X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א התארח בספורט 99 בשיתוף ONE ודיבר על חסרונו של הגארד הפצוע קטש לקראת לה-מאן ביום ה' ב-20:45: "אנחנו לא פייבוריטים ברורים"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

"אין תחליף לטל בורשטיין", כך אמר הערב (רביעי) מאמן מכבי תל-אביב, עודד קטש על הגארד הפצוע של הצהובים בספורט 99 בשיתוף ONE.
בורשטיין הסובל מעומס בגיד האכילס, החמיץ את הקמפיין האחרון של נבחרת ישראל באליפות אירופה בספרד בקיץ עקב הפציעה ברגלו.
כשהצהובים שיחקו מול הניו-יורק ניקס במדיסון סקוור-גארדן, גם השחקן הצטרף כדי לקבל חוות-דעת מהמומחה בבולטימור, אבל משם לא הגיעו בשורות טובות.
במכבי קיוו לשמוע שטל יחזור במהרה למגרשים, אבל על-פי המומחה תהליך ההחלמה יהיה עוד יותר ממושך ממה שחשבו בתחילה. הרופא המומחה אצלו ביקר בורשטיין, תיאר לטל את האפשרות לניתוח לשיוף העצמות, שמשך ההחלמה ממנו הוא ארוך מאוד.
אתמול חזר בורשטיין מלונדון, שם קיבל חוות-דעת נוספת, אבל גם הפעם לא נשמעו בשורות מעודדות. הרופא המומחה המליץ לגארד לעבור ניתוח ב-2 הרגליים ואם אכן זה יהיה המצב, הוא ינותח ב-2 רגליו בו זמנית.
מכבי ת"א תפתח מחר ב-20:45 את העונה האירופית במשחק ביתי מול לה-מאן הצרפתית בהיכל נוקיה במחזור הראשון היורוליג, אבל היא כמובן תאלץ לעשות זאת ללא בורשטיין.
"טל יודע כמה הוא חסר לנו ויש תחושות שלא צריך לדבר עליהם", אמר קטש על הגארד הפצוע, "זה כואב לכולנו, אבל אנחנו מקווים שנספיק לראות אותו עוד השנה. אין מחליף ברמה של טל בורשטיין".
על הג'וב במכבי אמר המאמן: "זה תפקיד יוקרתי. מלחיץ? כל אחד לפי ראות עיניו". כשנשאל האם הוא מתרגש, השיב: "כן, אני מתרגש. יהיה נחמד, זו חזרה הביתה".
קטש: ככל שנתקדם, נהיה מחוברים וטובים יותר
על המשחק מול לה-מאן במחזור הראשון היורוליג, אמר קטש: "ככל שנתקדם במפעל נהיה מחוברים וטובים יותר. עד עכשיו אני מרוצה. אין כזה דבר שננצח בטוח. יש הרבה שחקנים שיחוו את האווירה המיוחדת בהיכל נוקיה לראשונה וזה יכול להשפיע בכמה כיוונים. בכל מקרה צריך לנצח.
"משחקי אימון שונים ממשחקים ביורוליג. גם קבוצה שהיא בשיא כושרה לא יכולה להחזיק מעמד 40 דקות. זה תלוי במומנטום. כשאני מסתכל 3 שנים אחורה לתקופה בגליל, תמיד סיימנו את התקופה הרבה יותר טובים ממה שהתחלנו.
"אני אוהב כדורסל יפה ונרצה לעשות את זה בצורה אסתטית", המשיך קטש, "יש לנו הרבה שחקנים התקפיים ואני אשמח אם ננצח בצורה יפה. את הדברים הפחות טובים שיש לי להגיד אגיד בשקט לשחקנים". המאמן דיבר גם על הפן האישי במשחק מול לה-מאן, בו יעמוד לראשונה על הקווים בנוקיה כמאמן מכבי ת"א.
