X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן ליברפול חושב כי למאמן הישראלי של צ'לסי לא צריכה להיות בעיה כדי להשיג את תעודת ה-PRO. על בניון: "אני גאה בו". גרנט: "שמח שדרוגבה חוזר"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

"לאברהם גרנט יש ניסיון אבל הוא עדיין חייב להשיג תעודה מוסמכת", כך אמר היום (שישי) רפא בניטז, מאמנה של ליברפול, כשנשאל באתר הרשמי של האדומים, האם לדעתו המאמן הישראלי של צ'לסי יכול לאמן באנגליה גם בלי תעודת ה-PRO.
כפי שפורסם ב-ONE, גרנט לא מחזיק בתעודת ה-PRO הנדרשת למאמנים בקבוצות המשתתפות במפעל אירופי ולמאמני נבחרות, וכבר בשבוע שבו מונה למאמן הבלוז, יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, קיבל טלפון מעמיתיו בהתאחדות האנגלית שביקשו ממנו לבדוק את מעמדו של אברהם גרנט כמאמן.
כעת באופ"א מתכוונים לתת לגרנט לעמוד על הקווים במשחקי צ'לסי בצ'מפיונס, אלא אם תתקבל תלונה רשמית מהפרמייר-ליג. בהתאחדות האירופית עדיין מחכים לראות מה תהיה ההחלטה בדיונים שבין הבלוז להתאחדות לכדורגל בישראל ולפרמייר-ליג.
בניטז הודה כי למרות כל ההכפשות של העיתונות האנגלית כלפי אברהם גרנט, זה לא אומר שהוא אינו מאמן ראוי למשרה בצ'לסי: "המפתח בלהיות מאמן הוא הניסיון שלך, אם מאמן אימן חמש או שש שנים בקבוצה, הוא בעל ניסיון רב ויש לו מספיק ידע כדי לעמוד על הקווים - אתה מכיר מספיק איך להתמודד עם שחקנים, בעלים, העיתונאים והאוהדים".
מאמן ליברפול הוסיף: "מבחינתי לגרנט יש מספיק ניסיון לא צריכה להיות לו בעיה להשלים את העניינים הדרושים כדי לקבל את ההסמכה הדרושה".
"אני מאוד גאה ביוסי בניון"
ארבעה ימים לאחר שכבש את שער הבכורה של במדים האדומים, יוסי בניון ייצא מחר ב-17:00 ביחד עם קבוצתו למשחק חוץ לא קל מול וויגאן. הקשר הישראלי יהיה בסגל של המרסיסייד לאחר שכבש את השער הראשון בניצחון 2:4 על רדינג במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה.
יכולתו הטובה של בניון לא נעלמה מעיני מאמנו, בניטז: "אני מאוד גאה ביוסי בניון, הוא הבקיע שער נהדר. יוסי עובד מאוד קשה על המגרש, הוא שיחק מצוין".
בניטז התייחס לחלוקת הכוח בליברפול: "זו השאיפה שלי, שלקבוצה יהיה בסיס רחב של שחקנים, ככה כשאנחנו משחקים בגביע הליגה או בכל מפעל אחר, אני אוכל להחליף שישה או שבעה שחקנים בכל פעם מה-11 הפותחים. אם לא היה לנו את האפשרות הזו, לא יכולנו לשחק בכל כך הרבה מסגרות".
גרנט: "שמח שדרוגבה חוזר"
אברהם גרנט זכה בערב החג בניצחונו הראשון כמנג'ר צ'לסי לאחר שהוביל את הכחולים לניצחון 0:4 על האל סיטי בסיבוב השלישי של גביע הליגה, ונראה שעכשיו יש לו סיבה נוספת לחייך. זאת לאחר שדידייה דרוגבה התרצה ועל-פי הדיווחים באנגליה, הוא צפוי להישאר בקבוצה, לפחות עד לסיום העונה.
כזכור, החלוץ הפצוע מחוף השנהב איים לעזוב את הקבוצה בעקבות פיטוריו של ז'וזה מוריניו ומינויו של אברהם גרנט למנג'ר.
גרנט התייחס לחזרתו לאימונים של דרוגבה: "דידייה יחזור מחר לאימונים, אני מאוד שמח שהוא חוזר. כמאמן אתה רוצה שכל השחקנים שלך יהיו בריאים ויעמדו לרשותך, אני מאוד שמח על כך, הוא הראשון שחוזר מרשימת הפצועים שלנו".
דרוגבה בן ה-29 הצטרף לצ'לסי ב-2004 וכבש מאז 43 שערים ב-96 משחקים, חלקם חשובים מאוד כמו שער הניצחון שכבש בדקה ה-116 של גמר הגביע האנגלי של העונה שעברה מול מנצ'סטר יונייטד בוומבלי, שהעניק לכחולים את התואר המיוחל לאחר גמר בינוני בוומבלי המחודש דרוגבה שיחק גם בלה מאן ובמארסיי הצרפתיות במהלך הקריירה האירופית שלו.
מאמן צ'לסי פנה לאוהדים של הקבוצה, שעדיין קוראים את שמו של מוריניו במשחקיה של צ'לסי: "אני ראיתי איך היו האוהדים כשרניירי עזב את צ'לסי ואחר כך הם מאוד העריכו ונתנו כבוד למה שעשה פה מוריניו. אני מאוד מכבד את האוהדים, בשבילם אני כרגע מישהו לא מוכר, אבל כרגע אני המאמן והאחראי על הקבוצה, הכי חשוב מבחינתי שצ'לסי תצליח".
גרנט סיפר על המערך ההתקפי שהוא מתכנן למשחק מחר מול פולהאם: "אני חושב שיש לנו בסיס טוב של שחקנים. אני מקווה שצ'לסי תצליח לשחק עם מערך של חמישה שחקנים לפחות בהתקפה. ראיתם את זה נגד האל (גביע הליגה), זה היה משחק מאוד פתוח אולי אפילו יותר מידי פתוח לעיתים. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין ההתקפה להגנה בתקווה שההתקפה תראה טוב כמו מול האל".

תאריך:  28/09/2007   |   עודכן:  28/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בניטז: לגרנט יש את הניסיון אבל הוא חייב תעודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
שרת החוץ ציפי לבני נפגשה בניו-יורק עם יו"ר הרשות הפלשתינית ואמרה לו כי על ישראל והפלשתינים לדון רק בנושאים בהם ניתן להגיע להסכמה
הילה רפופורט
משטרת קליפורניה הצליחה להשתלט על תלמיד בן
17, שהגיע לבית ספרו חמוש באקדח, פתח בירי ולקח 30 תלמידים כבני ערובה
עומרי כהן
הרוכשים - קבוצת משקיעים בראשה עומד שאול שני    אי.סי.איי נפרדת מנאסד"ק לאחר 25 שנים
הילה רפופורט
משטרת בריטניה חוקרת חשד כי הילדה מדלן מקאן שנעלמה בחודש מאי בפורטוגל, נקברה בספרד ע"י הוריה, החשודים שגרמו למותה
מערכת עכבר העיר און ליין
לכבוד החג החליט הערוץ הראשון לעשות חסד עם צופיו והוציא מהמחסנים את מיטב קטעי הבידור הישראלי משנות השבעים ועד היום. מומלץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il