X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יורי קליין מגייס חבר קיבוצניק עם אוריינטציה מפתיעה לאוכל אמריקני, ששש להתנדב לארוחה ב-Columbus – בר שהוא יותר מסעדה, ומפגין, בנוסף לגזרת האלכוהול, גם שליטה מרשימה בתחום הבשר ופירות הים
▪  ▪  ▪
[צילום: קולומבוס]

לא היה קשה למצוא את האדם הנכון ללכת איתי ל"קולומבוס". רוני אולי נראה לאדם הרגיל כקיבוצניק חובב גזוז, היורד על איזה פיינט מיץ תפוזים בדרכו לרפת או לשדה (או מה שזה לא יהיה שהם עושים שם), אבל רבותי, הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים! רוני אינו קיבוצניק רגיל. אב אמריקני ומשפחה במנצ'סטר פיתחו אצל הקיבוצניק המסוים הזה מנהגי אכילה ושתייה ההולמים יותר נער קולג'. תוסיפו לזה את העובדה שהבחור גם עובד כל היום בלהזיז איזה משהו די כבד מנקודה א' לב' ובחזרה (עסקי סאונד, אל תשאלו) ותבינו לבד שהבחור היה מאד מרוצה לשמוע שאנחנו הולכים בערב לביסטרו בנוסח אנקל סם.
עקרונית, רוני יהיה מרוצה מכל מקום שיסכים לתת לו בירה, כך שלא צפיתי שיהיו לו בעיות מיוחדות ב"קולומבוס", על חמשת סוגי הבירה מהחבית שלו ועוד מבחר נאה של בקבוקי בירה. מה שלא צפיתי מראש זה שיתברר כי למעשה המקום הוא פחות או יותר ההגדרה של רוני לבר- אלכוהול ואוכל. אוכל - לא חטיפים, לא נשנושים, לא "איזה משהו קטן ליד הבירה". אוכל! יחסית לבר, ובעצם לכל מסעדה, תפריט האוכל של קולמובוס עשיר ומגוון באופן יוצא דופן ונע בין תאילנדי, מקסיקני, פסטות, וכמובן בשר.
ההתחלה היתה צנועה, מה שקצת הפתיע אותי לאור הכרותי עם קיבתו של רוני. ליד החצי טובורג (18 שקל) והמוחיטו (36 שקל) הזמנו גם כנפי באפאלו (29 שקל) וחלת בצל (28 שקל), שהיתה אכן בגודל של חלה נאה. מה שהיה נחמד בכל העסק הזה היה התוספת המפתיעה של רוטב חזרת לחלת הבצל, שהחזיר אותי בבת אחת לארוחת ראש השנה בבית סבתי עליה השלום. למה באמת לא משתמשים יותר בחזרת? מישהו צריך להוביל את הקאמבק של הרוטב הזה. היום על הגפילטע-פיש, מחר על כל העולם, זה מה שאני אומר.
בכל מקרה, מבחינתי שתי המנות הנדיבות האלו היו מסכמות היטב את פרק האוכל בערב. והנה, מה אתם יודעים, התברר לנו שהבעלים החדשים הוא בנוסף לכך גם ספק בשר ופירות ים רציני, שעובד עם מיטב מסעדות העיר. האינפורמציה החדשה, ביחד עם עוד בלאדי מרי (30 שקל), מיד הציתה בנו תיאבון מחודש. אנחנו אומנם קיבלנו אנטרקוט 350 גרם מעולה (79 שקל) ומנה יפה של קלמארי מטוגן עם רוטב אלי-אוליו מצוין (59 שקל), אבל... רגע אחרי שסיימנו את המנות הגיע לשולחן לידנו המבורגר, שנראה כל כך טוב עד שהוציא מרוני את ההצהרה הנוגה "אח, איך לא חשבתי על זה".
את העצב הזה אפשר היה להפיג רק בפאי תפוחים עם גלידה (29 שקל) וקינוח עתיר שוקולד בעל השם ההולם "חלומות מתוקים" (30 שקל). בדרך חזרה רוני עדיין ביכה את אובדן ההמבורגר, אבל למרות זאת נראה לי שהוא היה מרוצה.
רק עוד משפט אחד - בקולומבוס לא מעשנים בפנים, וזה מורגש. למי שבאמת צריך, יש גם בר נחמד בחוץ, שפועל בסופי השבוע.

* הכותב היה אורח המקום.
Columbus - אבא אבן פינת שנקר 2, א.ת. הרצליה פיתוח הרצליה, 09-9589880
תאריך:  15/10/2007   |   עודכן:  15/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד רוזנטל
אחרי שהתאהב קשות בקמפיו האשדודית, מבין דוד רוזנטל שכשמדובר בהורים מוצלחים, העניין הזה של הגנטיקה פשוט עובד    ביקור ב-Adriana - בר ואח צעיר לקמפיו, הוכיח שהתפוחון לא נפל רחוק
משה ריינפלד
בית המשפט: "תמיד קיימת אפשרות, ולו תיאורטית, שאין קשר בין עברה של האשה לסיבה שהניעה את הבעל להפיץ אותו ברבים, תוך פגיעה בפרטיותה"
רונן ליבוביץ
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק הביטוח הלאומי הדוחה לראשון בינואר 2008 את יישום החוק הקובע כי גמלת הסיעוד הניתנת היום לקשישים סיעודיים, תינתן בכסף לידי המשפחה ולא רק באמצעות מתן שירותים
הדר פרבר
מזכירת המדינה האמריקנית נפגשה עם יושב-ראש הרשות הפלשתינית ברמאללה    הפלשתינים מעוניינים במסמך רשמי משותף עם ישראל אשר יעסוק בנושאים השנויים במחלוקת
דרור מרום
מי שנקראה עשרות שנים רפא"ל - הרשות לפיתוח אמצעי לחימה, ועברה לכינוי חברת רפאל - תיקרא מעתה "חברת רפאל - מערכות לחימה מתקדמות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il