X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל תל אביב סיימה משחק ב-0:0 מאכזב מול א.י.ק. סולנה לעיני 10,000 צופים באצטדיון בלומפילד במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א
▪  ▪  ▪
[צילום: גבע תלם]

הפועל תל אביב סיימה (יום ה', 20.9.07) ב-0:0 מאכזב מול א.י.ק. סולנה לעיני 10,000 צופים באצטדיון בלומפילד במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א.
בהיעדרו של ברוך דגו המורחק, אבדג'י ניהל את משחקם של האדומים ופעם אחר פעם ייצר מצבים לחבריו, שסבלו מחוסר ריכוז ליד השער.
סולנה לא היוותה יריב ממשי עבור הפועל, ששלטה במשחק והציגה מחצית ראשונה נהדרת, אבל לא הצליחה לכבוש בדקות הטובות שלה. במחצית השניה השחקנים סבלו מעייפות, נחלשו ומיעטו לייצר מצבים.
כעת ההכרעה עוברת למשחק הגומלין בשבדיה בעוד שבועיים, בו גיא לוזון והחבורה באדום יצטרכו לנצח או לסיים בתיקו עם שערים, כדי להעפיל בפעם השניה בתולדותיהם לשלב הבתים של גביע אופ"א.
לוזון עצמו ראה את המשחק מהיציע מאחר והוא ממשיך לרצות עונש הרחקה תוך כדי שהוא מעביר הוראות לחניכיו דרך עוזרו, רפי כהן. כשהמאמן האדום עלה ליציע, הוא לא זוהה על-ידי המאבטחים.

מחצית ראשונה

כבר בדקה הראשונה אסולין השתחרר מארנפיורד ושיחרר מ-20 מטרים כדור חזק שיצא לקרן. מנגד גם סטפנסון ניסה את כוחו ממרחק כשבחן את אניימה בדקה ה-7, אבל גם הוא לא מצא את המסגרת.
כעבור 2 דקות באדיר הרחיק רע כדור שנשלח לרחבת הפועל, סטפנסון השתלט והכין לטיירנסטורם, שבעט שטוח מחוץ לרחבה, אבל אניימה היה במקום. בדקה ה-10 אבדג'י קיבל את הכדור במרכז המגרש, ראה את אורלונד מחוץ לשערו וניסה כדור קשתי שחלף מעל למשקוף.
כעבור דקה שוב השבדים ניסו את כוחם בבעיטה ממרחק כשהפעם היה זה קרלסון, אבל גם הוא לא פגע. בדקה ה-12 אסולין קיבל כדור גדול באגף ימין, ניסה להרים אבל הכדור שהוא שלח לא פגש אף שחקן אדום ויצא החוצה. המגמה נמשכה ואחרי 2 דקות ג'וניור הוריד בחזה לאבדג'י, שבעט חזק והחציא את המסגרת במטרים ספורים.
בדקות אלה המשחק נרגע מדקות הפתיחה הקצביות וההזדמנות הבאה של הפועל הגיעה בדקה ה-23 כשאנסומבו קיבל את הכדור מאבדג'י וחיפש את השער, אבל הוא נבלם אצל מגן אורח. כעבור דקה כדור חופשי של האדומים הניב הזדמנות טובה דווקא לסולנה, שיצאה להתקפה מתפרצת שנעצרה אצל אנסומבו.
בדקה ה-25 נאתכו קיבל את הכדור באגף הימני וחיפש את ג'וניור ברחבה, אבל הכדור שלו הורחק לקרן. כעבור 3 דקות אסולין קיבל את הכדור כ-30 מטרים משערה של סולנה ושלח את אנסומבו נהדר לתוך הרחבה, הקונגולזי חיפש שחקן פנוי, אבל נבלם לקרן.
בדקה ה-30 בונדר שלח את מונסאלבו לדשא בברוטאליות, אבל הארגנטיני התאושש. כעבור 2 דקות הגיעה הפועל להזדמנות הטובה במשחק: אבדג'י פרץ באגף אחרי דאבל-פס עם נאתכו ומצא את ג'וניור בתוך הרחבה, הברזילאי עצר והדביק את הכדור למשקוף שערו של אורלונד.
האדומים המשיכו לשחק על ג'וניור כביפוט ובדקה ה-34 הוא קיבל את הכדור מנאתכו על סף הרחבה והשאיר לאנטבי, שבעט חזק בנגיעה, אבל פספס את המסגרת במטרים ספורים. אבדג'י המשיך להיות הבולט במגרש ובדקה ה-41 ניסה את כוחו בבעיטה מקצה הרחבה, אבל אורלונד היה במקום.
אחרי 2 דקות הברזילאי מצא את אנטבי באגף השמאלי, המגן שלח כדור רוחב חד שנהדף על-ידי השוער השבדי והציל את סולנה מספיגה.

