X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושה נשיאים לשעבר של הלשכה הנוכחית הקימו את לשכת יועצי מס מייצגים החדשה שלושת הנשיאים (בדימ.), יעקב וירז'בינסקי, ישראל רוזנפלד ושמואל מזון, הודיעו כי העמותה החדשה שנרשמה "מופעלת על-ידי מיטב הכוחות של יועצי המס"
▪  ▪  ▪
"הלשכה הישנה אינה רלוונטית"

לשכת יועצי המס מתפלגת. שלושה נשיאים לשעבר הקימו את "לשכת יועצי מס מייצגים החדשה", והחלו בגיוס חברים.
גורמים המקורבים למיזם החדש מסרו ל-Nfc כי הלשכה החדשה הוקמה עקב תחושה בקרב רואי החשבון שהלשכה הקיימת חדלה להיות גוף רלוונטי מבחינת חבריו מול הרשויות. "אין כעת ניירות עמדה מטעם הלשכה", מסרו הגורמים, "ואין שום פעילות ציבורית. בלשכה הנוכחית חברים כמה מאות יועצי מס - במקום אלפים, כפי שהיה צריך להיות. נתון זה מסכם את הנושא בצורה הטובה ביותר".
שלושת הנשיאים (בדימ.), יעקב וירז'בינסקי, ישראל רוזנפלד ושמואל (סמי) מזון, הודיעו כי העמותה החדשה שנרשמה מופעלת על-ידי מיטב הכוחות של יועצי המס ומטרתה - קידומו ומקצועיותו של יועץ המס. "אנו רואים חשיבות עליונה לפעילות מקצועית ולא פוליטית של הלשכה," כותבים השלושה במכתב מופץ מהבוקר לכל יועצי המס בארץ ובכך רומזים על הסיבות להינתקותם מלשכת יועצי המס - תפקוד לקוי של הלשכה.
שלושת הנשיאים לשעבר הם אנשים מוכרים בחוגים הכלכליים וברשויות המס ולדברי מקורביהם, "הם אלה שדחפו וקידמו את מעמד יועץ המס עד למעמדו הנוכחי. חוסר שביעות הרצון מהתנהלות לשכת יועצי המס הותיקה והיעלמותה, למעשה, מהשיח הציבורי-כלכלי, הביא את השלושה, בעקבות שיחות עם חברים, להקים עמותה חדשה שתחליף את הלשכה הקיימת".
ברשות המיסים רשומים כ-3,500 יועצי מס מוסמכים. כרבע מהם חברים בלשכת יועצי המס שפעלה עד כה כארגון הוולנטרי היחיד של ציבור יועצי המס המייצגים. על-פי הערכה, כ-60% מכלל ציבור יועצי המס הם עצמאים בעלי משרדים וכ-40% הם שכירים ופנסיונרים. יועצי מס שעובדים ברשות המיסים אינם חברים בלשכה.
הלימודים ליועץ מס מוסמך נמשכים שנה וחצי וההתמחות נמשכת שנה נוספת. בעבר, הבחינות נערכו על-ידי מס הכנסה, אך כיום מטפלת בבחינות ההתמחות וברישוי מועצת יועצי המס. על-פי חוק החברות יועץ מס יכול לייצג חברה מול רשויות המס אך אינו יכול לחתום על הדוחות הכספיים שלה.
העמותה החדשה תשים לדבריה דגש על הכשרה מקצועית ועל פעילות שוטפת מול רשויות המס בנושאי מס אקטואליים שעומדים על הפרק. "תפקידה של העמותה לעסוק בנושאי כלכלה, ולהיות מעורבים ושותפים בהחלטות הממשלה המשפיעות על לקוחותינו המהווים חלק ניכר מציבור העצמאים בישראל".
ההודעה על הקמת הלשכה נשלחה גם לפקידות הבכירה ברשות המיסים ובמוסד לביטוח לאומי וכן לח"כים ולבכירים במשרדי האוצר והמשפטים. ראשי הלשכה החדשה נוקבים בסכום של כ-200 שקל דמי חבר לשנה למצטרפים, כעשירית מדמי החבר השנתיים שגובה לשכת יועצי המס.

תאריך:  21/10/2007   |   עודכן:  21/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המוכרת - מבני תעשיה    סך העסקה - 3.7 מיליון דולר    המחיר הגבוה מצביע על התאוששות שוק המשרדים
אלעזר לוין
תבנה 25,500 מ"ר נכסים מניבים    גברה על 8 מתחרים
אלעזר לוין
וילות אחרות נמכרו ב-340 עד 360 אלף דולר במקומות שונים בארץ
דרור מרום
אך נרשמה עלייה של 4% בביקוש לעובדים בתחום הבנקאות, הביטוח ופיננסים    התרחשה ירידה של 18% בביקוש לעובדי שיווק ומכירות 8% מתחילת השנה - לעומת התקופה המקבילה אשתקד
תיגל נשיא
לא, לא מה שחשבתם... אלא רק על הבמות במחזמר החדש "אבניו Q", שם מגלמת כוכבת הילדים (בדימ.), מנהלת בניין רעוע החולמת להיות כוכבת הוליוודית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il