיים קשר בין מעורבות חברות ישראליות בביטחון ואבטחה במדינה בה מתנהל ייצור וסחר בסמים - לבין האיומים כלפי נושא דרכון וסממנים ישראלים
▪  ▪  ▪
צבא קולומביה עוצר השבוע את ברון הסמים המרכזי, דייגו מונטויה [צילום: איי.פי]

עשרות אלפי ישראלים, ייצאו בתקופת החגים לסיני - חרף אזהרות המטה ללוחמה בטרור במשרד ראש הממשלה ומשרד החוץ.
בקרב סוכני הנסיעות וחברות התיירות מודים אומנם כי הקף התנועה בכיוון סיני ירד בשנה האחרונה עקב האזהרות העקביות של המטה ללוט"ר - אולם "התייר הישראלי עדיין מחבב את המחירים הנמוכים של חופשה בחצי-האי סיני - לעומת המחיר של חופשה בחו"ל 'אמיתית', כלומר אירופה, ארה"ב והמזרח-הרחוק".
השבוע הצטרף איום חדש לרשימת האיומים המופנים כלפי אזרחים ישראלים ברחבי העולם - קולומביה. המטה ללוט"ר חקר ומצא כי קיים קשר ישיר בין מעורבותן של חברות ישראליות בפעילות ביטחון ואבטחה במדינה זו, בה מתנהל ייצור וסחר בסמים בהקף אדיר - לבין האיומים כלפי כל נושא דרכון ובעל סממנים ישראלים.
המטה מציין באזהרה לגבי קולומביה: "נוכח הפרסומים הרבים על פעילותם של ישראלים הקשורים לממשל הקולומביאני בתחומי ביטחון שונים, לרבות התבטאויות גורמים רשמיים בקולומביה בנושא, סבור המטה ללוחמה בטרור שהוחמר האיום על ישראלים הקשורים לממשל הקולומביאני, בפעולות התנקשות ובעיקר חטיפה".
רמת האיום שעליה מצביע המטה היא "איום קונקרטי גבוה מאוד". הוא ממליץ לישראלים הקשורים לממשל הקולומביאני: "להיערך בדפוסי פעילות המביאים בחשבון איום זה; להצניע ככל הניתן את זהותם כישראלים; להעדיף ככל האפשר שימוש בתעבורה אווירית בכניסה לקולומביה וביציאה ממנה - ובעיקר בתנועה בין איזורים בתוך קולומביה; להימנע לחלוטין מתנועה יבשתית בשעות החשיכה, לרבות בכבישים ראשיים; לנוע ביום בכבישים ראשיים בלבד.
כמו-כן ממליץ המטה ללוחמה בטרור להימנע מביקור או שהייה במחוזות הבאים: בצפון קולומביה - במחוזות Guajira, Sucre, Cordoba Arauca, Norte de Santander, בדרום מחוז Cesar, בצפון מחוז Bolivar, בצפון מחוז Magdalena וברכס Nevada de Santa Marta כולל "העיר האבודה".
במרכז קולומביה מומלץ לישראלים לדלג על מחוז Choco, על דרום ומערב מחוז Valle del Cauca, על צפון מחוז Boyaca, דרום מחוז Tolima ומערב מחוז Antioquia. בדרום קולומביה יש להימנע מכניסה למחוזות narino, Putumayo, Caqueta, Cauca ו-Huila. במזרח המדינה יש לשהות מחוץ למחוז Guaviare ובדרום מחוז Meta - בעיקר בפארק Nacional Natural de la Macarena.
המטה ללוחמה בטרור מבהיר כי "אזהרת המסע היא המלצה בלבד, וההחלטה על ביקור ושהייה במקום כלשהו בחו"ל נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ועל אחריותו הבלעדית". קולומביה היא רפובליקה בדרום-אמריקה שבירתה היא בוגוטה. אוכלוסיית קולומביה מונה 44,379,600 איש, והדת העיקרית היא נצרות קתולית - 90% מהעם.
תאריך:  11/09/2007   |   עודכן:  11/09/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
הישראלים ינהרו לסיני - חרף אזהרות המטה ללוט"ר
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
מתאבדים סיני מחכה לכם!
הנופש באירופה  |  11/09/07 12:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
במסגרת תהליך רה הארגון בהראל פיננסים מונה סמי בבקוב למנכ"ל הראלפיא    משנה מנכ"ל הראל פיננסים, אורי רבינוביץ', קודם לתפקיד משנה למנכ"ל הראל פיא
יפעת גדות
בין השנים 1950 ל-2007 אדנוקרצינומה הפכה לסרטן הריאה המאובחן ביותר, זאת בשנים בהן נתח השוק של סיגריות עם פילטר זינק מ-1% בלבד לכמעט 100%    כיום זו הצורה הנפוצה ביותר של סרטן הריאות וכפי הנראה הגורם השני בשכיחותו למוות מסרטן
דרור מרום
הנתון מתייחס להשוואה לחודש יולי השנה    לעומת אוגוסט 2006 חלה עלייה של 10.7%    העליות בביקוש ממשיכות את המגמה הממוצעת בחודשים הראשונים של השנה - לאחר חודשיים שבהם היתה ירידה קלה
רותי אברהם
בית משפט השלום קבע מתווה חדש לחשיפת פרטי גולשים "פוגעניים" לצורך הגשת תביעות נגדם    השופט: לאפשר לגולש להתגונן מפני חשיפתו
רונן ליבוביץ
קריאות בכנסת לצאת לפעולה קרקעית רחבה בעקבות עשרות הנפגעים מקסאם בבסיס הטירונים זיקים    ח"כ אלדד: "המחדל של ממשלת ישראל הופך את חיילי צה"ל מגורם מייצר ביטחון למטרות דמות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il