X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת ישאל, שבשליטת קמן אחזקות, השלימה את רכישת 50% מחברת אמפייר פטרוליום, הפועלת בתחום של הפצת דלקים בארה"ב התחנות וחנויות הנוחות הנרכשות רשמו בשנת 2006 הכנסות בהקף של כ-80 מיליון דולר ורווח של כ-3.5 מיליון דולר מנכ"ל קמן: "העסקה מבטיחה לנו תזרים מזומנים קבוע לשנים רבות"
▪  ▪  ▪
ברכש: תחנות דלק וחנויות נוחות[צילום: AP]

קבוצת קמן אחזקות ממשיכה את התרחבותה בשוק האנרגיה האמריקני. חודש לאחר שהשלימה את רכישת 50% מחברת הדלקים האמריקנית אמפייר פטרוליום מדווחת חברת ישאל, מקבוצת קמן אחזקות, על רכישה נוספת בארה"ב. אמפייר פטרוליום חתמה על הסכם לרכישת 21 נכסים, שכל אחד מהם כולל תחנת דלק וחנות נוחות, ומרביתם כוללים גם תחנת רחצה אוטומטית לכלי רכב. הקף ההשקעה ברכישת הנכסים מסתכם בכ-23.5 מיליון דולר.
יצויין, כי אמפייר רוכשת את הבעלות ב-19 מהנכסים ואת זכויות החכירה ארוכות הטווח ב-2 נכסים נוספים. כל הנכסים ממוקמים בווירג'ניה, בטקסס ולאורך עורק התחבורה הראשי המחבר בין שתי המדינות. הנכסים הנרכשים מושכרים למפעילים עצמאיים, המשלמים דמי שכירות חודשיים, ובנוסף ישלמו לאמפייר גם עמלות המבוססות על הקפי הפדיון שלהם.
בשנת 2006 רשמו התחנות והחנויות הנרכשות הכנסות בסך כולל של כ-80 מיליון דולר ורווח לפני מס בסך של כ-3.5 מיליון דולר. כמו כן, אמפייר רכשה במסגרת העסקה הסכמי הפצה ארוכי טווח בהקף של כ-30 מיליון גלון בשנה ל-21 התחנות הנרכשות ול-4 תחנות נוספות. יצויין, כי העסקה כפופה עדיין למספר אישורים.
חברת ישאל דיווחה לאחרונה, כי נכנסה לתחום האנרגיה בארה"ב כאשר חתמה על הסכם לרכישת 50% מחברת אמפייר פטרוליום, המתמחה בהפצת דלקים בשוק האמריקני. האחזקה באמפייר, שהקף ההכנסות שלה בשנת 2006 הסתכם בכ-109 מיליון דולר, נרכשה תמורת כ-25 מיליון שקל. אמפייר צפויה לספק לנכסים הנרכשים את הדלקים במשך השנים הבאות.
אמפייר היא חברה ותיקה, המתמחה בהפצת דלקים בשוק האמריקני. החברה מפיצה דלקים לכ-140 תחנות דלק ברחבי ארה"ב, ומתמחה באזור החוף המזרחי של ארה"ב, ובסך-הכל היא מפיצה כ-65 מיליון גלוני דלקים בשנה. בישאל ציינו עם ההודעה על רכישת אמפייר, כי החברה האמריקנית עשויה לשמש כפלטפורמה של החברה להתרחבות עתידית בתחום הדלק, וזאת באמצעות ביצוע של מיזוגים ורכישות של חברות הפועלות בתחום. לצורך ההתרחבות העתידית, אף התחייבה ישאל להעמיד הלוואות בעלים בסכום של עד 30 מיליון דולר לטובת החברה החדשה במהלך 3 השנים הקרובות.
גיורא ענבר, מנכ"ל קמן אחזקות, אמר "קמן וחברת-הבת ישאל פועלות במרץ להרחבת פעילותן בשוק האמריקני בכלל, ובשוק האנרגיה והדלקים בפרט. העסקה הנוכחית מגדילה את נוכחותה של אמפייר פטרוטליום, אותה רכשנו לאחרונה, בשוקי היעד שלה ומבטיחה לנו תזרים מזומנים קבוע לשנים רבות. אנו ממשיכים לבחון עסקות נוספות בארה"ב ובאירופה כדי להעמיק את חדירתה של קמן לשווקים הבינלאומיים בתחומי פעילותה השונים".
בתוך כך דיווחה קמן אחזקות כי החברה הבת קמן סחר השלימה את העיסקה לרכישת הבעלות המלאה בחברת פאואר פלסטיק הולנד, ושליש ממניות חברת ימית אירופה, וקיבלה אופציה לרכישת מלוא מניותיה של חברת פאואר פלסטיק צ'כיה. שלוש החברות, הנמנות עם קבוצת פאואר פלסטיק, עוסקות בייבוא ובשיווק מוצרים זורמים למיניהם וטכנולוגיות בתחום המים ברחבי אירופה. שלוש החברות רשמו ב-2006 הכנסות של כ-41 מיליון שקל (כ-7 מיליון אירו), ותמורתן תשלם קמן סחר כ-4.7 מיליון שקל (כ-800 אלף אירו).
קמן סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2007 עם הכנסות של כ-822 מיליון שקל, עלייה של כ-49% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורת הרווח הנקי, הציגה קמן רווח בסך של כ-35.8 מיליון שקל, גידול חד לעומת רווח של כ-14.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2006.

תאריך:  02/10/2007   |   עודכן:  02/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמן מתרחבת בארה"ב: רוכשת 21 תחנות דלק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
המפקח על הביטוח הורה לבטל כיסוי ביטוח לדירקטורים ונושאי משרה מפני תביעות הטרדה מינית    ח"כ גלאון: הטרדה אינה "נזק נלווה"
מערכת PCאון
אנשים ממציאים כל מיני פטנטים, חלקם שימושיים, רובם הזויים, ולנו נותר רק ליהנות
מערכת PCאון
מיקרוסופט משיקה את Office Live Workspace, שירות המאפשר שיתוף מסמכים והוספת הערות למסמכים באופן מקוון, אם כי לא עריכתם
ערן גבאי
זאת נוכח השיבושים החוזרים ונשנים בקליטה שנהפכים לאירוע משברי    ב-yes עדיין לא איתרו את מקור התקלות בשידור, שגלשו להפרעה סדרתית גם במרכז ובדרום
הדר פרבר
גורם בכיר בפורטוגל החוקר את היעלמותה של הילדה מדלן מק'אן אמר כי המשטרה קיבלה מידע מוטעה מההורים שמנסים להתחמק מאחריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il