X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסיבת עיתונאים משותפת בלונדון לרה"מ אולמרט ולראש ממשלת בריטניה גורדון בראון, אמר בראון כי ארצו תפעל להטלת סנקציות נוספות על אירן ע"י האו"ם וע"י האיחוד האירופי
▪  ▪  ▪
אולמרט ובראון היום [צילום: AP]

במסיבת עיתונאים משותפת לראש הממשלה אהוד אולמרט ולראש ממשלת בריטניה גורדון בראון, (יום ג', 23.10.07) בלונדון קרא בראון להחרפת הסנקציות על אירן.
בראון אמר כי יפעל להטלת סנקציות נוספות על אירן על-ידי האו"ם ועל-ידי האיחוד האירופי, משום שהוא מאמין כי זו דרך הפעולה היעילה במאבק לעצירת תוכנית הגרעין האירנית. לדבריו, "חשוב להדגיש כי אנחנו נפעל למען הטלת סנקציות נוספות נגד אירן". בראון הוסיף ואמר, כי "אנחנו רוצים להבהיר כי איננו תומכים בשאיפות הגרעין (של אירן, ה.ר.)".
"אני סבור כי הסנקציות עושות את העבודה ויש להמשיך בדרך זו. אני סבור כי התהליך באו"ם, בשילוב עם יכולתנו להטיל סנקציות באמצעות האיחוד אירופי, יתרמו להכבדת הלחץ בדרך להשגת המטרה", דברי בראון.
אולמרט כי למרות הדיבורים המוקדמים בנושא, רוסיה לא תספק דלק גרעיני לאירן. "הגיעה השעה שהקהילה הבינלאומית תפעל על-מנת להביא לידי כך שהאירנים יבינו כי היא פועלת בנחישות נגד ניסיונותיהם להשיג נשק גרעיני. יש להגביר את הלחץ הבינלאומי ואת הסנקציות, באופן שיגרום לאירנים להפסיק את פיתוח תוכנית הגרעין".
בתוך כך, ראש צוות המשא-ומתן הגרעיני של אירן שהחליף בתפקידו את עלי לריג'אני, נפגש היום לראשונה עם שר החוץ של האיחוד האירופי, חביאר סולאנה ברומא, כדי לדון במדיניותה הגרעינית של טהרן. סעיד ג'לילי מונה לתפקיד לאחר שלריג'אני הגיש את התפטרותו בסוף השבוע האחרון. עזיבתו של לריג'אני, אשר ידוע כמתון יחסית לנשיאו, מחמוד אחמדינג'אד, נתפסת כניצחון לנשיא הקיצוני.
במשרד החוץ האירני אמרו כי לריג'אני צפוי גם כן לקחת חלק בשיחות ברומא היום (ג') לצד ג'לילי וסולאנה; השיחות נקבעו עוד בטרם התפטר.
לריג'אני נתפס כמי שמחויב לפתרון דיפלומטי למשבר, בעוד שאחמדינג'אד מתנגד. הנשיא אמר כי מדינתו לא תקיים משא-ומתן על "זכויות הגרעין שלה". עם זאת, אחמדינג'אד אמר גם, החודש, כי הממשלה מוכנה לספק תשובות לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) בנוגע לתוכנית הגרעין שלה.
מפסר שעות לפני המפגש ברומא התייחס נשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד, לתוכנית הגרעין האירנית. במסר ששיגר למשתתפי הכינוס ברומא, אמר אחמדינג'אד ארצו לא תנהל משא-ומתן עם על גורם שהוא על זכותה לטכנולוגיה גרעינית. "אנו תומכים בקיום השיחות, אולם לא ננהל משא-ומתן עם גורם כלשהוא זכותנו לאנרגיה גרעינית". אחמדינג'אד, הוסיף ואמר כי "אירן היא זו הצריכה להציב לעולם תנאים ולא להיפך".

תאריך:  23/10/2007   |   עודכן:  23/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בראון: נפעל לסנקציות נוספות על אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מתקני הגרעין בעולם
s  |  23/10/07 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שעיה בוימלגרין ישלם לעמיקם אורן, המנכ"ל המפוטר של אזורים, משכורת של 150 אלף שקל לחודש במשך 9 חדשים    התנאי: אסור לו לעבוד במקום אחר
עידן יוסף
מבקר המדינה מציע תיקון לחוק שיגן על חושפי שחיתויות    לבקשתו, יתקיים דיון מיוחד בכנסת על פיטוריה של מעיין אגם מחושפי פרשת הירשזון
רונן ליבוביץ
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ סטס מיסז'ניקוב, הודיע על התנגדותו לחוק ההסדרים    לדבריו, לא יתכן שבמדינה בצמיחה שאמורה להיכנס בשנה הקרובה לרשימת 15 מדינות OECD, יתקבלו החלטות לגבי הרפורמות החשובות במשק על-ידי ספר מלא בחוקים, שבתוך 72 ימים אמורים 120 חברי הכנסת ללמוד אותם לעמקם"
רונן ליבוביץ
השר אביגדור ליברמן הגיע לגרמניה וייפגש עם שר החוץ והשר הממונה על הנושאים המיוחדים    יפעל להרחבת פעולות לשכת הקשר 'נתיב'
רותי אברהם
הסניגוריה הציבורית מבקשת משר המשפטים ליזום תיקון שיקבע כי הרשעה בפלילים תיעשה פה אחד    ברקע: הספק באשמתו של סולימאן אל עביד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il