X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דניאל שרון, האזרח הישראלי-גרמני שנעצר בלבנון לפני כשבועיים, שוחרר ושב לגרמניה שם הוא מתגורר נמצא כי אינו קשור לרצח שחקרה משטרת לבנון וכי אינו מרגל
▪  ▪  ▪
דניאל שרון [צילום: ערוץ 2]

אתר העיתון הגרמני "דר שיפגל" דיווח היום (ה', 11.10.07) כי דניאל שרון, האזרח הישראלי-גרמני שנעצר בלבנון לפני כשבועיים, שוחרר ממעצרו בערבות ביום שלישי. אביו של שרון אישר כי בנו שוחרר ומסר כי הוא צפוי לטוס מביירות לגרמניה, בה הוא מתגורר.
שרון בן ה-32, נעצר בביירות בערב יום כיפור לאחר שצילום של דרכון ישראלי נמצא בזירת רצח שחקרה המשטרה המקומית, והוביל את השוטרים אל שרון. בחקירתו בידי שירותי הביטחון בלבנון. שרון הכחיש כי הימצאותו בלבנון קשורה לריגול. לטענתו, הוא הומוסקסואל שהגיע לבקר חברים לבנוניים. מחקירתו של האזרח הישראלי, עלה כי הוא מחזיק גם בדרכון גרמני עמו נכנס למדינה. שרון ביקר בלבנון 11 פעמים מאז שנת 2005. שרון דובר ערבית שוטפת. הוא טען בחקירתו כי אזרח בחרייני לימד אותו את השפה במהלך ביקור במפרץ הפרסי.
שירותי הביטחון הלבנוניים עלו על עקבותיו של שרון במקרה, בעקבות חקירה של מקרה מוות בדרום ביירות בשבוע שעבר. גופתו הירויה של גבר נמצאה בדירה אותה חלק עם שוטר לבנוני.
הירי בוצע מאקדח השייך לשוטר, שטען להגנתו כי בזמן הירי שהה עם ידיד גרמני במלון בביירות. בדירה נמצא צילום של דרכון ישראלי של אותו ידיד, והשוטר הודה כי הידיד מחזיק גם באזרחות ישראלית. כמו כן הודה, כי בעבר סייע לו שרון לצאת מהמדינה לטיולים באירופה. כוחות הביטחון הלבנוניים מיהרו לבית המלון, ושם התברר להם כי דניאל שרון שיחד את פקיד הקבלה במקום כדי שלא ירשום את פרטיו בספר האורחים של המלון.
האזרח הישראלי נעצר. בחקירתו טען תחילה כי הוריו הם יהודים ממוצא טורקי שעלו לישראל בשנת 1959. אחר כך שינה את מוצאו ליהודי-סורי. לטענתו, הוא עובד באירופה ובקפריסין עבור חברה ישראלית. על-פי הדיווחים בעיתוני לבנון, במהלך ביקוריו בלבנון ביקר דניאל שרון בדרום ביירות ובדרום המדינה.
העיתון ידיעות אחרונות פרסם כי דניאל שרון נולד במינכן שבגרמניה. כשהיה בן שנתיים חזרה משפחתו לארץ והתגוררה בנהריה. כיום מתגורר אביו של שרון בשבי ציון. הוא השתחרר מהצבא בשל חוסר התאמה ויצא לטייל במדינות ערב. לפני 13 שנה התאסלם.

לא מעורב ברצח או בריגול

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" דיווח זמן קצר לאחר מעצרו של שרון, כי האזרח הישראלי לא יואשם בריגול או ברצח, וככל הנראה יגורש בתוך זמן קצר מלבנון. מקור ביטחוני לבנוני מסר לעיתון, כי בחקירתו של שרון נמצא כי הוא לא מעורב בפעילות ביטחונית ובביקוריו התכופים בלבנון התעניין בעיקר במפגשים מיניים עם גברים. עוד נמסר, כי הגבר שגופתו נמצאה בדרום ביירות ובעקבות מותו נעצר שרון, לא נרצח כפי שחשדה המשטרה תחילה, אלא התאבד.
"האזרח הישראלי אומנם ביצע עברות שוחד קלות, שקשורות בעיקר לעיסוקיו המיניים", אמר המקור הביטחוני הלבנוני. "אולם מכיוון שיש לדניאל שרון גם אזרחות גרמנית, אנו מתייחסים אליו כאזרח גרמני ולא ישראלי ולכן בכוונתנו לגרשו מהמדינה".

תאריך:  11/10/2007   |   עודכן:  11/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוחרר הישראלי שנעצר בביירות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יופי-טופי,
יויו גם  |  11/10/07 22:37
2
ישראלי? המנוול הזה התאסלם וחי ל"ת
הרבה זמן בגרמניה   |  11/10/07 22:56
3
לשלול את האזרחותו הישראלית!
dft ,y  |  12/10/07 00:04
4
איזה ישראלי ואיזה נעלים הבחור
אחמד גולשטיין  |  12/10/07 03:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פרקליט המדינה מבהיר כי הפרסום כאילו בפרקליטות סבורים שאין ראיות נגד אולמרט בפרשת לאומי הינו בגדר ספקולציה - שאין לה בשלב זה שום אחיזה במציאות
הילה רפופורט
בעקבות החלטת הקונגרס האמריקני להכיר ברצח הארמנים כברצח עם, הורתה טורקיה לשגרירה בוושינגטון לשוב הביתה להתייעצות    הנשיא בוש מנסה למנוע אישור ההחלטה
יהונתן דחוח-הלוי
הרב מיכאל לייטמן, מקובל וראש תנועת "בני ברוך" להפצת הקבלה, טוען כי לימוד הקבלה יכול לסייע לאנושות, להשפיע לטובה על הכוחות הפועלים בעולם ולהגיע לרמת רוחניות גבוהה המתחברת לטבע ולאלוהות    ליהודים, אומר לייטמן, חובה להפיץ את חוכמת הקבלה בעולם    הצצה לגן הנעול של היהדות
עידן יוסף
מרכז רבין קורא להטלת חרם גורף על הקמפיין הקורא לשחרורו של יגאל עמיר    ברחבי הארץ יחולקו גלויות שבהן נכתב: "עת שלום, עת פיוס - הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר"
הילה רפופורט
משטרת צרפת לכדה בקנדה פלשתיני החשוד באחריות לפיגוע בבית כנסת בפריז בשנה 1980, בו נהרגו ארבעה בני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il