מחצית שניה

2 דקות אחרי ההפסקה סולנה הגיעה להזדמנות הראשונה במחצית השניה כשדולי ג'ונסון השתחרר במרכז המגרש ושלח את מונסאלבו, אבל הארגנטיני הימר על בעיטה מ-30 מטרים והחטיא את המסגרת. בדקה ה-49 כדור חופשי של אבדג'י הורחק על-ידי הגנת סולנה והגיע עד לנאתכו, שבעט את הריבאונד ונבלם לקרן.
כעבור 3 דקות שוב השבדים יצאו להתקפה, שנגמרה בבעיטה חלשה שלא סיכנה את אניימה. בדקה ה-54 הגיעה ההזדמנות הטובה של סולנה כשג'ונסון שלח כדור עומק נהדר לכיוונו של פאבי, שמירכז לעברו של אובולו, שנבלם ברגע האחרון על-ידי הגנת האדומים.
בדקה ה-58 נאתכו הוביל התקפה של הפועל כשג'וניור ואסולין לפניו, הישראלי נכנס לנבדל והכדור הלך לברזילאי, אבל לא במדויק והשבדים נשמו לרווחה. כעבור 4 דקות נאתכו הרים כדור קרן שהגיע לאסולין, החלוץ בעט אבל נעצר אצל ההגנה השבדית.
בדקה ה-63 אנטבי קיבל את הכדור באגף השמאלי ובמקום לחפש שחקן ברחבה, החליט לבעוט שטוח, אבל אורלונד קלט. כעבור 3 דקות התקפה קבוצתית של הפועל הניבה בעיטה של אבדג'י, שנהדפה לקרן, אותה הרים נאתכו לראשו של דוס-סנטוס, שנגח לעברו של ג'וניור, שנתפס בעמדת נבדל.
בדקה ה-73 אבדג'י לקח את הכדור וניסה את כוחו בבעיטה ממרחק, אבל החטיא את המסגרת. כעבור 3 דקות אנטבי הקפיץ כדור חופשי אותו נגח דוס-סנטוס החוצה. בדקה ה-83 עובד המחליף מצא את אסולין באזור הרחבה, האחרון הניף את הרגל והטיס את הכדור מעל לשער.
הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס-סנטוס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו (ראובן עובד, 68), אבדג'י (מאור פרץ, 87), פאביו ג'וניור (עדי סבג, 75) וליאור אסולין.
סולנה: דניאל אורלונד, פאבלו מונסאלבו (מאטס רובארט, 71), דניאל טיירנסטורם, דניאל ארנפיורד, קני פאבי (דניאל מנדס, 90), ג'ימי טאמאנדי, מרקוס ג'ונסון, קהירי סטפנסון, ניקלס קרלסון, איבן אובולו (לוקאס ואלדמארין, 65) ודולי ג'ונסון.

תאריך:  20/09/2007   |   עודכן:  20/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית של האו"ם אישרה קריאה למדינות המזרח התיכון לגנות את נשק הגרעיני, תוך התייחסות עקיפה לישראל
איציק וולף
שר הביטחון, אהוד ברק, אומר כי ישראל מסוגלת לפגוע בכל מי שמאיים על ביטחונה    "גם כאשר מטהרן נשמעים צחצוחי החרבות", הדגיש
משה ריינפלד
בית המשפט העליון אישר את הרשעתו בדין משמעתי וקבע כי התנהגותו אינה הולמת את מקצוע עריכת הדין ופוגעת בזכותם של החייבים לשם טוב
משה ריינפלד
קורא לקונגרס לאשר את בקשתו להזרים כספים להלוואות דיור    שר האוצר האמריקני: השווקים הפיננסיים מתאוששים בזכות הפחתת הריבית
עידן יוסף
זליכה שלח מכתב למזוז, בו האשים את שר האוצר במתן הטבות כספיות בסך מאות מיליוני שקלים, לראשי ערים שהצטרפו לקדימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il