X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורנת למפרט מעלה את חובב הדגה שלה על "הקורקינט" ויחד הם מעבירים לראשון ויוצאים לטיול עירוני אל ה-soleil, הקפה שקם על זיכרון הדיניץ ומראה סימני זריחה מוצלחים ויש גם אחלה עסקית
▪  ▪  ▪
[צילום: soleil ]

עלינו על הקורקינט, הכנסנו לראשון ודהרנו במורד המדרחוב של נחלת בנימין. פנינו מועדות לסוליי. כן, איפה שהיה הדיניץ פעם, שם. חטפנו את השולחן עם הנוף הפנורמי לרחוב הצבעוני. המקום עבר מתיחת פנים מרעננת ועכשיו הוא מואר יותר, נעים ועכשווי. הגענו ביום שהחוק על איסור עישון במקומות ציבוריים נכנס לתוקף ולא הפסקנו לקחת אוויר לריאות.
המלצה, בואו ביום שלישי או שישי אחרי סיבוב דאווין במדרחוב, שמח שם והעסקיות של סוליי שוות בריבוע. בין 39 שקל ל-45 שקל לעסקית, ואם אתם נשארים רעבים אז אני צנצנת. מלצר ג'ינג'י עם חיוך מתוק המליץ לנו על מנות היום ופשוט לא יכולנו לסרב לו.
הנהג של הקורקינט, הלא הוא חובב הדגה, הלך על סלמון צלוי על מצע ראגו ושמנת. "ככה דג צריך להיות", פסק חובב הדגה ואני התחלתי לקנא במנה שלו. אני בחרתי כדורי בקר ברוטב בירה על מצע אורז. מנה מיוחדת, הבירה מורגשת ומוסיפה טעם אקסקלוסיבי לבקר. לטעמי הכדורים היו מעט קשים ונאלצתי להשתמש בקסמיי האישיים כדי להתחלף בצלחות עם חובב הדגה. הצלחתי. הוא התלהב מהבקר ואני מהסלמון ומעצמי. הזמנתי לי למברוסקו, יין מבעבע להשלמת המראה והכיף.
ועכשיו מגיע ה"אל תוותרו". ובכן חברים, אל תוותרו על המנות הראשונות (כן, החלפתי קצת את הסדר הכרונולוגי, אבל זה לשם דגש אמנותי): מרק בטטה מוקרם עם נגיעות פסטו. תענוג אמיתי. המרק לא כבד מידי ומשאיר מקום לעיקרית, אך עם זאת מעורר את כל בלוטות הטעם בפה ומפתח ציפיות לבאות.
חובב הדגה קיבל חציל בלאדי בליווי טחינה ירוקה, סלסת עגבניות וסלט ירוק. מנה לא רק טעימה, אלא גם יפיפייה. לא רצינו להרוס את יצירת הפאר של השף עמית בן טוב, אבל בסוף לא היתה ברירה והמנה חוסלה.
אופיר, המלצר הג'ינג'י החייכן, סיפר לנו שאת כל המנות מכינים במטבח של "סוליי" וגם את הקינוחים. למרות שהיינו במצב שובע מתקדם בחרנו בקובלר שזיפים (32 שקל) שהזכיר לי נינוחות מהמטבח של סבתא. לידיעתכם, קינוחים אחרים נכללים בעסקיות בתוספת של 17 שקל.
אמילי, בעלת המקום, סטודנטית למשפטים ביום ומתקתקת את המקום בערב, מנצחת ביד רמה על השמש הפרטית שלה. לנו נראה כי השמש לא תפסיק לזרוח ב"סוליי" ובסיבוב הבא על הקורקינט אנחנו נותנים קפיצה לאיזו עסקית שווה במקום.

* הכותבת היתה אורחת המקום.
soleil - נחלת בנימין 22, פינת גרוזנברג תל אביב, 03-5101288
תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  19/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ברוך חבס הוא מותיקי ענף הנדל"ן בישראל, ועמד בראש החברה עשרות שנים
רותי אברהם
המבקר עוסק במחיר הפינוי השקט, בהעתקתה של הישיבה אל יד בנימין ומותח ביקורת נוקבת על ההטבות המפליגות שקיבלה הישיבה ועל אפלייתה על פני מפונים אחרים
רונן ליבוביץ
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, תקף בישיבת הסיעה את החלטת הממשלה לשחרר 450 מחבלים    לדבריו, "הממשלה החליטה על שחרור עוד 450 מחבלים כאשר אנו לא מקבלים אפילו הכרה בישראל כמדינה יהודית"
מחלקה ראשונה
חדש ברמת השרון: "אווירה של טבע באמצע הכיכר" - צילומי ענק של הגינות המחודשות והריאות הירוקות יעטרו את רחובות העיר
דרור מרום
נציין - כי החברה כבר פעלה בקווים אלה בעבר - אך הפסיקה את פעילותה    עתה יגדל הסבסוד מ-20 שקל לנוסע תושב צפון ל-100 שקל לכל נוסע    המחיר המרבי של כרטיס טיסה מתל אביב לראש-פינה יהיה 185 שקל בלבד לתושבי הצפון - ו-260 שקל לשאר הטסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il