X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההיקף הכולל של העסקות יגיע ל-41 מיליון דולר למדינה אחת יסופקו מערכות המשלבות אופציה להתאמן גם מול מערך הנ"מ המקומי המדינה השנייה תצטייד במערכות חדשות - לאחר שכבר רכשה מערכות כאלה מדור קודם
▪  ▪  ▪
אהוד. יכולת פעילות בתרגילים בינלאומיים [צילום: מפעל מל"מ]

מפעל מל"מ של התעשיה האווירית, יספק מערכות "אהוד" לאימון ותיחקור קרבות אוויר לשני לקוחות זרים במדינות באסיה, בהיקף של 41 מיליון דולר. זהות הלקוחות אינה מאושרת לפרסום, לבקשתם, אך יצוין כי מדינות הנוהגות לרכוש אמצעים מתקדמים כאלה מישראל הן הודו, סינגפור ודרום-קוריאה.
במדינה הראשונה, זכה מפעל מל"מ במכרז לאספקת מערכות "אהוד" בהיקף של 25 מיליון דולר. לראשונה, מאפשרת המערכת ללקוח חיבור הדוק באימונים בין מטוסי קרב המתאמנים במשימות דיכוי יכולת הנ"מ - לבין נשק נ"מ המבצעים יירוטים נגדם.
המערכת החדשה מוסיפה יכולות המאפשרות, לראשונה בעולם, לאנשי הנ"מ ולטייסים, להתמודד זה מול זה ב"קרבות" מדומים עם שיפוט אובייקטיבי של התוצאה. כל פעולה של המטוס נגד סוללת הנ"מ - ולהיפך - מתועדת ומדווחת לצד השני, בזמן אמת, באמצעות ערוץ תקשורת ייחודי. תוכנת המערכת מנתחת ומחליטה באמצעות שימוש במודלים מורכבים מי "ניצח" בהתמודדות. לאחר כל אימון ניתן לבצע תחקיר מעמיק, הן בטייסת והן בסוללת הנ"מ.
חברת BVR מערכות הינה קבלן משנה של התע"א ומל"מ לביצוע הפרויקט. הלקוח הזר השני, המפעיל מערכות "אהוד" מדור קודם, החליט להצטייד עתה במערכות חדישות ומודרניות. המערכת שנבחרה תאפשר אימון רשתי בין מטוסים ותאימות מלאה למערכות מהדור הקודם. בעסקה זו תשמש חברת BVR כקבלן ראשי - ומל"מ כקבלן משנה עיקרי.
החברות הגיעו לשיתוף הפעולה וחלוקת העולם לאחר עימות שיווקי ומשפטי על זכויות השיווק של המערכת המוצלחת.
מערכת "אהוד" מספקת יכולות אימון מתקדמות לטייסי קרב בזמן אמת, כגון: סימולציות של חימושים מסוגים שונים לתרחישי אוויר-אוויר ואוויר-קרקע. כל האימון מבוצע תוך שמירה על בטיחות הטיסה והתראות לטייס במקרה של התנגשות פוטנציאלית או במקרה של מעבר על מגבלות טיסה.
מנהל מפעל מל"מ של התע"א, אורי סיני, מסר כי "הצלחנו בתחרות שיווקית קשה לגבור על יצרנים בינלאומיים מובילים בזכות הדור החדש והמתקדם של מערכות, שיספקו ערך מוסף גבוה לאימונים שמבצעים טייסיו. המערכת תאפשר ללקוח לארח ולהשתתף בתרגילים אוויריים בינלאומיים, מאחר והמערכת שלנו מהווה היום סטנדרט של מערכות אימון אוויריות במדינות נאט"ו השונות".
מערכת "אהוד" מופעלת על-ידי חילות האוויר של ישראל, גרמניה, צרפת, איטליה, תאילנד, בלגיה, פורטוגל, הולנד, ביה"ס לטיסה של נאט"ו וחיל האוויר הבריטי.

תאריך:  13/11/2007   |   עודכן:  13/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התע"א תספק מערכות תיחקור קרבות אוויר לשתי מדינות באסיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
חברי כנסת כמו גם החשב הכללי מתנגדים להפעיל את הקטע הדרומי בכביש חוצה ישראלי ככביש אגרה    לדברי זליכה: "הטלת האגרה היא למעשה מס ולא ייתכן שגורם פרטי יקבל סמכות לגבות מס מאזרחים על רכוש ציבורי"    מנכ"ל חברת כביש חוצה ישראל: "האגרה המדוברת היא של 2 ש"ח ל-35 ק"מ"
איציק וולף
קיבל בקשת המדינה להאריך את מועד השלמת מיגון בתי הספר בעוטף עזה    דחה את העתירה לחייב את המדינה להסיע תלמידים משדרות לבתי ספר מרוחקים
משה ריינפלד
המכירות גדלו ב-7% ל-86.6 מיליון שקל    מנכ"ל הקבוצה: התוצאות הושגו על אף התייקרות חומרי הגלם, האנרגיה וההובלה
שרון קביליו
רפי ברקוביץ מונה לתפקיד מנכ"ל הצורפים    יעקב מרדינגר, מבעלי הצורפים, הביע את תמיכתו במינוי ואיחל לברקוביץ הצלחה בתפקיד החדש
שרון קביליו
קבוצות הכדורגל בני סכנין ועירוני קריית שמונה, מגיעות לביקור משותף במוזיאון יד ושם    מטרת הביקור הינה לקיחת חלק בלחימה בגזענות בספורט הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il