X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רפי גינת מאיים לתבוע את אורן פרנק, נוחי דנקנר שלח מסרון בו טען שהפיטורים הם צעד חריף אך הוא לא יתערב ורביב דרוקר אמר כי התקשורת מתה להתעסק בכרישים
▪  ▪  ▪
[צילום: עכבר העיר]

"זאת הפעם הראשונה בחיי שאגיש תביעת לשון הרע נגד מישהו", כך השיב הבוקר (יום א', 21.10.07) לראשונה מגיש "כלבוטק", רפי גינת, להאשמות שהטיח בו אורן פרנק, שפוטר ממקאן אריקסון. כזכור, טען פרנק כי גינת הוא זה שרקח את פיטוריו.
על האשמה זו הגיב גינת בראיון לגלי צה"ל: "זה כמובן שקר מוחלט. לא שמעתי על האיש הזה ולא ראיתי אותו מימיי. אפילו לא שמעתי את שמו. אין לי נגיעה אליו. לא דיברתי עליו עם איש, ולא ראיתי את הבלוג שלו. התוודעתי אליו רק לאחר שכתב ידיעות אחרונות ביקש ממני תגובה למה שהוא אומר. הכל שקר אחד גדול ואין מילה אחת אמת בכל מה שכתב. מימיי לא דיברתי עם אילן שילוח. זו ספקולציה מטורפת. האיש שקרן בכל מילה שהוא כותב. הכל פרי דימיונו".
רפי גינת אמר עוד כי הטענה לפיה הוא נמנע מלטפל ב"גדולים" כמו נוחי דנקנר מופרכת. "נו באמת, פשוט לא. אין אף אחד שחסין מביקורת. כלבוטק לא מטפלת רק בקטנים. טיב טעם היא לא קטנים, איקאה היא לא קטנים וגם הטוטו היא לא קטנים. אלו כל מיני פרפרים באוויר. כלבוטק לא יוזמת תחקירים; היא מקבלת 1,500 פניות בשבוע מהצופים, ועל-סמך הפניות אנחנו מטפלים.
עוד התייחס רפי גינת באשר לעצירת מינויו לתפקיד מנהל חברת החדשות של ערוץ 2 בטענה שיש חשש שלא "ייגע" בבעלי ההון והשלטון, ואמר: זה שקרים של ביבי להגיד שאני נציג של בעלי ההון והשלטון. אני לא חושב שאתה מאמין לזה ואני לא חושב שיש מישהו שמאמין בזה".

דרוקר מגבה

גם רביב דרוקר (ערוץ 10) התייחס לנושא בבלוג החדש שפתח (ציטוט):
"אורן פרנק צדק. אני לא יודע לגבי "כלבוטק" ורפי גינת אבל באופן עקרוני התקשורת הישראלית לא רוצה להסתבך עם נוחי דנקנר ושאר אילי ההון שבליגה שלו. אבל פרנק גם טעה. הוא טעה בחושבו שאנחנו לא מתעסקים עם הכרישים האלה מכיוון שאנחנו מפחדים מהם. זה לא הפחד. אנחנו מתים להתעסק איתם. מתים. זו היכולת. כלי התקשורת בארץ חלשים ומוחלשים. אין להם בדרך כלל את היכולת המקצועית והגיבוי הכספי להרים תחקיר גדול על ארקדי גאידמק או פרופיל משמעותי על נוחי דנקנר".

נוחי דנקנר סימס לאורן פרנק

נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי-די-בי, שלח ביום שישי האחרון מסרון לאורן פרנק. בתגובה לפנייה של פרנק אליו, כתב (ציטוט):
"לאורן שלום, קיבלתי את הודעתך מהיום. שנינו יודעים שעד היום לא היה בינינו כל קשר ועד אתמול לא ידעתי מי אתה. גם אני כמוך לא חשבתי ולא חושב שהתכוונת לפגוע בי או לבקר אותי. לטעמי בהיותך חברו הטוב של עמית ברגר יצאת להגנתו בפרשיית החתולים של טיב טעם, בדרך של מתקפה על רפי גינת וכלבוטק.
"אך נודה על האמת - בהיותי לקוח גדול של הפירמה שאתה המנכ"ל שלה, הרי אינך בורג קטן במקאן, אתה המנכ"ל - שירבוב שמי לבלוג שלך, בכל הקשר שהוא, היה פאול. אולי פאול קטן, אולי טכני, אבל פאול. עם זאת, בעיני, פיטורים אינם המענה הנכון לבלוג באינטרנט. כשאילן שילוח התקשר אליי אתמול ואמר לי שפיטר אותך ואת שירה אמרתי לו שבעיניי זה צעד חריף מדי וכי אינני מבקש את פיטוריכם. פיטוריה של שירה, שאינה קשורה לבלוג שלך, בכלל נראים לי מוזרים. אבל כל העניינים האלה הם שלכם וביניכם ובדיוק כבעבר, בשום מקרה אינני מתכוון להתערב במשהו בענייני הפירמה שלכם וביחסים ביניכם, שאותם איני מכיר. מאחל לך ולכם פתרונות טובים ורק טוב".

תאריך:  21/10/2007   |   עודכן:  22/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גינת יתבע, נוחי סימס ודרוקר מגבה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פותח בלוג בנענע 10: "גם כשאני בטוח שאני מביא לעורך המהדורה מידע ראשוני ומשמעותי על התפתחות במו"מ כלשהו הוא מבהיר לי, בלי למצמץ, שזה משעמם"
עידן יוסף
יפעת נהרי התחתנה עם משה נהרי    הקשר המשפחתי: בני דודים
מערכת ONE
שער מוקדם של ג'ורג' בה ושער עצמי של מרטינוביץ' הספיקו לחבורה של עטר להנחיל לצהובים הפסד חמישי רצוף ולהשאיר אותם במרתף הטבלה. נתניה שניה
הילה רפופורט
סגן הנשיא האמריקני דיק צ'ייני האשים את סוריה כי היא שולחת סוכנים כדי לחבל בהליך לבחירת נשיא לבנון    צ'ייני הבהיר כי ארה"ב לא תעמוד מנגד ותתיר לאירן להשיג נשק גרעיני
רותי אברהם
בג"צ הורה לשר הביטחון להגיש הצעת חלופה לכביש "מרקם חיים" לירושלים עבור תושבי מערב בנימין    השופט: לא ייתכן להאריך דרך ב-37 ק"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il