X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השינוי יעניק אפשרות לעבור ממוצר פנסיוני אחד למוצר פנסיוני אחר ביחד עם הכספים שנצברו עד יום המעבר - מבלי שהמהלך יהיה כרוך בעלות כלשהי מצד הלקוח שר האוצר הגיש לוועדת הכספים את תקנות ניוד החיסכון הפנסיוני בר-און: "זהו מהלך צרכני חשוב - שירחיב את אפשרויות הבחירה של החוסכים"
▪  ▪  ▪
בלי עלויות מיותרות במעבר
[צילום: פלאש 90]

שר האוצר, רוני בר-און, הגיש (יום א', 18.11.07) לוועדת הכספים של הכנסת את תקנות ניוד החיסכון הפנסיוני, המסדירות את המעבר בין מוצרי החיסכון הפנסיוני השונים, כולל קופות הגמל, התוכניות לביטוח חיים וקרנות הפנסיה. השינויים ייכנסו לתוקף ביולי בשנה הבאה.
השינוי יאפשר מעבר בין מוצרי חיסכון שונים, כחלק משיכלול שוק החיסכון הפנסיוני בישראל הצפוי להביא להגדלת הכוח הצרכני של החוסכים לגיל פרישה ולשיפור מעמדם מול היצרנים בשוק - חברות הביטוח, קרנות הפנסיה וקופות הגמל. האוצר גורס כי הגברת התחרות תחייב את היצרנים בשוק להתייעל ולהתמקצע הן בתחום ניהול הסיכונים (פיננסיים וביטוחיים) והן בתחום השירות שהם מעניקים לצרכנים.
תקנות הניוד החדשות מאפשרות לכל חוסך להחליף את המוצר הפנסיוני שלו או את הגוף המנהל של החיסכון בכל עת שיבחר. בהתאם לזאת, ניתנת לחוסכים בכל מוצרי החיסכון הפנסיוני אפשרות לעבור ממוצר פנסיוני אחד למוצר פנסיוני אחר על-פי בחירתם, ביחד עם הכספים שצברו עד יום המעבר, מבלי שהמהלך יהיה כרוך בעלות כלשהי מצידם. במסגרת זו ניתן, למשל, לעבור מקרן פנסיה לביטוח חיים ומקופת גמל לקרן פנסיה.
בנוסף, מסירות תקנות הניוד את החסמים הבירוקרטיים, שאיפשרו לספקים בשוק להקשות על העברת הכספים - ומחייבות אותם מעתה לשתף פעולה באופן שיקל וייעל את המעבר וימנע תופעות של סחבת ועיכובים מיותרים.
כיום, הצטרפות למוצרים פנסיונים רבים היא החלטה שאין ממנה דרך חזרה, כך שחוסך שאינו מרוצה מאופן הניהול של הגוף בו מנוהל החיסכון הפנסיוני שלו, אינו יכול להעביר את הכספים שצבר לניהול גוף אחר או למוצר פנסיוני אחר. עם השלמת התקנת התקנות יוכל כל חוסך להתאים לעצמו את סוג המוצר הפנסיוני ולהחליפו על-פי צרכיו המשתנים, מאפייניו והעדפותיו האישיות.
"זהו צעד נוסף לשיפור כוחו של הצרכן בשוק החיסכון הפנסיוני", הוסיף בר-און, "והסרת המגבלות הרגולטוריות באשר לניוד החיסכון הפנסיוני תרחיב את אפשרויות הבחירה של החוסכים ותביא לתחרות בין כלל יצרני המוצרים הפנסיוניים ולא רק בין היצרנים של אותו מוצר".

תאריך:  18/11/2007   |   עודכן:  18/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: תחרות מלאה בין ספקי המוצרים הפנסיוניים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ייעוץ פנסיוני
דני טל  |  19/11/07 09:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
קנה רכב ממגרש מכוניות ולא הצליח להעבירו טסט בשל עיקול שהוטל עקב אי תשלום קנסות באלפי שקלים    בעל הרכב חויב לשלם את החוב לעיריית ירושלים
איריס פרחי
התובעת ביקשה פיצוי בסך 15,000 שקל לאחר שלעסה ספגטי עם בדל סיגריות והקיאה    הנתבעת הכחישה את האירוע ופיצתה את התובעת בארוחה זוגית
הדר פרבר
שר החוץ האירני אמר כי הלחץ שמפעילות מדינות המערב על טהרן, כי תקפיא את תוכנית הגרעין, הוא חסר בסיס חוקי ולא הגיוני
מחלקה ראשונה
מחקר שוק בנושא הרגלי קניית נעליים קובע ש-39% מהישראלים קונים מדי שנה 3-8 זוגות נעליים    הקריטריונים לקניית נעליים: 75% ציינו נוחות    47% מהמרואיינים ציינו שהם מוציאים מדי שנה 100-500 שקל על קנייה אישית של נעליים
עידן יוסף
שר המשפטים טוען: יש מגמה לסתימת פיות גם בדרך של גינויים ואיומים    חופש הביטוי נעצר כאשר מגיעים לביהמ"ש העליון    על התייחסות ביניש לחקיקה: "שופט צריך לבטא את עצמו רק בפסקי דין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il