X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רן ארז ויולי תמיר נתנו הסכמתם לגישור מצד עדי אלדר - יו"ר השלטון המקומי הדיונים יחלו מחר ההסתדרות: העלאת השכר בתמורה לעוד שעות לימוד
▪  ▪  ▪
עדי אלדר. המגשר

אחרי 17 ימים של שביתה מסתמן אור בקצה המנהרה: אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, דיונים מחודשים בין הממשלה למורים יחלו החל ממחר (יום ב', 29.10.07). בתום פגישה בת שעתיים, שהתקיימה אחר-הצהריים, במשרדי מרכז השלטון המקומי בתל אביב, בין עדי אלדר, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית כרמיאל, ובין רן ארז, הוחלט כי מרכז השלטון המקומי ישמש כמגשר בין המורים לבין הממשלה בסכסוך.
אלדר, יוזם ההצעה, קרא לארז לשבת עימו ועם שרת החינוך תמיר, "ככל שיידרש, יום וליל, על-מנת לסיים את הסכסוך בין הצדדים ולקדם פתרון כזה שיאפשר את השבת תלמידי ישראל לספסל הלימודים". שניהם הביעו הסכמה להצעתו של אלדר. בפגישה נכחו גם יעל גרמן, יו"ר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי וראש עיריית הרצליה, יוסי נשרי, ראש עיריית קריית אונו, טלאל אל-קרנאוי, ראש עיריית רהט, ואבי קמינסקי, יו"ר פורום מנהלי אגפי חינוך ברשויות המקומיות.
הצעת פשרה של ההסתדרות בצל איום לשביתת הזדהות
ההסתדרות הציגה הצעת פשרה ליישוב המחלוקת במערכת החינוך. יושב-ראש ההסתדרות, עופר עיני, הציע כי המעסיקים יתנו למורים תוספת שכר בשיעור של 26 אחוזים, כפי שהוצע להם, ובתמורה יוגדלו שעות העבודה של המורים באופן מוסכם. הוא הציע כי תוספת שכר זו תינתן לכל ציבור המורים העל-יסודיים בפריסה מוסכמת לחמש שנים החל משנת הלימודים הבאה, בהתאמה לתוספת שעות עבודה שיתווספו מדי שנה.
תמורת תוספת זו ייכנסו המורים לרפורמה המוסכמת בחינוך העל-יסודי. במסגרת הדיון על מהות הרפורמה בכוונת ארגון המורים לפעול להפחתת מספר התלמידים בכיתות ותוספת שעות הוראה שקוצצו לתלמידי ישראל. עיני הודיע כי הצעתו מקובלת על רן ארז, יושב-ראש ארגון המורים העל-יסודיים. הוא אף רמז לאפשרות שההסתדרות תפתח בשביתת הזדהות. לדבריו, "הכל פתוח, ואנחנו מקווים שלא נצטרך לתמוך במורים ארגונית".
שרת החינוך, יולי תמיר, הודיעה כי אם לא תושג השבוע הסכמה עם ארגון המורים, יבקשו הממשלה ומרכז השלטון המקומי מבית הדין הארצי לעבודה שיוציא צווי מניעה לשובתים. היא אמרה כי היא נחושה ביישום הרפורמה במערכת החינוך.
שר האוצר רוני בר-און אמר היום שהממשלה היקצתה יותר מעשרה מיליארד שקלים לשיפור במערכת החינוך בשנים הקרובות. בדברים אותם נשא בישיבת הממשלה הוסיף כי "ארגון המורים לא יסכל הרפורמה".

תאריך:  28/10/2007   |   עודכן:  28/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
כך טען היום ראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, מוחמד אל-בראדעי    אל-בראדעי מתח ביקורת על התקיפה הישראלית בסוריה, באומרו כי ישראל עשתה דין לעצמה
אלעזר לוין
תשתתף ב-50% בבניית פרויקט טכנולוגיה עילית    צופה רווח של 54% על ההשקעה
הילה רפופורט
מרינה ליטביננקו, רעייתו של אלכסנדר ליטביננקו המרגל הרוסי שהורעל בסתיו שעבר בלונדון, מכחישה דיווחים מהימים האחרונים, לפיהם בעלה היה מרגל בריטי
עידן יוסף
בשבע השנים האחרונות חל גידול של 16% במספרם של הקטינים שנפגעו מינית    החל מהשנה הבאה ישופרו תנאיהם
איציק וולף
בסקר אקולוגי שערכה רשות נחל הקישון נמצאו מינים נדירים של חסרי חוליות בשלוחת שפך הנחל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il