X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעצב האופנה חתם על הסכם שלפיו ימכרו 200 חנויות הרשת בארה"ב את קווי העיצוב הפופולריים שלו
▪  ▪  ▪
החברה הפרטית טומי הילפיגר תמשיך לשווק בשמים ונעליים

מעצב האופנה טומי הילפיגר חתם על הסכם שלפיו תמכור רשת מייסי'ס באופן בלעדי את קווי העיצוב הפופולריים ביותר שלו בחנויותיה בארה"ב. העיתון "ניו-יורק טיימס" מוסר כי הודעה משותפת על העסקה צפויה בתוך שעות (יום ו', 26.10.07).
העסקה היא הישג חשוב לחברת מייסי'ס, שהבטיחה כי המיזוג שלה עם רשת החנויות מאי בשנת 2005 יהיה מנוף להשגת הסכמים כאלה. ההסכם גם מבטיח הרבה כאבי ראש למתחרים. שכן, על-פי ההסכם, יהיה הילפיגר חייב כעת להסיר את חתימתו ממדפי החנויות של רשתות כגון דילארד'ס ובון טון, צעד שיבלבל את הלקוחות.
מותג חשוב מאד
בתחילת סתיו 2008 יגביל הילפיגר את המכירות של קווי בגדי הספורט לגברים ולנשים ל-800 חנויות מייסי'ס בלבד. אומדן המכירות של השילוב הזה מסתכם ב-200 מיליון דולר ואולי יותר.
"זוהי עסקה גדולה מאד מבחינתנו", אמר מנכ"ל מייסי'ס טרי לונדגרן ביום ה'. "טומי הוא מותג חשוב מאד". הילפיגר מצידו כינה את מייסי'ס "החשבון החשוב ביותר שלנו" ואמר כי המיזוג של החברה עם רשת מאי הפך את עסקת הבלעדיות להגיונית יותר.
עשרות הסכמי בלעדיות נחתמו בעבר עם רשתות שיווק בדבר מכירת קווי הלבשה. אבל פרשנים אומרים כי עסקת מייסי'ס-הלפיגר היא ייחודית בגלל הפרסום והפופולריות של המותג.
משבר זהות
במשך עשרות שנים, היה טומי הילפיגר חלק ממועדון מעצבי העלית - ובהם רלף לורן, קלווין קליין ודונה קרן - ששלטו במכירות של חנויות הכלבו והפכו למותגי-על.
הילפיגר איבד תאוצה בחמש השנים החולפות בגלל משבר זהות שנבע ממעבר תכוף מאופנת צעירים לאופנה אורבנית, תהליך שפגע במכירות. העסקה עם מייסי'ס מלמדת על האמון של הרשת ביכולתו של הילפיגר ליצור אופנה ספורטיבית פופולרית.
חברת טומי הילפיגר תמשיך לשווק
על-פי ההסכם, חברת טומי הילפיגר, שהיא בבעלות פרטית, רשאית להמשיך למכור את קווי העיצוב שלו בחנויות המותג שלה, וכן למכור מוצרים רשומים, כגון בשמים ונעליים, למתחרים של מייסי'ס.
נראה שהעסקה מהווה הימור של האופנאי המצליח על יכולתה של מייסי'ס לשווק את המותג שלו. מייסי'ס נתקלה בשנה שעברה בקשיי שיווק ממשיים עקב המיזוג על רשת מאי. שמותיהן של 11 חנויות מאי בארה"ב, ובהן "מרשל פילד'ס" בשיקגו ו"פילנ'ס" בבוסטון שונו למייסי'ס, ובכך גרמו לניכור כלפי אלפי לקוחות. בעיית שיווק נוספת נבעה מהחלטת מייסי'ס לצמצם באופן דרסטי את קופוני ההנחה, צעד שעלה לה בירידה במכירות.
התועלת במיזוג הייתה הגברת היכולת של מייסי'ס לשכנע יצרנים למכור לה באופן בלעדי את מוצריהם. בדרך זו הבטיחה מייסי'ס בלעדיות על קו העיצוב לבית של מרתה סטיוארט וקווי ההלבשה של המעצבים אלי טהרי ואוסקר דה לה רנטה. אבל התוצאות לא היו תמיד מרשימות. בגדיו של דה לה רנטה למשל לא נמכרו היטב. לעומת זאת, המוצרים של מרתה סטיוארט נחשבים ללהיט.

תאריך:  26/10/2007   |   עודכן:  26/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טומי הילפיגר העניק בלעדיות למייסי'ס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בשתי תקריות שונות ברצועת עזה הרגו חיילי צה"ל, מכוח גולני ומכוח מילואים, שלושה מחבלים    שני חיילים מכוח גולני נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול בבית חולים
משה ריינפלד
ענקית התוכנה השיגה תוצאות עסקיות נאות ברבעון השלישי של השנה בזכות הביקוש למערכת ההפעלה חלונות ומשחק הווידיאו "האלו 3"
עידן יוסף
מתפללים שהגיעו הבוקר לבית הכנסת ביד יאיר שליד דולב גילו כי בית הכנסת הוצת לפנות בוקר    ספרי קודש רבים הפכו לאפר בהצתה השנייה מזה חצי שנה
יהונתן דחוח-הלוי
ערב פגישת אולמרט ואבו מאזן אומר בכיר פלשתיני, כי המו"מ עד כה בין הצדדים לא הביא להתקדמות משמעותית ולא נראים סימנים לשינוי בנושא זה    המתאם הביטחוני האמריקני דן עם הפלשתינים בהעברת שכם לשליטה ביטחונית של הרשות הפלשתינית
יואב יצחק
עקב הקשיים, מונה כונס נכסים קבוע לפרויקט    כפי שחשפנו כאן: היזם, גיל מסטיי, מכר לאולמרט במחירי הפסד דירת גן יוקרתית ב-1.2 מיליון דולר - הנחה (שוחד) בסכום של 480 אלף דולר ברוטו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il