X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התיירות ישקיע 20 מיליון דולר בשנה הקרובה בשיווק ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי לאוקטובר-אפריל - לעומת 15 מיליון בשנת 2007
▪  ▪  ▪
אילת כמוצר חורף עולמי מוביל

משרד התיירות פותח את עונת תיירות החורף הנכנסת 2007/8, בהשקעה כוללת של למעלה מ-15 מיליון דולר, במטרה לשווק את ישראל כיעד תיירותי לעונת החורף הקרובה - אוקטובר-אפריל. היעד שקבע המשרד הוא הבאת 1.4 מיליון תיירים בעונה הנחשבת לחלשה ביותר בשנה במדינת קיץ כמו ישראל. בשנת 2008 ישקיע המשרד 20 מיליון דולר נוספים, בהתאם ליעדו - העומד על 2.8 מיליון תיירים בשנה כולה.
במסגרת תוכנית השיווק לחורף הקרוב, השקיע המשרד במהלך השנה בקמפיינים פרסומיים, שיימשכו גם בחודשים הקרובים, במדינות יעד (ארה"ב, רוסיה, גרמניה, בריטניה, צרפת, סקנדינביה והולנד) ובמדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות - בהן דרום-קוריאה, יפן, פולין, ברזיל וסין. עם זו האחרונה נחתם בשבוע שעבר הסכם תיירות, הצפוי להביא לגידול משמעותי בכניסות תיירים מאזרחיה לישראל.
מטרת מסע הפרסום הנוכחי היא לשפר את תדמית ישראל ולהדגיש את ייחודיות המוצר התיירותי שלה, עם דגש על אילת כמוצר חורף מוביל. הקמפיינים מלווים לדברי המשרד בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדת הקיבולת המושבים באמצעות הרחבת היקף הטיסות המגיעות לארץ מיעדים שונים.
לדברי שר התיירות, יצחק אהרונוביץ', הצלחת פעולות השיווק וגידול בתנועת התיירות לישראל בעונת החורף, הם בעלי חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2008. "אנו פועלים להגעתם של 2.8 מיליון תיירים בשנה הקרובה - ולהגעת 5 מיליון תיירים ב-2012. החורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם, ואני מקווה כי תיירות החורף תתבסס ותתייצב כחלק משמעותי מהמוצר התיירותי הישראלי".
השבוע נפתח ביוזמת המשרד התיירות גם קמפיין ארצי גדול, במטרה להרחיב את היקף תיירות הפנים כגורם משלים וחשוב לתיירות הנכנסת.

תאריך:  11/11/2007   |   עודכן:  11/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היעד: 2.8 מיליון תיירים בעונת חורף 2008
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
השף ניר צוק, אשר בבעלותו מספר מסעדות גורמה, נכנס לתחום העיצוב ופותח חנות חדשה
משה ריינפלד
ביהמ"ש העליון פסק כי הזוכה היחיד במכרז עמד בתנאי סף שקבע משרד התחבורה רק לאחר שהמכרז שינה את התנאי
הדר פרבר
במסגרת קמפיין הבחירות המקדימות טוען אובאמה, כי המועמדת המובילה, הסנאטורית הילרי קלינטון, נושאת עמה מטען כבד מדי    פונה למצביעות הנשים: אני מזדהה אתכן
גלית יצחק
פרופ' עדה יונת, מדענית במכון ויצמן למדע, זכתה בזכות מחקרה, בו פיענחה את המבנה ועקרונות הפעולה של הריבוזום, "בית החרושת לחלבונים", שפועל בכל תא חי    פרופ' יונת הינה כלת הפרס לאזור אירופה
דרור מרום
קוראים לציבור "לבוא ולהתארח במחיר שווה לכל נפש"    התאחדות המלונות בישראל מפעילה קו מידע חינמי כדי להגדיל התפוסה בעונה החלשה    מנסים לגרום לכך שהשנה לא יהיו פיטורים המוניים מהענף בעונה החלשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il