משפחה תוציא בממוצע כ-200 שקלים בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - מהווה גידול של 10% לעומת החגים בתשס"ז. כך מדווח (ג', 18.9.07) ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול.
לוי מוסר, כי מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15% לעומת תקופת החגים בתשס"ז ויסתכמו בכ-330 מיליון שקלים.
לוי מעריך, כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן יגדלו בחגים בכ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד וייסתכמו בכ-56 מיליון שקלים וזאת בשל המבצעים האטרקטיביים, במיוחד של חברות הקוסמטיקה.
לוי ציין, כי 70% מהמכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכ-2.5 מיליארד שקלים.