X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דני דנקנר אמר את הדברים בכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי משיחותיו של דנקנר עם הגורמים הבינלאומיים עולה, כי להערכתם, המשק הישראלי נמנה על המשקים שהפגינו חוסן ועמידות גבוהה יחסית בפני הזעזועים שפקדו את שוק האשראי בארה"ב
▪  ▪  ▪
דנקנר. נמשיך לנהוג בזהירות בתנודתיות הנוכחית [צילום: בנק הפועלים]
זיו. התעניינות בינלאומית ברפורמה בשוק ההון בישראל

"ישראל מהווה יעד אטרקטיבי להשקעות עבור המשקיעים הגלובליים, גם אחרי העלייה הניכרת לאחרונה בתנודתיות השווקים הפיננסיים בעולם". כך אומר דני דנקנר, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, בעקבות פגישות שקיים בסוף השבוע בוושינגטון עם בנקאים, משקיעים וקובעי מדיניות ממדינות רבות בעולם. דנקנר הגיע לבירת ארה"ב יחד עם מנכ"ל הבנק, צבי זיו, כדי להשתתף בכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי.
משיחותיו של דנקנר עם הגורמים הבינלאומיים עולה, כי להערכתם, המשק הישראלי נמנה על המשקים שהפגינו חוסן ועמידות גבוהה יחסית בפני הזעזועים שפקדו את שוק האשראי בארה"ב בחודשים האחרונים, והשפיעו במידה זו או אחרת על רוב המשקים בעולם.
"אנחנו בבנק הפועלים נמשיך לנהוג בזהירות המתבקשת בתקופה כה תנודתית", אמר דנקנר. "זהירות זו ממשיכה לתרום בעקביות לביצועים המוצלחים של הבנק". גם זיו סיפר, כי בכל המפגשים שקיים בוושינגטון בלטה התרשמותם החיובית של בני שיחו מהצמיחה המרשימה במשק הישראלי. "סיפרתי על תהליך השתלבותה של ישראל בכלכלה הגלובאלית, ועל התפקיד המרכזי שממלא בנק הפועלים בתהליך זה", אמר מנכ"ל הבנק.
בפגישותיהם בוושינגטון הציגו יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל בנק הפועלים את הקונספציה האסטרטגית של הבנק. "הגדלת נוכחותנו ופעילותנו העסקית בחו"ל מהווה יעד אסטרטגי בעידן הנוכחי של גלובליזציה", אמר דנקנר. "השגת יעד זה תתרום לעלייה ברווחיות ולפיזור טוב יותר של הסיכונים הקשורים לפעילותנו העסקית".
"חלק ניכר ממאמצינו מכוונים למשקים מתעוררים, המאופיינים במנועי צמיחה רבי עוצמה ומציעים הזדמנויות עסקיות אטרקטיביות". כדוגמה לאסטרטגיה זו הציג את רכישת בנק פוזיטיף בטורקיה על-ידי בנק הפועלים בשנה שעברה.
צבי זיו סיפר, כי מאזיניו גילו עניין בהשלכות הרפורמה בשוק ההון בישראל על החיסכון ועל מערכת הבנקאות. "סיפרתי על המאמץ שאנו משקיעים לקראת כניסתנו הקרובה לשוק הפנסיוני, והדגשתי כי ברור לנו שכניסתנו לשוק זה תהיה לברכה, תעודד את התחרות ותשרת את האינטרסים של החוסכים לטווח ארוך בישראל", אמר מנכ"ל בנק הפועלים.
מחקרים של קרן המטבע הבינלאומית קובעים, כי מרבית הצמיחה הכלכלית הגלובלית כיום מוסברת בגידול המואץ במשקים מעוררים ומתפתחים, וממצאים אלה מחזקים את הקונספציה שהציגו דנקנר וזיו, לפיה "אנו מתמקדים במדינות עם שיעורי צמיחה גבוהים יחסית, שעוברות תהליכי רפורמה ומודרניזציה, ובהן צפויה התקדמות מהירה ביותר בפיתוחם של שוק ההון וענף הבנקאות".
עם זאת, הוסיף דנקנר, "אנחנו גם פועלים לאיתור הזדמנויות להשקעות במדינות המערב המתועשות". השבוע יוענק לבנק הפועלים תואר "הבנק הטוב ביותר בישראל" בקרב הבנקים בשווקים מתפתחים, בסקר השנתי שערך המגזין הכלכלי "גלובל פיינס". הענקת התואר תתקיים במועדון העיתונות הלאומי שבוושינגטון.

תאריך:  22/10/2007   |   עודכן:  22/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר הפועלים: "ישראל נותרה יעד אטרקטיבי"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פסקי דין
קובי לוי  |  22/10/07 15:13
2
"בא לרחף עם הבנק"...!!!! ל"ת
גורג 1 מ-800  |  22/10/07 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
יוצר "סקס והעיר הגדולה" יציג לנו סדרה חדשה העוסקת ביחסיה של נערת טלפון רווקה עם גברים בניו-יורק
דרור מרום
הגורמים הנוגעים בדבר מתכוונים את ההכנות לתחילת הפעילות עד לסוף השנה הנוכחית    אזור הצפון יוכל ליהנות מגז טבעי כבר בשנת 2009
הדר פרבר
המנהיג הרוחני של המפלגה האיסלאמית הקיצונית במלזיה אמר למאמיניו כי האיסלאם אוסר על עישון כמו שהוא אוסר על שתיית אלכוהול וכי המעשנים אינם משתמשים במוחם מפני שהם ממשיכים להיות מכורים ומשועבדים להרגל, וזאת למרות שהם מודעים לפגיעה בבריאותם
איציק וולף
הזמר אריאל זילבר אומר ל-Nfc: הראיות מצביעות על כך שעמיר בכלל לא רצח את רבין    קורא לקיצוב עונשו ואומר כי "השמאל רוצה להדביק בימין תווית רוצחים"
הדר פרבר
השריפה כילתה עד כה שטח של כ-57,000 דונם    עד כה דווח על הרוג אחד אך עשרות בני אדם מפונים מבתיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il