חטיבת המגזרים של מקאן אריקסון, McCann Cultures, המתמחה בשיווק מגזרי, שותפה בדיוני איגוד חברות הפרסום הפועל בימים אלו למען טי-ג'י-איי (TGI) למגזר החרדי. איתן דובקין, ראש מחלקת המגזר החרדי ב-McCann Cultures מוסר: "השינויים שעברו על הציבור החרדי בשנים האחרונות יצרו הבדלים שונים בין הקהילות החרדיות השונות, מטרת המחקר לבדוק את הקהילות החרדיות ששינו את הרגלי הצריכה שלהם, אך במקביל לא לאפשר כניסה של ציבור לא חרדי תחת קטגוריה זו".
מאגר טי-ג'י-איי הינו בסיס הנתונים המעמיק ביותר המצוי בידי גורמי השיווק. המאגר נבנה בשיטת “Single Source Data”המאפשרת מעקב עמוק וממוקד על התנהגות הצריכה והשירותים של האוכלוסיה בישראל. מאגר ה-™TGI מסתייע בתוכנות הניתוח, המאפשרות ניתוח ותכנון שיווקי, אסטרטגי ותכנון מדיה אופטימלי לקהל מטרה ממוקד.
McCann Cultures, בניהולו של אבי קורנס, הובילה את מערך בחירת הקריטריונים המקצועיים להגדרת המגזר החרדי, בזכות ההכרה כי לכל שינוי בהגדרה של מיהו חרדי, יש השפעה על תוצאות הסקר. מטרת קביעת הקריטריונים היא להגיע לתוצאות מדויקות, אשר לא יאפשרו לגורמים אינטרסנטים כאלו ואחרים להטות את תוצאות המחקר.
הקריטריונים שנקבעו הינם:
1. חרדי אינו מסתפק בכשרות של הרבנות הראשית.
2. אין בביתו מכשיר טלוויזיה.
3. מבקר רק בחוף רחצה נפרד.
4. מגדיר עצמו כחרדי.
בימים אלו חברת "מחקרי סינגל סורס" מעצבת את השאלון שיהיה רלוונטי למגזר החרדי ולאחריו יחל המחקר הלכה למעשה. ההערכה היא שתוך חצי שנה תוצאות טי-ג'י-איי למגזר החרדי יושלמו.
השלב הבא בפיתוח מאגרי המידע של טי-ג'י-איי יהיה טי-ג'י-איי למען ועל אודות המגזר רוסי.