X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משטרת ירושלים עצרה 4 חשודים בהשלכת החזיז במלחה, שגרם לפציעה החמורה של המאבטח, שנותח במשך שעות. הרופאים מנסים להציל את אצבעותיו
▪  ▪  ▪
המאבטח הפצוע במלחה [צילום: ONE]

משטרת מחוז ירושלים עצרה הלילה והבוקר 4 חשודים בהשלכת החזיז אל הפרקט באולם מלחה במשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון, שגרם לפציעה הקשה של המאבטח.
במשטרה אישרו כי ע"פ חומר החקירה, מדובר באוהדים של הפועל חולון החשודים בהשלכת אותו חזיז מסוכן.
כזכור האירוע האלים הקשה אמש במלחה במשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון אירע כאשר נותרו דקה ו-24 שניות לסיום המשחק וכשירושלים ביתרון 89:94.
אז, הושלך החזיז לעבר הפרקט. מאבטח שהיה בסמוך לספסל של חולון, הרים אותו אך החזיז התפוצץ בידו וקטע כמה מאצבעותיו.
באולם החלה מהומה גדולה כאשר הצוות הרפואי שנכח במקום ישר קפץ לעברו של המאבטח והעניק לו טיפול רפואי. לשופטים לא נותרה שום ברירה והם הורו על הפסקת המשחק ופיזור הקהל.
המאבטח פונה במהרה לבית החולים הדסה עין כרם ונלקח ליחידת הטראומה כשהוא פצוע באורח בינוני. לאחר מכן הועבר המאבטח לחדר ניתוח.
גם הבוקר, כך מדווח כתב ONE בביה"ח, המאבטח עדיין היה בניתוח במשך שעות. הרופאים ניסו להציל את ידו ואת אצבעותיו שנפגעו בצורה קשה.
המשטרה חוקרת את העצורים ומנסה להבין את מידת מעורבתם בהשלכת החזיז שגרם לפציעה החמורה של אותו מאבטח. באם יוחלט להאריך את מעצרם, הם יובאו לביהמ"ש והמשטרה תבקש עוד מספר ימי מעצר לטובת חקירה.
גורם בכיר במשטרה אמר ל-ONE: "אני יותר מ-10 שנים במגרש הזה ואני לא סתם רוצה לרמוז, אבל אף פעם לא ראיתי שאוהדי הפועל ירושלים זרקו דבר שכזה למגרש".
מיקי דורסמן, מאמן ובעלי הפועל חולון, אמר ל-ONE לאחר האירוע הקשה: "החזיז הזה היה יכול להרוג מישהו. אני מודיע רשמית שאני פורש מהפועל חולון אלה אם כן האיגוד יקים ועדה שתבדוק מאיפה זה הגיע.
"אני לא אסכן את החיים שלי ושל השחקנים שלי, זה רק כדורסל. אני רוצה להודות לקצין הביטחון שהחזיק את החזיז בידו ובסופו של דבר הקריב את היד שלנו למעננו. בסופו של דבר יש פה אלימות וצריך לעצור את זה.
"שחקנים הודיעו שהם יארגנו שביתה של כל הליגה. הם כבר התלוננו בפני האיגוד, זאת לא פעם ראשונה שדברים כאלה קורים במגרשי הספורט".
לשאלה מה הוא אומר על כך שמרבית העדויות טוענות שהחזיז הושלך מיציע חולון אמר: "אני לא בלש ולא חוקר. יש מספיק אנשים חכמים שיבדקו את זה. אוהד לא יכול להכנס לתוך מגרש עם אמצעים כאלה. המשטרה צריכה לעשות חושבים איך דבר כזה קרה ולא בפעם הראשונה".
בינתיים הודיעה מנהלת הליגה על ביטול המשחק בין מכבי ת"א לעירוני ר"ג, שהיה אמור להערך מחר. שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א אמר ל-ONE: "הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שזה המשך ישיר של אלימות מילולית".
מפקד המרחב, אמנון אלקלעי, אמר ל-ONE: "הושלך חפץ לתוך המגרש. אחד המאבטחים תפס את החפץ, ככל הנראה חזיז, שהתפוצץ בידיו. עיכבנו מספר אנשים לחקירה. אנחנו בודקים אותם".

תאריך:  12/11/2007   |   עודכן:  12/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארבעה אוהדי חולון נעצרו, המאבטח נותח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת הכנסת אמורה היתה לדון על העברת סעיפי חוק ההסדרים לועדות הכנסת אך יו"ר הקואליציה ביקש לדחות את הדיון, ככל הנראה למחר    יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ טל: "כנראה שלקואליציה אין רוב וביקשו עוד יום אחר לעשות תיאומים עם ראשי הסיעות"
הדר פרבר
תאילנד ערכה את תחרות הטרנסג'נדר היפה ביותר
אסף ליברמן
האולפן הטרי של חדשות 2 מציג את הצעקה האחרונה בתחום הפלזמה, אבל האם זה באמת משנה? אתמול, תאונות הדרכים לא נראו נחמדות יותר
הדר פרבר
דיוויד קמרון: "החדשות הטובות הן, שפגשתי את קייט מוס והיא רצתה את מספר הטלפון שלי. החדשות הרעות הן, אני חושב שהיא חושבת שאני קשור לביוב"
הדר פרבר
במכונית האיסלאמית יותקן מצפן שיעזור למצוא את הכיוון הנכון למכה, ותא מיוחד בו אפשר לשמור את הקוראן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il