X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשתות השיווק נערכו לקראת החג במבצעים מיוחדים שהגדילו את המכירות בעשרות אחוזים לעומת התקופה שלפני החגים - ובאופן משמעותי לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה עלייה של 20% במכירות בקניוני עזריאלי
▪  ▪  ▪
ספרים, אלקטרוניקה ובשמים במוקד הרכישות [צילום: פלאש 90]

רשתות השיווק בתחומי המסחר, מוצרי הצריכה והספרים, מדווחות על גידול משמעותי במכירות בתקופת החגים הנוכחית. השיפור במכירות הורגש הן בהשוואה לתקופה שלפני החגים והן בהשוואה לתקופת החגים בשנת 2006.
מנכ"ל קניוני עזריאלי, פאר נדיר, אומר כי הרשת מנהלת מדיניות מכוונת ל"לכידת" ההורים, בעלי הארנק. "אנו צופים גידול של לפחות 20% במבקרים ובפדיון כשהנהנות הגדולות הם רשתות המזון והקולנוע". לדבריו, במהלך חול המועד סוכות הקניונים הופכים ליעד בילוי אטרקטיבי למשפחות המחפשות אטרקציות לילדים והנהלת הקניון מנסה להשיק כמה שיותר פעילויות ייעודיות לילדים - כדי "לפנות להורים יותר זמן לקניות".
מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר, הוסיף: "אנו צופים גידול של 50% במכירות הספרים במהלך חוה"מ סוכות, כשעיקר הגידול מיוחס בעיקר לציבור הדתי, היוצא לחופשה. הגענו לסקנה כי כוח הקנייה הממוצע שלו גדול בהרבה בהשוואה לקורא החילוני".
מנכ"ל יורוקום פנסוניק, מוטי אלמליח, אומר כי היחלשות הדולר מטיב עם משווקי הפלזמות. "הנהירה המוגברת לקניונים, ירידת מחירי המסכים והחלפת שנת הדגם הם עיתוי מצוין ליבואני האלקטרוניקה לצאת עם מבצעים אטרקטיביים ולקיים ירידי מכירות". לדבריו, במהלך חוה"מ יתקיימו מספר ירידי מכירות בקניונים ברחבי הארץ, בניהם קניון חוצות המפרץ בחיפה שם יוצעו מוצרי החברה בהנחה של עד 50%".
סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת ביתילי, פיני גולדשטיין, גורס כי "ימי החג הפכו לימי בחירה, ועובדים רבים נמצאים בחופשה ומבלים את הימים ברשתות השיווק". במהלך חול המועד תציע הרשת 25% הנחה על כל הקולקציות החדשות, כמו גם על האביזרים המשלימים לבית. מנהלת השיווק בטויס-אר-אס, ענת נתיב, מוסיפה כי "חג סוכות הוא החג הפעיל ביותר אצלנו אחרי חג החנוכה".
גם מנכ"ל רשת שטיחי כרמל, עופר איתני, מביע דעה דומה, ומגדיר את סוכות כחג השטיחים. "הרשת ממשיכה כמדי סוכות לערוך את מבצעי חיסול הקולקציות של השנה החולפת, הנמכרים ב-50% הנחה. סוכות הפך מזמן לחג השטיחים - החורף המתקרב והזמן הפנוי מאפשרים ללקוחות את הזמן לבדוק מה נמצא בחנויות ולממש את הקנייה". ברשת סופר-פארם החליטו להאריך את מבצעי ראש השנה עד לתום סוכות, והרשת מציעה עד 70% הנחה על 400 בשמים.

תאריך:  28/09/2007   |   עודכן:  28/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קנאים חרדים מחו מול אירוע המוני של חב"ד    בתוכנית: קללות לרבי מלובביץ' ואלימות מילולית קשה    צלם 'שטורעם' שצילם את המפגינים: "באותם רגעים פשוט הרגשתי שאני נמצא בתוך הקסבה של שכם"
יפעת גדות
קונדומים מגנים גם מפני מחלות המועברות ביחסי מין
משה ריינפלד
כך טוענים דיפלומטים במינמאר    יפן דורשת מהכת הצבאית הסברים על הריגת צלם עיתונות יפני    בוש: העם במינמאר סובל ממשטר צבאי ברוטלי
מערכת ONE
אלוף העולם מקווה שהיכולת שלו תוביל אותו לזכייה שלישית ברציפות בפורמולה 1, וממקד את מלוא תשומת הלב במה שקורה במסלול, ולא מחוצה לו
ONE
כדוריד: קבוצתה של אוניברסיטת ת"א שמתהדרת בסגל מרשים תפתח היום ב-16:30 את משחקיה בחוץ מול הקרייתים    הפועל ראשל"צ תתארח בהרצליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il