X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבנק מקבוצת הבינלאומי נוקט במהלך אסטרטגי של התרחבות ומיסוד אלמנטים חדשים בבנקאות בישראל יקים מערך סניפים ייעודיים לאמידים - במיקומים נבחרים ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪
האסטרטגיה לשנים הקרובות: הרחבת הבנקאות הפרסונלית
[צילום: יובנק]
אלעד ורביב: הסניף הראשון לאמידים - ברעננה

יובנק, מקבוצת הבנק בינלאומי, המתמחה בתחומי הבנקאות הפרסונלית ושוק-ההון, חושף היום את אסטרטגיית הבנק לשנים הקרובות - שבראשה הרחבת תחום הבנקאות הפרסונלית והגדרת קטגוריה בנקאית חדשה בישראל - בנקאות לאמידים. במסגרת זו יציע לראשונה בנק בישראל מערך סניפים ייעודיים ללקוחות אמידים בעלי נכסים פיננסים.
בכוונת יובנק לפתוח בשלוש השנים הקרובות כ-12 סניפים - במיקומים נבחרים בישראל, אשר יציעו שירותי בנקאות והשקעות ללקוחות אלו. בימים אלה נפתח הסניף הראשון של הבנק - לא במקרה - ברעננה הנחשבת לעיר בעלת תושבים ברמת הכנסה ממוצעת ומעלה.
במסגרת מהלך זה, בכוונת הבנק להציע לקהל הלקוחות "האמידים", המונה כיום בישראל כ-170,000 משקי בית בעלי תיק נכסים בהיקף של 0.5-1.5 מיליון שקל, מגוון שירותים ייעודיים, המותאמים לפרופיל הלקוח. לדברי הבנק, "מתוך ראייה כוללת של ניהול העושר הפיננסי". זאת, על-ידי מתן שירותי בנקאות פרסונלית מתקדמת וניהול השקעות כולל.
במסגרת אסטרטגיית הסניפים הייעודים, יציע יובנק, פתרון פיננסי רחב למכלול הנכסים שברשות הלקוח. סניפי הבנק יהיו מוטי השקעות ויציעו מגוון שירותים על-ידי צוותי בנקאים ויועצים מקצועיים בתחומם. מתוך הצעת הערך של "חוויית בנקאות אחרת", ושירות אישי המותאם לצרכי הלקוח, ימוקמו הסניפים במרכזים שכונתיים, יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע, (כולל יום שישי) ומרביתם יעניקו שירות עד השעה 20:00.
להחלטה על המהלך קדם מחקר מקיף שערכה חברת הייעוץ הבינלאומית מקנזי, אשר בחנה את מכלול פעילות קבוצת הבינלאומי. תוצאות המחקר זיהו בין השאר את תחום הבנקאות לאמידים כקטגוריה בצמיחה עולמית, אשר אינה מטופלת על-ידי מערך סניפי הבנקים בישראל והמהווה הזדמנות ליובנק למנף את יכולותיו והצלחתו בתחום הבנקאות הפרסונלית גם למעגלים רחבים יותר של בנקאות לאמידים.
מסקר מקדים שערך יובנק באמצעות חברת יישום בקרב אוכלוסיית היעד, נמצא כי 57% מהנשאלים ציינו שהם מעוניינים בבנקאי אישי למגוון הפעילות הבנקאית, זמין בשעות לא שיגרתיות. 67% ציינו כי הם מרגישים שהבנק בו מנוהל חשבונם כעת אינו מעמיד לרשותם יועץ השקעות שמומחיותו מספקת את צרכיהם. כמו כן ציינו 68% מהנשאלים, כי הם אל הסניף שבו הם מנהלים את חשבונם הם מגיעים מביתם.
יו"ר הבינלאומי ויו"ר יובנק, ז'אק אלעד, מציין כי בעקבות המחקר והמלצות מקנזי, הוחלט כי הבנק המתאים ביותר בקבוצה ליישם בהצלחה מהלך זה הוא יובנק, "הודות לנסיונו הרב בתחום הבנקאות הפרסונלית ומקצועיותו בפעילות בשוק ההון הישראלי והבינלאומי". לדבריו, מעבר למינוף והעצמת יובנק כמותג בבנקאות הישראלית, מדובר במהלך אסטרטגי המהווה את אחד ממנועי הצמיחה האיכותיים והחשובים של קבוצת הבינלאומי בכלל ושל יובנק בפרט בשנים הקרובות.
מנכ"ל יובנק, אילן רביב, מוסיף כי שכבת האוכלוסיה האמידה נמצאת במגמת גידול מתמשך של כ-10% בשנה, ומהווה את אחד ממנועי הצמיחה העולמיים. "מערך הסניפים החדש של יובנק יייתן מענה לצרכיה, שאינם זוכים למענה בנקאי הולם בסניפי הבנקים בישראל".

תאריך:  06/11/2007   |   עודכן:  06/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנקאות לאמידים: יובנק מגדיר קטגוריה חדשה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כך זה מתחיל
יהורם  |  6/11/07 14:53
 
- לך תעבוד.. ל"ת
י. ענבי  |  6/11/07 21:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
חברי ועדת הכלכלה וועדת הכספים של הכנסת קראו למשרד האוצר להעביר לרשות עובדי רשות השידור שכר של שלושה חודשים    השר הרצוג: "הרשות היא גוף שסוחב חוליים רבים מזה שנים, לכן יש להבריא את השדרה הניהולית, לנטרל אותה מהנטל הפוליטי ולאפשר יציאה בכבוד לפורשים"
רונן ליבוביץ
בוועדת החינוך התברר כי בשל שינוי טכנולוגי בשיטת חישוב מרחק מקום מגורי התלמיד לבית הספר, שונה תקצוב הסעות משרד החינוך לעיריות המקומיות    יו"ר הוועדה, ח"כ מלכיאור: "אי שליחת ילדים לבי"ס היא עבירה על חוק חינוך חובה"
גלית יצחק
כך עולה מסקר שנערך עבור המרכז לתזונה אחראית באיגוד לשכות המסחר    נשים נוטלות יותר תוספי תזונה מאשר גברים    כ-50% יפנו לרופא המשפחה לצורך קבלת מידע בנושא תוספי תזונה
משה ריינפלד
רווחי רשת חנויות הכלבו הבריטית גדלו תוך חצי שנה ב-40% לכ-400 מיליון ליש"ט    האטה במכירות הקיץ בגלל הגשם
אלעזר לוין
הקונה: לורנס גלר    רווח הון של 120 מיליון שקל לאזורים    החברה מימשה נכסים ב-1.36 מיליארד שקל וברווחים של מאות מליוני שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il