X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: AP]
הסרטים של סוכות בטלוויזיה
נטלי פורטמן, ברוס וויליס ואפילו לאסי ישמחו להתארח אצלכם בסוכה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למקם בה טלוויזיה

יום רביעי 26.9

שחקי אותה מותק. דרמה. צעירה המלמדת ילדים במרכז קהילתי זוכה להצעה מפתה מבמאי וידאו קליפים. עם ג'סיקה אלבה ומיסי אליוט. בימוי: ביל וודראף. ארה"ב 2003 (yes 1, 19:54)
ריבר קינג. דרמה. תלמיד בית ספר יוקרתי נמצא מת בנהר. בית הספר מתעקש שמדובר בהתאבדות, אך שוטר אחד חושד שמדובר במשהו אפל. עם אדוארד ברנס וג'ניפר איל. בימוי: ניק וילינג. ארה"ב 2005 (HOT דרמה, 21:30)
בתוך גרון עמוק. תעודה. סיפור הצלחתו של סרט הפורנו "גרון עמוק". עם דניס הופר. בימוי: פנטון ביילי. ארה"ב 2005 (HOT פריים, 22:00)
דמעות של השמש. פעולה. כשהמשטר בניגריה מתמוטט נשלחים סגן ווטרס ויחידתו לחלץ רופאה איטלקית ממחנה פליטים. עם ברוס ויליס ומוניקה בלוצ'י. בימוי: אנטואן פוקואה. ארה"ב 2003 (HOT אקשן, 22:00)
המרד הגדול. דרמה. אפוס היסטורי בוליוודי המלווה בשירים ובריקודים על אודות המרד בשנת 1857 נגד השלטון הבריטי בהודו. עם עמיר חאן. בימוי: קטאן מהטה. הודו 2005 (yes 3, 22:00)
מת לדייט. קומדיה. עד שג'וליה סוף-סוף מצאה את גבר חלומותיה, האקסית שלו מתחילה לעשות צרות. עם אדם קמבל וכרמן אלקטרה. בימוי: אהרון זלצר. ארה"ב 2006 (yes 2, 22:00)
קולולוש. דרמה. סיפורו של בחור בן 30 שחי עם סבתו הקשישה בבית ילדותו בשכונת התקווה. עם אלון אבוטבול ויונתן רוזן. בימוי: נתי אדלר. ישראל 2005 (HOT סרטים, 22:03)
הכל או כלום. דרמה. טרגדיה בלתי צפויה מקרבת מחדש בין קופאית בסופרמרקט לבן זוגה. עם טימותי ספול ולזלי מנוויל. בימוי: מייק לי. בריטניה 2002 (HOT סרטים, 23:24)
ייסורי ביאטריס. דרמה. ביאטריס מצפה בכיליון עיניים לפגוש את אביה ומתאכזבת כשהוא חוזר כגבר קשוח ואכזר. עם ז'ולי דלפי וברנאר פייר דונאדייה. בימוי: ברטראן טברנייה. צרפת 87' (yes 3, 24:30)

יום חמישי 27.9

מעל ומעבר. דרמה. מיני סדרה בשני חלקים על מבצע העברת מטוסי קרב מארצות הברית לבריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה. עם ג'ייסון פריסטלי וקנת וולש. בימוי: סטורלה גונארסון. קנדה 2006 (yes 1, 15:17)
לחלום על להסה. דרמה. גולה טיבטית הנוסעת לצלם סרט על קהילת הדלאי לאמה בהודו יוצרת קשר עם נזיר לשעבר. עם טנזין צ'וקי גיאטסו. בימוי: ריטו סארין. הודו 2005 (HOT פריים, 15:35)
הספר מסיביריה. דרמה. נערה אמריקנית מגיעה עם אביה לרוסיה הצארית. האב מקווה שבתו תצליח להרשים גנרל רוסי, אבל היא מתאהבת דווקא בפרח קצונה יפה תואר. עם ג'וליה אורמונד וריצ'רד האריס. בימוי: ניקיטה מיכאלקוב. רוסיה 99' (yes 3, 17:08)
לאסי. דרמה. הכלבה לאסי נמכרת לאדם עשיר בגלל קשיים כלכליים, אך היא נמלטת מביתו בחזרה אל משפחתה האהובה. עם פיטר אוטול וסמנתה מורטון. בימוי: צ'רלס סטארידג'. ארה"ב 2005 (HOT פאן, 18:25)
אחיו של הלוחם. דרמה. בצרפת של המאה ה-13 לוחם שב לכפרו ומנסה לסייע לאחיו הסובל משכחה. עם ונסן לינדון וגיום קאנה. בימוי: פייר ז'וליבה. צרפת 2002 (yes 3, 20:03)
נולדו שווים. דרמה. באכסניה לחסרי בית באזור מבוסס בצפון לונדון נשזרים סיפוריהן של ארבע דמויות שונות. עם קולין פירת ורוברט קרלייל. בימוי: דומיניק סבאג'. בריטניה 2006 (HOT דרמה, 21:30)
אושפיזין. דרמה. שלוותם של זוג חוזרים בתשובה מופרת כששני חברים מעברו של הבעל מגיעים לביקור בסוכתם. עם שולי רנד ושאול מזרחי. בימוי: גידי דר. ישראל 2004 (HOT סרטים, 22:00)
מלחמת הכוכבים: אימת הפנטום. מד"ב. הפרק הראשון בסאגת "מלחמת הכוכבים". שני אבירי ג'דיי יוצאים לסייע למלכה יפהפייה לעצור את השתלטות כוחות האופל. עם נטלי פורטמן וליאם ניסן. בימוי: ג'ורג' לוקאס. ארה"ב 99' (HOT אקשן, 22:00)

תאריך:  26/09/2007   |   עודכן:  26/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בתום פגישתם בעמאן אמרו מלך ירדן עבדאללה ונשיא מצרים חוסני מובארק, כי הדיונים בוועידת השלום הבינלאומית שתתקיים בנובמבר צריכים לעסוק בנושאים הרגישים שבלב הסכסוך הישראלי-פלשתיני: ירושלים, הפליטים וגבולות המדינה הפלשתינית
יפעת גדות
חוקרים אספו מחקרים שכללו יותר מ-750,000 גברים ונשים כדי לגלות כי צריכה גבוהה יותר של פירות וירקות אינה מורידה במידה משמעותית את הסיכון לסרטן המעי הגס
עומר כרמון
אירוע יוצא דופן התרחש בבית חולים בסיביר. תינוקת עצומה הגיחה לחלל העולם - שוקלת כמעט 8 ק"ג    "אכלתי תפוחי-אדמה, אטריות ועגבניות", מסבירה האם הנבוכה
יואב יצחק
ארבעה נהרגו בפעולה קרקעית באזור בית חנון    חמישה חוסלו בתקיפת ג'יפ שהוביל רקטות קסאם שיועדו לשיגור    שני אנשים נהרגו הלילה מירי מטוסי צה"ל
עומר כרמון
ראשי קהילת יהודי אירן נפגעו עמוקות מנשיא אוניברסיטת קולומביה שתקף בחריפות את אחמדינג'אד במהלך ביקורו בניו-יורק: "נשיא אירן הוא נציגנו. התנהגותו הבזויה של הפרופסור מנוגדת לערכי הדת היהודית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il