קונצרן התקשורת של רופרט מרדוק הקים רשת טלוויזיה לענייני עסקים בארה"ב כדי להתחרות בסי-אן-בי-סי בשוק סיקור העסקים. רשת "פוקס ביזנס" הופיעה בראשונה (יום ב', 15.10.07) על המסכים, עם אורחים שכללו את המתמודדת על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון.
רשת החדשות של מרדוק, "פוקס", שהיא הרשת האם של הרשת העסקית, כבר עברה את CNN והפכה לרשת החדשות הגדולה ביותר בארה"ב. משקיפים עוקבים כעת בעניין אחרי האפשרות המסתמנת שהתחנה החדשה תעבור סי-אן-בי-סי השייכת לקונצרן התקשורת "אן-בי-סי-יוניברסל" והנחשבת לרשת העסקית הגדולה בארה"ב.
לפשט את המיסתורין פוקס אומרת כי מטרתה של התחנה החדשה היא "לפשט" את חדשות העסקים ולהסיר מהן את ה"מסתורין". בין היתר, התחנה החדשה עומדת להקרין תוכנית חדשה, ושמה "שעת אושר" שתשודר בשידור ישיר מבר.
"פוקס ביזנס" משודרת בשלב ראשון ל-30 מיליון בתים, פחות משליש ממספר הבתים שאליהם מגיעה סי-אן-בי-סי.
מי פוחד ממרדוק? כתב העת "פורצ'ן" דיווח (יום ב', 15.10.07) כי מרדוק מתכנן להשקיע בשלוש השנים הקרובות 300 מיליון דולר בערוץ החדש ולהכות עד אז את סי-אן-בי-סי בתחום הרייטינג.
פתיחת "פוקס ביזנס" באה לאחר שהקונצרן של מרדוק רכש את חברת דאו ג'ונס, בעלת העיתון וול סטריט ג'ורנל, ב-5 מיליארד דולר. העסקה הביאה לידי האשמות כי מרדוק רכש לעצמו השפעה גדולה מדי על סיקור העסקים בארה"ב.