ורדית טייר תבעה את חברת השטיח המעופף בבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה לאחר שהתאכזבה לגלות שאין מקום פנוי עבורה בבית המלון הואנה בעיר ורנה בבולגריה. טייר הזמינה נופש לארבעה לילות החל מסוף חודש דצמבר אשתקד ושילמה כ-1,700 שקל.
"כשהגעתי למלון הואנה התברר שלא הוזמן עבורי חדר. הוסעתי למלון פרדייס שהיה סגור ונפתח עבורי ועבור זוגות נוספים". טייר בילתה במלון פרדייס שני לילות ולאחר מכן הועברה למלון הוואנה. לטענתה, הנהלת מלון הואנה עדכנה את הנתבעת מבעוד מועד שהמלון בתפוסה מלאה ואין מקומות פנויים. כמו כן שנגרמה לה עוגמת נפש כשפספסה ארוחת סילבסטר ובמלון פרדייס לא היה חימום והיא סבלה מקור.
חברת הנסיעות השטיח המעופף השיבה שבתנאים הכלליים של העסקה נכתב שיתכן ומלון הוואנה יהיה בתפוסה מלאה והתובעת תועבר למלון אחר. בפסק הדין דחה השופט זכריה ימיני את הדברים וקבע שהנתבעת לא הוכיחה שכלל זה הוצג בפני התובעת. בכתב ההגנה ביקשה הנתבעת לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר קיבל השופט ימיני את התביעה וחייב את הנתבעת לשלם לתובעת 1,200 שקל בתוספת 300 שקל הוצאות. "אני סבור שהנתבעת הפרה את התחייבותה כלפי התובעת לספק לה את כל תנאי חבילת הנופש. אין להתעלם מהעובדה שכעבור יומיים הועברה התובעת למלון הוואנה. אך אין גם להתעלם מהעובדה שעיקר חבילת הנופש היה חגיגות יום ה-31.12.2006".