ההכנסות של חברת הטקסטיל דלתא, הסתכמו ברבעון השלישי של 2007 ב-172.4 מיליון דולר, לעומת 184 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה - ירידה של 6.3%. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו ב-481.5 מיליון דולר, לעומת 532.6 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2006 - קיטון של 9.6%.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם ב-7.7 מיליון דולר, לעומת 8.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב-0.9 מיליון דולר, לעומת רווח תפעולי של 17.2 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2006. הרווח התפעולי לפני הוצאות ארגון מחדש בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב-9.9 מיליון דולר, לעומת 18.9 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2006.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2007, הסתכם ב-2.9 מיליון דולר או 15 סנט למניה, לעומת 3.2 מיליון דולר או 17 סנט למניה ברבעון המקביל. ההפסד הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב-13.8 מיליון דולר, או לעומת רווח נקי של 2.7 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2006.
ההפסד הנקי לפני הוצאות ארגון מחדש בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הסתכם ב-3 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 4.4 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2007 היה לחברה תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת בסך 11.2 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים חיובי בסך של 4.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים היה לה תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת בסך של 14.4 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים חיובי בסך של 15.3 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2006.
מנכ"ל דלתא, אבירם להב, אמר עם פרסום התוצאות כי "הרווח הנקי והתפעולי ברבעון השלישי של השנה נובעים משיפור בהכנסות לעומת שני הרבעונים הראשונים של השנה, מקיטון המכירות בקטגוריות לא-רווחיות ללקוחות בארה"ב ובאירופה, ומהמשך יישום תוכנית האירגון מחדש והעברת הייצור למצרים ולמזרח-הרחוק. אנו פועלים לצימצום הייצור באתרים יקרים והעברתו לאתרי יצור כלכליים ולהקטנת התקורות, ומאמינים שצעדים אלו יתרמו לשיפור בתוצאות העסקיות בשנת 2008.
בחטיבת השוק ההמוני בארה"ב (דלתא ארה"ב) גדלו ההכנסות ברבעון השלישי ב-2% והיוו את הגורם העיקרי לגידול ברווחיות התפעולית בחטיבה זו ברבעון מול הרבעון המקביל אשתקד. בחטיבה המוכרת לפלח השוק העליון בארה"ב וללקוחות באירופה, הלבשה תחתונה המיוצרת בישראל, ירדן, מצרים ותאילנד (חטיבת הלבשה תחתונה אירופה וארה"ב) קטנו המכירות ברבעון השלישי, ב-27% מול הרבעון המקביל אשתקד. קיטון זה נובע מקיטון במכירות ללקוח עיקרי בפלח השוק העליון בארה"ב עקב יציאה יזומה של החברה מקטגוריה לא רווחית.
כמו כן, נובע הקיטון בהכנסות החטיבה, מקיטון במכירות ללקוח עיקרי באירופה עקב הקטנת מכירות יזומה בקטגוריות לא רווחיות. הצמצום בהפסד התפעולי בחטיבה זו, לעומת רבעונים קודמים היא תוצאה של הקטנת הייצור במפעלי החברה בישראל ובירדן והמשך העברתם למצרים, כחלק מתהליך הארגון מחדש אותו החלה החברה בראשית השנה.
בחטיבת הגרביים, גדלו המכירות ברבעון השלישי של השנה ב-5% מול הרבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווחיות התפעולית בחטיבה זו נובע בעיקר מגידול במכירות והמשך יישום תוכנית הארגון מחדש. בפעילות הקמעונאית והסיטונאית בישראל, חטיבת דלתא שיווק ישראל, נמשכת הצמיחה במכירות וברווח התפעולי לעומת רבעון מקביל אשתקד. תזרים המזומנים השלילי מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של השנה נבע מגידול בסעיף חייבים ויתרות חובה כתוצאה מעלייה בהכנסות ברבעון השלישי לעומת הרבעון השני של השנה. אולם - החברה צופה שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי של השנה.