X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דמרי לא תקנה מגרש בבוקרשט מדיפאואר לא תקנה בית רופאים בארה"ב אספן מעכבת רכישת מגרשים בגרמניה אחת הסיבות: המשבר בשוק האשראי הבינלאומי
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

גל של ביטולי עסקות לרכישת נדל"ן בחוץ לארץ, בעיקר באירופה, פוקד בימים האחרונים את חברות הנדל"ן הישראליות. אחד המקרים הבולטים הוא של חברת דמרי, שביטלה עסקה מחודש יולי, לרכישת 42 דונם ליד בוקרשט, ב-4.6 מיליון אירו, כדי לבנות עליהם שכונת מגורים.
חברת מדיפאואר, שאחד מבעליה הוא משה גביש, לשעבר נציב מס הכנסה, ביטלה עסקה שבה עמדה לרכוש בית רופאים בן 4,200 מ"ר בפלורידה, ב-5.85 מיליון דולר. הנכס מושכר בתשואה של 7.2%.
חברת אספן נדלן מעכבת לפי שעה עסקה, שבה עמדה לרכוש מהחברה לפיתוח של מרכז הקבלנים, בשליטת אריה פרידמן, שני מגרשים ביער השחור בגרמניה, ב-6 מיליון אירו (כ-8.5 מיליון דולר). החוזה כבר עמד להחתם, אך הוחלט לדחות את סיום המו"מ ל-15 בדצמבר, לצורך בדיקות נוספות.
כפי שפורסם ב-Nfc, בוטלה גם ההתקשרות בין חברת דיגל לבין היזם יוסי שניאורסון, להקמת חברה משותפת שתשקיע בנדל"ן בישראל ובחו"ל.
ידיעות אלו באו זמן קצר לאחר הביטול הגדול מכולם - ביטול העסקה שבה עמדו דלק נדל"ן ויגאל אהובי לרכוש, מחברת הנדל"ן השוויצית ילמולי, נכסים בשוויץ ב-3.5 מיליארד פרנק שוויצי, שהם כ-12 מיליארד שקל.
בשבועות האחרונים בוטלו עוד כמה עסקות בחו"ל. לדוגמא, חברת פאנגאיה ביטלה עסקה לרכישת 1,100 דירות בגרמניה, ב-250 מיליון שקל. במקרה זה ברור מדוע בוטלה העסקה: בנק מורגן סטנלי, שהיה אמור לממן חלק הארי של ההשקעה, הודיע כי יעלה את הריבית בעקבות משבר הסאב-פריים.
חלק מביטולי העסקות נובע מסיבות שיגרתיות - בדיקת הנאותות גילתה שהעסקה אינה כדאית. אולם חלק מהעסקות בוטלו בשל המשבר בשוק האשראי. כך, לדוגמא, ביטול העסקה בין דלק נדל"ן ואהובי לבין ילמולי. אפשר להניח שגם חלק מהביטולים של הימים האחרונים נובעים מסיבה זו.
תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  25/11/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כדאי לדעת כי ניתן לטפל בכאב    ישנם סוגים רבים של תרופות    שיטות טיפול אלטרנטיביות יכולות להיות יעילות לחלק מהחולים
איציק וולף
מבקר המדינה קובע כי משרד ראש הממשלה ומשרד החוץ לא יישמו את המלצות דוח המבקר משנת 2002 ולא גיבשו אסטרטגיה הסברתית או ייחדו תפקיד לטיפול בהסברה    במלחמת לבנון השנייה שימש צה"ל באופן לא תקין כמסביר הלאומי    פיקוד העורף לא היה ערוך בהסברה מתאימה לאיומי המלחמה    ישראל כשלה בהסברה בשפה הערבית
הדר פרבר
סגן דובר ממשלת גרמניה אמר כי גרמניה תהיה מוכנה לדון רק בתיקונים של ההסכמים במסגרת הקיימת
יואב יצחק
סנ"צ אוסמו פעל תוך ניגוד עניינים כשיזם חקירות נגד ראש עיריית יהוד יוסי בן-דוד, וזאת למרות אינטרס כלכלי בהיקף של מיליוני דולרים לו ולבני משפחתו בסילוק בן-דוד מתפקידו    מח"ש הודיעה כי ערכה בדיקה יסודית וממצה, וזאת למרות שאנשיה לא פנו בניסיון לקבל את המידע הקושר אל אוסמו לעבירות    המשטרה: סנ"צ אוסמו הינו קצין מוערך, אמיץ ולוחם בשחיתות הציבורית
יפעת גדות
חוקרים גילו אינטראקציה בין שני גנים שעשויה להסביר התפתחות גידולים סרטניים ואולי להביא לטיפולים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il