X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא סוריה אמר שארצו לא תשתתף בוועידת השלום האזורית אם לא ייכללו בה את ענייניה של דמשק ובראשם השבת הגולן "שומרים הזכות להגיב על התקפת ישראל"
▪  ▪  ▪
נשיא סוריה, בשאר אסד [צילום: AP]

נשיא סוריה, בשאר אסד אמר כי ממשלתו לא תשתתף בוועידת השלום של המזרח התיכון אם לא יכללו בה ענייניה של דמשק, ובראש ובראשונה - השבת רמת-הגולן.
בראיון לרדיו של הבי-בי-סי בשפה הערבית אמר אסד, כי אומנם אין להחמיץ שום הזדמנות לשלום, ואולם לדעתו אין יסוד להבטיח את הצלחת הוועידה, בכל הקשור לסכסוך הישראלי-פלשתיני.
השיחות צפויות להתמקד בסכסוך הישראלי-פלשתיני. ארצות הברית אמרה כי תזמין את סוריה, אך רק במסגרת חברותה בוועדה של הליגה הערבית לבעיה הישראלית-פלשתינית.
בראיון לתחנה הבריטית, הדגיש הנשיא הסורי כי סוריה זקוקה להבהרות נוספות בכל הנוגע לוועידה בטרם תחליט כאמור אם תשתתף בה. "עד כה לא קיבלנו הבהרות", אמר. "אם הם לא ידברו על הטריטוריה הכבושה של סוריה, בשום אופן סוריה לא תגיע". לדבריו, צריכה הוועדה לעסוק "בשלום כולל, וסוריה היא חלק מהשלום הכולל הזה".
שומרים את הזכות להגיב
אסד דיבר גם על התקיפה האווירית של חיל האויר הישראלי בצפון סוריה בתחילת חודש ספטמבר, ואמר כי היא מצביעה על כך שישראל מתייחסת לשלום בסלידה. לסוריה, כך לדברי אסד, הזכות להגיב על ההתקפה, למרות שלא הגדיר תגובה אפשרית.
לבני מנמיכה ציפיות
שרת החוץ, ציפי ליבני, שבה ומנמיכה ציפיות מהוועידה הבינלאומית שצפויה להתקיים בנובמבר בארצות הברית, ואומרת כי ישראל לא מתנגדת להשתתפות נציגים סורים בוועידה.
בראיון לגלי צה"ל לקראת נאומה הערב בעצרת הכללית של האו"ם, אמרה כי "הוועידה הפכה להיות מרכז העניין כשמרכז העניין הוא המסלול הבילטרלי עם הפלשתינים. השבועות הקרובים, בהם יהיה דיאלוג בין אולמרט לאבו מאזן, יכתיבו את אופי הוועידה. ברגע שקובעים רשימה של דברים זו טעות. הספקולציות מיותרות. ההתקדמות בסוף היא רק התוצאה".
בראיון הסבירה השרה כי קיומם של המגעים והוועידה הקרבה לא תביא לפתרון קרוב למצב בעזה. "לא נעצום עין מול מה שקורה בעזה בגלל שיש דיאלוג בצד השני", אמרה השרה, "יש פער עצום בין המצב בעזה והחמאס ששולט שם לבין אותה ממשלה פלשתינית שאנחנו מנהלים איתה דיאולג. גם העולם מבין שהדיאלוג עם אבו מאזן אין בו לתת פיתרון למה שקורה בעזה".
בראיון שבה ליבני והכחישה את הדיווח, לפיו נפגשה בחשאי בניו-יורק עם שר החוץ הסורי. שלא במפתיע, סירבה גם השרה להתייחס לנושא התקיפה הישראלית נגד מתקן גרעיני בסוריה, עליה דיווחו כלי התקשורת הזרים בחודש האחרון.

תאריך:  01/10/2007   |   עודכן:  01/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עמותת אומ"ץ פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בטענה כי הברכות שהרעיף מפכ"ל המשטרה על ראש הממשלה בביקור בסוכתו פוגעות בחקירות המתנהלות נגד אולמרט
גלית יצחק
האדם הגיע לבית חולים כשהוא סובל מכאבי בטן חזקים וקשיי נשימה    בבדיקות התברר כי יש בקבתו שני מזלגות מתכת    בניתוח חירום שעבר הוצאו החפצים מקבתו
דרור מרום
החברה תבצע הרחבת רשת תקשורת באיזורים כפריים ועירוניים בעלי צפיפות בנייה גבוהה
רותי אברהם
אב שכול מארגון אלמגור פנה לנשיאת ביהמ"ש העליון ביניש בבקשה לדחות את שחרור המחבלים    בפנייה: אתם מעדיפים אכזרים שאינם מהעם שלכם
גלית יצחק
מבשלות בירה ישראל מורידה מהמדפים את בקבוקי קרלסברג בנפח 330 מ"ל    החברה: עקב תקלה שאירעה אצל יצרן בקבוקי הזכוכית, קיים חשש לשברי זכוכית בבקבוקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il