X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רייס וגייטס דחו את תביעת ראשי הקרמלין כי ארה"ב תחדל מתוכניותיה להציב מערכת טילים נגד טילים בפולין ובצ'כיה
▪  ▪  ▪
רייס וגייטס במוסקבה (צילום AP)

שרת החוץ של ארה"ב, קונדוליזה רייס, נפגשה (שבת, 13.10.07) עם ראשי ארגוני זכויות האדם במוסקבה, למרות האווירה הצוננת שבה מקבלים את פניה ראשי השלטון ברוסיה.
בפגישה הבטיחה רייס כי ארה"ב תתמוך במאבקם למען זכויות האדם ברוסיה. היא אמרה כי ארה"ב תסייע להם להקים מוסדות שיגנו על העם הרוסי מפני שרירות לבו של השלטון.
הודעתה של רייס כי תעלה בפגישה זו את בעיית הדמוקרטיה ברוסיה. ארה"ב האשימה בעבר את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כי הוא פוגע בדמוקרטיה ובזכויות האדם, אך הנשיא הרוסי הכחיש זאת.
פוטין לא השתכנע בדבר כנות ארה"ב
ביום ו' הסתיימו בלא תוצאות השיחות בין רייס ושר ההגנה האמריקני, רוברט גייטס, לבין עמיתיהם הרוסיים על תוכניות ארה"ב להציב טילים במזרח אירופה. רוסיה זועמת על תוכניות ארה"ב להציב מערכות הגנה נגד טילים בפולין ובצ'כיה, מדינות השוכנות בסביבתה הגיאוגרפית. אבל בשיחות ביום ו' דחו רייס וגייטס את קריאת הרוסים לעצור את התוכנית. ממוסקבה נמסר כי הנשיא פוטין עדיין לא השתכנע בדבר כנות ההבטחות האמריקניות כי המערכת מיועדת רק נגד מדינות "מטורפות", כגון צפון קוריאה ואירן. פוטין איים באחרונה לפרוש מהאמנה לצמצום הטילים הגרעיניים אם תמשיך ארה"ב בתוכניותיה.
לאחר סיום הפגישות המתוחות עם פוטין ושרי ההגנה והחוץ שלו, ימשיכו רייס ושר ההגנה האמריקני רוברט גייס בשבת בשיחות נפרדות. רייס מתכננת כאמור לשוחח על הדמוקרטיה עם נציגי הארגונים הלא-ממשלתיים הרוסיים. גייטס ירצה לפני צוערים באקדמיה של המטה הכללי של צבא רוסיה. שרת החוץ תסעד לארוחת צהריים עם עמיתה הרוסי סרגי לברוב, ואילו שר ההגנה ייפגש עם ראש הממשלה ויקטור זובקוב.
שיחות רייס מעוררות חשדות בקרמלין
כתבים במוסקבה מציינים, כי מסעם של רייס וגייטס מתקיים ערב מסע הבחירות לנשיאות ולפרלמנט שיתקיים בעוד חמישה חודשים. פוטין חייב לפרוש מהנשיאות לאחר שהשלים שתי קדנציות, כפי שקובעת החוקה. אבל הוא כבר רמז שיתכן שיהפוך בינתיים לראש ממשלה וישוב להיות נשיא ב-2012, מהלך שהחוקה מרשה.
פרשנים אומרים כי שיחות רייס עם נציגי הארגונים הרוסיים לזכויות האדם מעוררות את חשדות הקרמלין. סוכנות הידיעות הרוסית איטר-טאס מסרה כי פוטין התבטא על כך השבוע בלשון זהירה בעת ביקורו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי. "זה נשמע רע כאשר ארגונים כאלה מתחילים לשמש למדינות מסוימות מכשיר להשגת יעדי מדיניות החוץ שלהן", אמר פוטין.

תאריך:  13/10/2007   |   עודכן:  13/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רייס הבטיחה: נעזור לפעילי זכויות אדם במוסקבה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
ישראל היתה קרובה לניצחון במוקדמות היורו מול הגרמנים. הנינגס כבש בדקה ה-18, בוזגלו ועזריאל השלימו את המהפך, אבל הנינגס השווה בדקה ה-79
הילה רפופורט
דניאל שרון, האזרח הישראלי-גרמני שנעצר בערב יום כיפור בביירות ושוחרר ביום שלישי, טען בראיון לקול ישראל כי נאסר משום שהוא ישראלי
הילה רפופורט
אב שהגיע לדירתה של בתו בת"א במהלך ויכוח שניהלה עם בעלה, נדקר מספר פעמים באורח קשה ע"י חתנו    שלושה צעירים נדקרו במהלך קטטה בת"א
ONE
אביו של מאור בוזגלו רתח על הוצאת בנו מהמגרש בדקה ה-61 בתיקו של נבחרת ישראל הצעירה 2:2 עם גרמניה. גיא לוי לתקשורת: "אם יש בעיה היא אצלכם"
ONE
המאמן הלאומי התייחס לעתידו במסיבת העיתונאים בקרואטיה: "אם ירצו שאמשיך, אשמח. אני לא חושב שזה תלוי בתוצאה". כעת הנבחרת מתאמנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il