X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החלה הספירה לאחור לפתיחת טרמינל 5 בשדה התעופה העמוס ביותר באירופה כל הטיסות ארוכות הטווח של בריטיש אירווייס שמופעלות כיום מטרמינל 4, ובכללן הטיסות לישראל, יועברו לטרמינל החדש חצי שנה לפני הפתיחה הרשמית - הסתיים שלב הבניה והחל שלב "המוכנות התפעולית"
▪  ▪  ▪
החברה הגדולה באירופה משתלטת על השדה הגדול ביבשת [צילום: בריטיש אירווייס]
מטוס ממריא דרך דמעה שקופה בלונדון

שדה התעופה "הית'רו" בלונדון, שהוא השדה העמוס באירופה, עומד בפני התרחבות נוספת, שבסיומה תהיה חברת התעופה הבריטית הגדולה ביותר, בריטיש אירווייס, המשתמשת העיקרית בו. החברה הודיעה כי שלב הבניה של טרמינל 5 בשדה הסתיים, וכי היא פותחת בסדרה מקיפה של מבחני ומבדקי הרצה עד לפתיחתו ב-27 במרס 2008.
תקופת המוכנות התפעולית שמתחילה כעת, כוללות תוכניות התמצאות והכרות, הדרכות לעובדי חברת התעופה ולמעלה מ-70 מבחני הרצה נפרדים. כל הפעילויות הללו יתקיימו במקביל להשלמות העבודות האחרונות, דוגמת הצטיידות ואינטגרציית מערכות.
החל מהשבוע, ישתתפו כ-30,000 עובדים מארגונים שונים בהדרכות הכרות והתמצאות מקיפות בטרמינל. בריטיש אירווייס ורשות שדות התעופה הבריטית יתחילו בסדרת מבחנים לאלמנטים בסיסיים של המבנה, לדוגמא שילוט ומציאת הכיוון, תהליך הבידוק לטיסה (צ'ק אין) או הליכי פינוי.
בנובמבר תתחיל סדרת מבחנים משולבים של מתחם הטרמינל, במסגרתה ייבדק הטרמינל בתנאי פעילות אמיתיים. למעלה מ-16,000 איש ואישה נבחרו להשתתף כ"נוסעי דמה", וייבחן כל אספקט של שדה התעופה, החל ממגרשי החניה למכוניות, דרך תהליך הצ'ק אין, מערכות המזוודות, מערכות המחשוב והביטחון.
ווילי וולש, מנכ"ל בריטיש אירווייס, אמר: "אנו מצפים בקוצר רוח לפתוח את דלתות הטרמינל בעוד חצי שנה. טרמינל 5 מהווה הזדמנות נהדרת לבריטיש אירווייס, והוא ישנה את כל האופרציה של חברת התעופה - עם פחות תורים, שינוע מזוודות מהיר יותר ודיוק משופר. ללקוחות שלנו תהיה גישה בלעדית לטרמינל 5, עובדה אשר תאפשר לנו להעניק להם נוחות חסרת תקדים".
מארק בולוק, מנהל הית'רו, אומר: "היסטורית - מיזמים של נמלי תעופה נתקלו בבעיות רבות בעת הפתיחה, או שפתחו באיחור, היות ולא היה להם מספיק זמן בסוף תהליך הבניה לערוך מספיק מבדקים. על-מנת להימנע מבעיות דומות בטרמינל 5, התחלנו להוציא לפועל עבודות הקמה, לדוגמא של מערכת המזוודות, כבר לפני שנה. זה מהווה עמידה מרשימה בלוח הזמנים שהתווינו לעצמנו".
92% מכל טיסות בריטיש אירווייס יעברו לטרמינל 5 בשני שלבים, בהפרש של חודש. במרץ 2008, יעברו רוב הטיסות האירופאיות של החברה וכל הטיסות ארוכות הטווח שמופעלות כיום מטרמינלים 1 ו-3. חודש לאחר מכן, כל הטיסות ארוכות הטווח של בריטיש אירווייס שמופעלות כיום מטרמינל 4, ובכללן הטיסות לישראל, יצטרפו גם הן לטרמינל 5.
בריטיש אירווייס תמקם את 8% הטיסות הנותרות, המופעלות בשיתוף עם חברות תעופה החברות בברית התעופה oneworld בטרמינל 3 הסמוך. בעקבות המעבר של בריטיש אירווייס לטרמינל 5, יחליפו גם 50 חברות תעופה מתוך ה-90 הפועלות בהית'רו את הטרמינל ממנו הן פועלות - על-מנת לאפשר לחברות תעופה השותפות באותן בריתות תעופה לפעול מאותו הטרמינל.

תאריך:  23/09/2007   |   עודכן:  23/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בריטיש אירווייס נכנסה לטרמינל 5 בהית'רו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא סכיפול הכי עמוס ?
מאיר דרום  |  23/09/07 14:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
דלקת בריאות שנגרמת מחלקיקים מזהמים באוויר גורמת גם למוות ממחלות של הלב וכלי הדם
עידן יוסף
תושבים בעיר שהתעוררו מהפיצוץ חשבו בתחילה כי מדובר בנפילת קטיושה    סיבת השריפה שכילתה כליל את החנות טרם הובררה
דרור מרום
המכירות למדינות זרות רשמו גידול ריאלי של 5% - ל-5.8 מיליארד דולר    ענפי הטכנולוגיה המעורבת-מסורתית רשמו נסיגה ריאלית של כ-3.5% בייצוא, לאחר צמיחה רצופה במהלך השנה וחצי שחלפה
דרור מרום
אי-אישור מינוי החשב הכללי החדש בממשלה, מעמיד במצב לא נעים את שוקי אורן, שהסכים לוותר על התפקיד הבכיר של מנהל בנק לאומי בשווייץ - ואף הודיע על כך להנהלה המרכזית של הבנק
יפעת גדות
חוקרים גילו דרך לא פולשנית לאבחון מחלות גנטיות של העובר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il