X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שסיכם רכישת חברת אינטרוויז המספקת פתרונות מתקדמים לשיחות ועידה - תמורת 121 מיליון דולר במזומן אינטרוויז תפעל מעתה כיחידה עיסקית במסגרת קבוצת העסקים הגלובליים של AT&T ראשי הקונצרן: הרכישה היא הכרה ביכולות הטכנולוגיה העילית הישראלית בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות מתקדמים
▪  ▪  ▪
השקעות נוספות בישראל [צילום: at&t]

קונצרן התקשורת העולמי AT&T, הנחשב לתאגיד התקשורת הגדול בעולם לפי הכנסותיו השנתיות, שהיו בשנת 2006 בהקף כ-63 מיליארד דולר רוכש את חברת הטכנולוגיה העילית הישראלית אינטרוויז (Interwise) שהיא חברת-תוכנה המתמחה בתחום פתרונות ועידה לארגונים בממשקי קול, אינטרנט ווידאו. תמורת העסקה ישלם תאגיד AT&T סך במזומן של 121 מיליון דולר.
גורמים מקורבים ל-AT&T מסרו (יום ג', 2.10.07) כי נבחנות השקעות נוספות בתעשיית הטכנולוגיה העילית בישראל. ראשי הקונצרן מבהירים כי הרכישה הנוכחית היא הכרה ביכולות המוכחות של ענף הטכנולוגיה העילית הישראלי בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות מתקדמים. הם הוסיפו כי ההשקעה הנוכחית מהווה הבעת אמון במדיניות הכלכלית של ישראל שייצרה כלכלה מקומית חזקה וסביבה תומכת חדשנות והשקעות בטכנולוגיה עילית.
עסקת הרכישה צפויה להיות מושלמת עד תום הרבעון האחרון של שנת 2007. בעקבות הרכישה, יוצבו הפתרונות של אינטרוויז בתחום שיחות הוועידה והשיתוף בקו אחד עם יכולותיה של AT&T בתחום הרשתות ושרותי התקשורת והשיתוף לאירגונים. עם השלמת הרכישה, תפעל חברת אינטרוויז כיחידה עסקית במסגרת קבוצת השירותים העסקיים הגלובליים של התאגיד, המשרתת תאגידים גדולים ברחבי העולם.
AT&T הבהיר כי הפעילות העסקית הבינלאומית של אינטרוויז, כולל מרכז המחקר והפיתוח בישראל (מו"פ) ימשיכו לפעול במתכונתם הנוכחית.נשיא הקבוצה, רונלד ספירס אמר כי הטכנולוגיה החדשנית של אינטרוויז והניסיון המוכח שלה בתחומי פתרונות הוועידה יתרמו רבות לנוכחותה הבינלאומית של AT&T. "שילוב היכולות המוכחות יאפשר לאירגונים ברחבי העולם לבצע שיחות ועידה במקום לבצע פגישות פנים אל פנים, ופתרונות השיתוף של אינטרוויז יסייעו ללקוחותינו לשפר את יעילות העבודה בארגון ואת תהליכי קבלת ההחלטות".
אינטרוויז נוסדה בשנת 1994 בתל אביב.החברה מונה כ-140 מומחים בתחום התקשורת האינטראקטיבית בזמן אמת, הלמידה והתקשורת הארגונית. כל הפיתוח נעשה בישראל על-ידי מהנדסים ומומחים ישראלים. לחברה מאות לקוחות ברחבי העולם ובישראל והיא נחשבת כחלוצה עולמית בתחומה. לחברה תשעה משרדים בעולם, עם מטות בתל אביב ובבוסטון, ופעילות עסקית ביותר מעשרים מדינות. בין לקוחותיה בישראל נמנים המוסד לביטוח לאומי, משרד החוץ, בנק לאומי, אמדוקס ונייס.

תאריך:  02/10/2007   |   עודכן:  02/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים הורה לשתי חברות תיירות להחזיר דמי ביטול גבוהים שגבו מנוסעים
דרור מרום
השקיעה 2 מיליון שקל בהשקת סדרת מבשמי מים - וחתמה על הסכם עם רשת מלונות פתאל לשיווק מוצריה במלונות מרידיאן
עומר כרמון
בדיוק כשההתעניינות התקשורתית בנושא התקיפה הישראלית בסוריה החלה לדעוך, הותר לכלי התקשורת בישראל לפרסם כי חיל האוויר תקף בסוריה לפני חודש
דרור מרום
חברת ישאל, שבשליטת קמן אחזקות, השלימה את רכישת 50% מחברת אמפייר פטרוליום, הפועלת בתחום של הפצת דלקים בארה"ב    התחנות וחנויות הנוחות הנרכשות רשמו בשנת 2006 הכנסות בהקף של כ-80 מיליון דולר ורווח של כ-3.5 מיליון דולר    מנכ"ל קמן: "העסקה מבטיחה לנו תזרים מזומנים קבוע לשנים רבות"
רותי אברהם
המפקח על הביטוח הורה לבטל כיסוי ביטוח לדירקטורים ונושאי משרה מפני תביעות הטרדה מינית    ח"כ גלאון: הטרדה אינה "נזק נלווה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il