X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוסף צ'חנובר, אשר מונה גם לסגן יו"ר ועדת ההקצבות, רו"ח יצחק פורר, עו"ד אלון גלרט והרב מנחם הכהן ישמשו מעתה כחברים בהנהלת הארגון המייצג את תביעותיהם של ניצולי השואה בעולם
▪  ▪  ▪

ועידת התביעות אישרה בישיבת הדירקטוריון האחרונה את מועמדותם של ארבעה נציגים בכירים אשר הומלצו על-ידי ממשלת ישראל. הארבעה מביאים עמם להנהלת ועידת התביעות מוניטין וניסיון רב בתחום הציבורי והפיננסי. שלושה מהחברים שאושרו באים במקומם של נציגי ציבור שפרשו.
במקביל, מונה יוסף צ'חנובר לסגן יו"ר ועדת ההקצבות של ועידת התביעות. ועדת ההקצבות הנה הגוף הממונה על בדיקה, אישור והקצאת תקציבי הוועידה המיועדים לתוכניות רווחה, סיעוד והנצחה בארץ ובעולם.
יו"ר ועידת התביעות, יוליוס ברמן, הביע שביעות רצון מבחירתו של צ'חנובר לתפקיד משמעותי זה וציין כי "ניסיונו הציבורי העשיר של מר צ'חנובר יתרום לתהליך הקצאות נבונות אשר יענו על הצרכים המשתנים של ניצולי השואה בחורף חייהם".
צ'חנובר, מנכ"ל קרן ההשקעות 'אתגר', כיהן בעבר כיועץ המשפטי למערכת הביטחון, כמנהל הכללי של משרד החוץ (1978-1980), כיו"ר מועצת המנהלים של בנק דיסקונט, וכיו"ר מועצת המנהלים של חברת אל על והינו בעל-רקע עשיר ביותר בשירות הציבורי, בסקטור העסקי ובתחום הפיננסים.
יצחק פורר כיהן עד לאחרונה כיו"ר ארנסט אנד יאנג ישראל - קוסט פורר גבאי את קסירר, הפירמה הגדולה בישראל לראיית חשבון, מיסים וייעוץ עסקי. בנובמבר 2006 זכה פורר לאות הוקרה מטעם הליגה לידידות ישראל-ארצות הברית על תרומתו לחיזוק הקשרים הכלכליים בין ארצות הברית לישראל.
עו"ד אלון גלרט, שותף בכיר במשרד מיתר ליקוורניק גבע & לשם ברנדווין כיהן כיועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה בממשלות ברק ושרון וכיו"ר הוועדה המייעצת של רשות החברות הממשלתיות והינו בעל ניסיון רב במשפט מסחרי וציבורי.
הרב מנחם הכהן, לשעבר חבר כנסת מטעם מפלגה העבודה (1973-1988), כיהן כרבה של תנועת המושבים וכיום מכהן כרב הראשי של יהודי רומניה.
ראובן מרחב, יו"ר הוועדה המנהלת של ועידת התביעות, ברך על הבחירה ואמר כי "אנו גאים על כך שהנהלת ועידת התביעות מתברכת בנציגי ציבור ישראלים מהמעלה הראשונה. אין לי כל ספק כי נציגות זו, יחד עם נציגות ניצולי השואה החיים בישראל, תהווה תרומה משמעותית ביותר לאופי הכלל יהודי של ועידת התביעות ולצרכים המיוחדים של נפגעי רדיפות הנאצים בישראל".
הוועידה לתביעות יהודיות חומריות נגד גרמניה (ועידת התביעות) פועלת משנת 1951 להבטחת פיצויים והשבת רכוש לניצולי שואה וליורשים של קורבנות השואה. ועידת התביעות, הפועלת בשיתוף פעולה עם מדינת ישראל, מנהלת משא-ומתן לקבלת תשלומים מגרמניה, אוסטריה וממשלות נוספות, משיגה רכוש יהודי שלא נתבע מגרמניה ובאמצעות מימושו מממנת תוכניות סיוע לניצולי שואה ונפגעי רדיפות הנאצים.

תאריך:  12/11/2007   |   עודכן:  12/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
4 ישראלים בכירים נבחרו לדירקטוריון ועידת התביעות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה לא מינו גם אישה? ל"ת
ברוס   |  12/11/07 15:45
2
זעזוע עמוק
לוי טל  |  1/05/08 07:42
3
ועידת התביעות
נויה  |  1/05/08 16:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה עמותת עלם    רובם נתקלו בתופעת הסכניאות בבית הספר    כ-40% מבני הנוער נחשפו לחוויות אלימות בבי"ס    כל נער שלישי בישראל צורך אלכוהול
איריס פרחי
התובע, מורה נהיגה במקצועו, ביקש פיצוי מחברת הביטוח זו השיבה שהמקרה אינו נחשב לתאונת דרכים    בית המשפט פסק שהמורה יקבל פיצוי וכי היה מעורב בתאונת דרכים
איריס פרחי
בפסק הדין חייב בית המשפט את חברת אורנג' לשלם לתובע פיצוי עבור הזמן שבזבז בשחזור מספרי הטלפון וקבע שהוא התעקש שהזיכרון ישמר
הדר פרבר
הטיימס מדווח כי משטרת פורטוגל תחקור חברים של בני הזוג מק'אן החשודים במעורבות בהיעלמות הילדה
יואב יצחק
ברק וכבל יזמו דיון שיתקיים אחה"צ בסיעת העבודה    פרידמן זומן להבהיר עמדותיו    זמיר וקרמניצר זומנו להציג התנגדותם לרפורמות שיוזם שר המשפטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il