X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לתביעה של לאוטמן הצטרפו גם נ.ד.ר.ל השקעות, נכסי עדינעם, ונשהבית השקעות - חברות פרטיות בשליטתו מרץ השקעות היא חברה המנהלת תיקי השקעות, למוסדות ולפרטיים
▪  ▪  ▪
לאוטמן. חתן פרס ישראל על מפעל חיים

התעשיין דב לאוטמן, חתן פרס ישראל, תובע מחברת מרץ השקעות, והבעלים - רמי ועדית תמרי, סכום של 10 מיליון שקל. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח-תקוה, טוען לאוטמן כי עניינה של התביעה הוא פעולות פסולות ובלתי חוקיות שביצעו הנתבעים בכספים שהופקדו בידיהם - שחלקן מגיעות לכדי גניבה ושליחת יד בכספי התובעים.
עוד טוען התעשיין, כי הנתבעים ביצעו ניהול שלא כדין של כספיו, תוך הפרת חובות הנאמנות וחובות הזהירות החלות עליהם כלפי התובעים, והעבירו דיווחים כוזבים על-מנת להסתיר את מעשיהם. לאוטמן מסר כי הגיש תלונה בעניין גם לרשות ניירות ערך.
לתביעה של לאוטמן הצטרפו גם נ.ד.ר.ל השקעות, נכסי עדינעם, ונשהבית השקעות - חברות פרטיות בשליטתו. הנתבעת, מרץ השקעות, היא חברה המנהלת תיקי השקעות, למוסדות ולפרטיים. היא בעלת רשיון לניהול תיקים, על-פי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות.
רמי תמרי ועדית תמרי, הם לדברי התביעה הדירקטורים היחידים במרץ השקעות. הם מחזיקים בכל המניות המוצאות של מרץ השקעות, אשר הוקמה על-ידי רמי תמרי, ומנוהלת באופן פעיל על-ידו. קיים נתבע נוסף, מיכאל גביש, שהועסק על-ידי מרץ השקעות וטיפל בתיקי ההשקעות של התובעים - עד לאוגוסט 2007 -עד שעזב את עבודתו במרץ השקעות, לדברי לאוטמן מבלי שהוא או החברה מסרו לו הודעה על כך.
לאוטמן טוען כי הופר ההסכם עימו. בתחילת ספטמבר 2007, התברר לתובעים, כי מרץ השקעות והנציגים שפעלו בשמה, ביצעו בחשבונות הבנק המנוהלים, פעולות רבות בניגוד להרשאות שניתנו להם ובניגוד מוחלט להנחיות שניתנו למרץ השקעות על-ידי התובעים. פעולות אלה נעשו לדברי לאוטמן "תוך הפרת דיני החוזים, תוך הפרת חובת הנאמנות החלה על הנתבעים כלפי התובעים, תוך ביצוע עוולות כלפי התובעים שמקורן בפקודת הנזיקין ותוך עשיית עושר ולא במשפט על חשבון התובעים".

תאריך:  07/11/2007   |   עודכן:  07/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דב לאוטמן תובע 10 מ' ש' ממרץ השקעות והבעלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת הכלכלה החליטה בישיבתה להוביל חקיקה להשבת המענקים לבנייה ביישובי פריפריה    שר הבינוי והשיכון, זאב בוים: "אנו בתקופה טובה למשק אך זו לא מתבטאת ביצירת אפשרויות או השבת כלים שהיו נהוגים בעבר כדי להשיג מטרות לאומיות"
שרון קביליו
איציק בנבנישתי מונה למנכ"ל בזק בינלאומי    בעבר שימש בנבנישתי כדירקטור ומנכ"ל חטיבה בחברת HP
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בטורונטו    ביטחון בהתקשרות ושביעות רצון מהיחסים הזוגיים עשויים להגן על בני הזוג המטפלים מפני התפתחות דיכאון וזאת על אף הנטל הטיפולי הרב אותו הם חווים
דוד רוזנטל
דוד רוזנטל והג'מוס שלו מגיעים לטוקופיה – נקודת אור קולינארית כשרה במושבה הנשכחת נס ציונה - ומתפקדים כשני פילים רעבים מול העיצוב והאוכל המעודן והמושקע    היה טעים (ואפילו יש עסקית ערב)
דרור מרום
בהצעת ההחלטה מבקש השר להקים צוות שיורכב מנציגי משרד התמ"ת ומשרד האוצר, שיבחן את דרכי היישום וימצא מקורות המימון לכלי הסיוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il