"אני מתרגש מעט, עבר הרבה זמן מאז שהייתי שם פעם אחרונה", הוא אמר. לבי שיתוף הפעולה עם המנכ"ל צביקה שרף, אמר קטש: "אני מתייעץ עם כל מי ששיכול לעזור. לצביקה יש הרבה ניסיון, וכמובן שאנחנו מדברים".
אולי הסגל שלנו עמוק מדי, אני מודאג מכך
הצהובים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המפגש מול לה מאן הצרפתית, מחר ביד אליהו. עודד קטש התייחס ליריבה ואמר: "יש להם שני שחקנים צעירים מאוד מוכשרים ששיחקו עם וונטיגו קאמינגס, הם קבוצה אתלטית מאוד וזה מפתח מבחינתנו לשלוט בריבאונד הגנה כדי לעשות סלים קלים להנאת הקהל. יש להם יותר חדירות הם אוהבים לרוץ".
בנוגע לשיטת המשחק של הצהובים בהגנה אמר המאמן: "הלחץ של הגארדים זה משהו שבעתיד נשתמש בו - לא נראה את זה מחר כי יש חוסר גארדים ולא התאמנו על זה כל כך. עד עכשיו עוד לא הכנסנו לתוכנית המשחק, אבל בהמשך עם וויל ביינום ואלכס גארסיה שמביא יכולות הגנתיות, נשתמש בזה יותר".
לשאלה האם ליאור אליהו, יישחק בעמדה מספר 3 לאור הריבוי בפורוורדים, ענה קטש: "יש הרבה אימונים שליאור משחק כסמול פורוורד. אני בהחלט שוקל ליצור הרכבים אחרים וחדשים בגלל הצפיפות בקו הפנימי, הכל יהיה בהתאמה לקבוצה היריבה".
"ליאור יכול לשחק בעמדה הזאת, אבל תלוי באיזה שיטה ומה סגנון המשחק והתרגיל שאני רוצה לשחק בהתקפה ועד כמה הקבוצה יודעת להתאים את עצמה".
על הלך הרוח בקרב הקבוצה, אמר קטש: "כולם יודעים לאן הם הגיעו הם יודעים שהסגל עמוק, כולם יצטרכו להתחלק בעוגה. זו השנה הראשונה שמכבי עשתה צעד קדימה ברמה של להסתכל קדימה ולעשות החתמות שקשורות לעתיד ולא רק לעונה. אני מודאג מהעניין שיש סגל אולי עמוק מדי והוא לא מאוזן, זה מדאיג אותי".
הסנטר החדש של הקבוצה, באטיסטה, אמר: "זו חוויה נחמדה בשבילי. הקבוצה טובה והאנשים נחמדים. אני מצפה לנצח מחר ואנסה לעזור לחברים שלי. אומרים שההיכל סולד-אאוט וזה נותן המון מוטיבציה. גם בדרום אמריקה המצב דומה וזה כיף לשחק מול מעל 10 אלף צופים".

תאריך:  24/10/2007   |   עודכן:  24/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הטלוויזיה החינוכית תתאים את לוח שידוריה לתלמידי התיכון השובתים ותשדר החל מיום א' תוכניות חינוכיות ותוכניות סאטירה - כולן מה"בוידעם"
מערכת ONE
צ'מפיונס: צ'לסי השיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות    ולנסיה הפסידה 2:0 לרוזנבורג והסתבכה בבית 2    מילאן דרסה 1:4 את שחטאר עם שער גדול של סידורף
חוה טרטנר
מיקרוסופט ניצחה את גוגל    רוכשת 1.6% מפייסבוק תמורת 240 מיליון דולר
רותי אברהם
בית המשפט לענייני משפחה הורה להחיל "הלכת שיתוף" על דירתו של בעל מלפני הנישואין    השופטת: הדירה היוותה "קן המשפחה" במשך 17 שנים
עידן יוסף
הרב עובדיה יוסף פוסק כי גר צדק רשאי לומר קדיש והשכבה על אביו או אמו הנוכריים לאחר פטירתם לעילוי נשמתם או להתפלל עליהם שיחלימו ממחלה    הסיבה: הכרת הטוב על כך שהביאוהו לעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il