X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גאון בית השקעות מרחיבה את הצוות הניהולי עם הצטרפותם של בכירים לחברה מנכ"ל החברה הודיע על איושם של התפקידים: סמנכ"ל השקעות, מנכ"ל קרנות נאמנות, אנליסט ראשי ומנהל השקעות ראשי בגמל
▪  ▪  ▪

גדי גרינשטיין, מנכ"ל גאון בית השקעות, הודיע היום על הרחבת הצוות הניהולי בחברה ועל איושם של תפקידים ע"י בכירים בעלי ניסיון רב בתחום שוק ההון. התפקידים שאוישו הם: סמנכ"ל ההשקעות, מנכ"ל קרנות הנאמנות, אנליסט ראשי ומנהל השקעות ראשי בגמל.
ירון צ'רבוניץ מונה לסמנכ"ל ההשקעות בגאון בית השקעות. הראל שי מונה למנכ"ל קרנות הנאמנות בגאון בית השקעות. רונית גרטל, אשר שימשה בתפקיד זה בנוסף להיותה סמנכ"ל תפעול בחברה תישאר מעתה בתפקיד סמנכ"ל התפעול של גאון בית השקעות. כמו כן, אוישו שני תפקידים נוספים - גרי רסקין מונה לאנליסט הראשי של גאון בית השקעות ואפרים שטיינברוך מונה למנהל השקעות ראשי בגאון גמל.
לדברי גדי גרינשטיין, מנכ"ל גאון בית השקעות, "מהלך זה של איוש תפקידים בכירים בחברה נעשה במטרה לגבש צוות ניהולי בכיר, אשר ימשיך בביסוס ומיצוב מרכז ההשקעות כחברה מובילה וחדשנית בענף שוק ההון בישראל, לטובת המשקיעים. ניסיונו העשיר של כל אחד ואחד מבעלי התפקידים שהצטרפו היום לגאון בית השקעות, מהווה ערך מוסף לקבוצה כולה". גרינשטיין בירך היום את המצטרפים החדשים לשורותיה של גאון בית השקעות ואיחל להם הצלחה רבה בתפקידם החדש.
ירון צ'רבוניץ (40) שמונה לסמנכ"ל השקעות בגאון בית השקעות, יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש, על השקעות בקרנות הנאמנות, קופות הגמל וניהול התיקים בקבוצת גאון בית השקעות.
לצ'רבוניץ ניסיון של מעל ל-13 שנה בענף שוק ההון בארץ. בשנה האחרונה היה שותף מנהל בקרן פרימיום ובתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל השקעות בכלל גמל וכסמנכ"ל השקעות בדיסקונט ניהול קופות גמל בע"מ. צ'רבוניץ הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב ובוגר יחידת המחשבים של צה"ל, ממר"מ.
הראל שי (38) מונה למנכ"ל קרנות הנאמנות של גאון בית השקעות. לשי ניסיון של כ-13 שנה בענף שוק ההון. בשנה האחרונה שימש כמנכ"ל ומנהל ההשקעות של קרן הגמלאות של עורכי הדין בישראל ובתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל ההשקעות של אילנות דיסקונט וכמנהל קרנות הנאמנות של יהב-מסד קרנות נאמנות בע"מ.
שי הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון ושיווק מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
גרי רסקין, מונה לאנליסט הראשי של גאון בית השקעות. לרסקין ניסיון של כ-13 שנה כאנליסט וכלכלן בענף שוק ההון. בארבע השנים האחרונות שימש כאנליסט בכיר במרכז ההשקעות פסגות-אופק ובתפקידיו הקודמים שימש, בין היתר, כאנליסט בכיר בחברת National Consultants. רסקין הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון מאוניברסיטת ת"א.
אפרים שטיינברוך (42) מונה למנהל השקעות ראשי בגאון גמל. לשטיינברוך ניסיון של מעל 10 שנים בתחומי השקעות ומחקר בענף שוק ההון. בשנתיים האחרונות שימש כמנהל מחקר והשקעות של קופות הגמל מסד ובמסגרת תפקידו הקודמים שימש, בין היתר, כאנליסט בכיר ומנהל השקעות בלאומי קופות גמל. שטיינברוך הינו בוגר תור שני במנהל עסקים בהתמחות מימון וניהול פרויקטים מאוניברסיטת תל אביב.

תאריך:  17/09/2007   |   עודכן:  17/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
דרור שילה מונה למנכ"ל חברת אלבר    שילה, רו"ח במקצועו, שימש בעברו כמנכ"ל אוויס
הדר פרבר
בנאום בטלוויזיה אמר הנשיא האירני כי פניה של טהרן לשלום למרות המתיחות בין שני הצדדים
גלית יצחק
מאגר מנות הדם הגיע לקו האדום בעקבות 2,400 מנות דם שסופקו לבתי החולים במהלך ראש השנה ובשבת    פרופ' שנער: "בואו כולנו נתרום דם ונציל חיים"
איציק וולף
ועדה בראשות ראש אכ"א לשעבר קובעת כי על צה"ל לשלב נשים בכל היחידות הלוחמות    ראשי ישיבות: אם יכריחו בעתיד לשרת עם בנות לא נשלח יותר את תלמידינו לצבא
הדר פרבר
על המטוס היו 4 בני אדם    עד כה לא נמצאו עקבותיו של המטוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il