X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כספים של קוני דירות הועברו לחשבונו הפרטי של יונה" המנהל המיוחד: שני גורמים מתעניינים ברכישת החברה כמות שהיא ביהמ"ש דחה ההחלטה בבקשה לאשר הסכם להשלמת דירות בין בנק הפועלים ודניה-סיבוס
▪  ▪  ▪
[צילום: משטרת איטליה]

"בפרויקט של חפציבה, שבו היתה חברת אלקטרה הקבלן המבצע, נתגלו זיופים חמורים". כך אמר (16.9.07) עו"ד אסף בוטח, המייצג 58 דיירים שקנו דירות בהר חומה מהחברה המתמוטטת. עו"ד בוטח אמר את הדברים במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים. הוא לא ציין באיזה פרויקט מדובר.
עו"ד בוטח אמר, כי התברר שכספים ששילמו קוני דירות בפרויקט האמור הועברו לחשבונו הפרטי של בועז יונה. מדובר במאות אלפי שקלים. הבנק שבו מדובר מחזיר עתה את הכספים לחשבון הליווי שלו.
נציג בנק הפועלים, עו"ד אילן שביט, אמר במהלך הדיון: "ביקשנו מקוני הדירות בהר חומה ובמעלה אדומים, שם הבנק נותן ליווי, שיביאו לנו את האסמכתאות שלהם לגבי קנית הדירות, כי יש לנו חשש שספרי חפציבה בעיתיים". הוא סיפר כי קוני דירות נתנו צ'קים לחפציבה, והכספים לא הועברו לחשבון הליווי של הבנק.
עו"ד ננר, המייצג 11 קוני דירות במעלה אדומים, צייר תמונה דומה. הוא אמר כי "הספרים של חפציבה בעיתיים". הוא סיפר, כי היו מקרים שבהם נכנסו כספים לחשבון הליווי, אך הבנק לא הוציא ערבויות לכספי הקונים, על-פי חוק המכר.
המנהל המיוחד של חפציבה, עו"ד יצחק מולכו, אמר כי שני גורמים, שבשמם לא נקב, "מתעניינים" באפשרות לרכוש את החברה כמות שהיא, על כל נכסיה וחובותיה. גורמים אלו ביקשו לקבל חומר מפורט על מצבה של החברה.
נציגי בנק הפועלים, דניה סיבוס ו-162 קוני דירות בהר חומה ובמעלה אדומים ביקשו היום מהשופט יעקב צבן לאשר את ההסכם בין הבנק לחברת הבניה, שלפיו ישלים הבנק את בנית הדירות, יאפשר לדיירים להכנס, ולאחר מכן יעשה אתם התחשבנות. נציג הבנק, עו"ד אילן שביט, אמר כי הפרויקט בהר חומה בשלבי סיום, הפרויקט במעלה אדומים בשלב מתקדם, ויש להשקיע 10 מיליון שקל בגמר הבניה בשניהם.
המנהל המיוחד מתנגד להסכם
המנהל המיוחד מולכו חזר והודיע היום - כפי שהודיע גם בשבוע שעבר - כי הוא מתנגד להסכם זה. מולכו אמר כי הוא מקוה שאפשר יהיה למכור את החברה כולה לגורם אחד. אם יורידו שני פרויקטים, כפי שמציעים הבנק וחברת הבניה, אי אפשר יהיה למכור את החברה בשלמותה. עו"ד מולכו הסביר כי הוא חושש, שאם בית המשפט יאשר את ההסכמים לגבי שני הפרויקטים, יאושרו לאחר מכן הסכמים דומים בין הבנקים לבין חברות בפרויקטים אחרים, ולבסוף לא יהיה משהו ממשי למכור.
השופט צבן החליט שלא להחליט. לדבריו, הוא מבקש לעיין במצב כולו, וימסור את החלטתו בעוד מספר ימים. השופט לא נקב בתאריך מדויק.
בינתים, כפי שנמסר היום לבית המשפט, מחריפה מצוקתם של קונים ששילמו בעד דירות ואינם יכולים לקבלן. נציג הדיירים בהר חומה, עו"ד אסף בוטח, סיפר על זוג שנכנס להליכי גירושין בשל ההסתבכות. משפחה בת 6 נפשות מתגוררת בחדר אחר. משפחה אחרת מתגוררת במרתף. משפחות אחרות חיות בצפיפות רבה אצל קרובי משפחה. עו"ד בוחט: "אנחנו מתחננים בפני בית המשפט שיאשר את ההסכם בין בנק הפועלים ודניה=סיבוס. אנחנו מרגישים כמו האדם הקטן בין שני ענקים".

תאריך:  16/09/2007   |   עודכן:  16/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בועז יונה  מרדכי יונה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשדות: "זיופים חמורים בחפציבה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אסף בוטח? חבר המרכז השרלטן? ל"ת
מכיר ולא מאמין  |  18/09/07 18:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא פסק כי בת זוג זכאית לרשת את בן זוגה לאחר מותו למרות שהשניים התגוררו בנפרד ולא הוכח שבן הזוג התכוון להוריש לה דבר
יואב יצחק
העילה הפעם: סדר-יומו העמוס של אולמרט נוכח האירועים המדיניים והביטחוניים    אולמרט חשוד בביצוע עבירות פליליות
הילה רפופורט
התפתחות בחקירה שנפתחה ביום חמישי: כוכב הפוטבול לשעבר או ג'יי סימפסון נעצר (יום א') בלאס וגאס בחשד למעורבות בשוד מזוין של חנות לממכר משכרות ספורט מיוחדות במלון-קאזינו בעיר
הילה רפופורט
בהתייחסו למשבר הגרעין האירני אמר שר החוץ הצרפתי ברנאר קושנר, כי העולם צריך להיות מוכן לתסריט הגרוע ביותר בהקשר זה, והוא מלחמה עם אירן
משה ריינפלד
שבועיים לאחר שבג"צ פסק נגדו ולאחר שנקבע כי הוא חרג מסמכותו, הוכנה הצעה לתיקון חוק בתי המשפט שתסמיך את שר המשפטים להעביר תיקים מבית משפט קיים לבית משפט חדש שיקים
רשימות נוספות
לשכת עוה"ד: הקפאת הליכים ומכירת חפציבה  /  אלעזר לוין
משבר 'חפציבה' תפס את הכותרות באוגוסט  /  איציק וולף
ביהמ"ש עיקל מגרש של מרדכי יונה בנתניה  /  אלעזר לוין
ילקוט הכזבים של בועז יונה  /  אלעזר לוין
הקפאת הליכים פושרת  /  עו"ד אבי סטוקהולם-כהן
על תפיסת בועז יונה  /  עו"ד גיל איל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il