X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ש.א.ש, ספקית אבטחה וגידור תובעת 4.5 מיליון שקל בטענה שנענשה על שסמנכ"ל חברת החשמל נראה בטלוויזיה מעסיק את עובדי ש.א.ש בביתו
▪  ▪  ▪

חברת ש.א.ש צפון ועמקים אבטחה ושמירה תובעת 4.5 מיליון שקל מחברת החשמל על עבודות גידור ושירותי שמירה, שלטענתה לא שולמו לה. ש.א.ש טוענת, באמצעות עורכי הדין ערן שמעוני ואביטל און-שחר, כי חברת החשמל טפלה עליה האשמות כוזבות כאילו ש.א.ש אחראית לפרשת שחיתות של בכירים בחברת החשמל שנחשפה בטלוויזיה, והענישה אותה קנסות, בהפחתת תשלומים והשעיית ההתקשרויות ביניהן.
מכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה עולה כי ש.א.ש מספקת זה יותר מ-10 שנים שירותי גידור ושמירה לאתרי חברת החשמל. ש.א.ש העסיקה את המאבטחים פורמלית, אך הם היו כפופים במישרין לגורמים המוסמכים בחברת החשמל. במובן זה, שימשה ש.א.ש מעין חברת כוח אדם. למשל, ההוראה באיזה אתר על העובד להתייצב בכל יום עבודה, ניתנה מחברת החשמל, והיא שפיקחה עליהם.
מצלמה נסתרת
בסוף יוני 2006, שודרה בתוכנית הטלוויזיה "עובדה" כתבת תחקיר שעסקה בשמואל אדם, סמנכ"ל בכיר בחברת החשמל. בכתבה שודר סרט קצר שצולם ב"מצלמה נסתרת" בחצר ביתו של אדם, ובו נראו עובדי צוות הגידור של ש.א.ש מבצעים עבודה בחצר הבית. בסרטון נראים אדם עצמו וגורמים בכירים אחרים בחברת החשמל. ש.א.ש אומרת כי לא היתה מעורבת כלל בביצוע העבודות בביתו של מר אדם וכי הן בוצעו תוך מעילה באמון חברת החשמל.
אבל בעקבות כתבת התחקיר, טענה חברת החשמל כי התעוררו אצלה חשדות נגד ש.א.ש ובמקביל החלה לערום קשיים על ש.א.ש ועובדיה, להעלות נגדם טענות ולהצר את צעדיהם, בין היתר בהטלת "קנסות" ו"עונשים", בסכום כולל של יותר מרבע מיליון שקלים, בלא כל הצדקה ושלא כדין.
בפברואר 2007, הודיעה חברת החשמל לש.א.ש כי החליטה "להשעות" אותה לשנתיים מהשתתפות בכל התקשרות עמה, או לפחות עד שתסתיים חקירת המשטרה בחשדות הפלילים שעלו לטענת חברת החשמל מבדיקותיה.
חוסר תום לב
ש.א.ש אומרת כי החלטת חברת החשמל לבטל את ההתקשרויות ולמנוע ממנה לגשת למכרזים חדשים, התקבלה שלא כדין, נגועה בחוסר תום לב חמור, וגרמה לה הפסדים כבדים. ש.א.ש מציינת כי ההחלטה מקוממת במיוחד, מכיוון שחברת החשמל ומנהליה יודעים היטב כי שאין דופי בהתנהגות ש.א.ש, וכי ההוראה לבצע את העבודות בביתו של אדם, ניתנה לעובדים ישירות מפי הגורמים המוסמכים בחברת החשמל ובידיעתם של גורמים בכירים אחרים.
עוד נטען בתביעה כי גורמים בחברת החשמל הורו לעובדי הגידור של ש.א.ש לדווח שעבדו 12 שעות ביום גם כשעבדו הרבה יותר, לפעמים 16 שעות.
תאריך:  21/11/2007   |   עודכן:  21/11/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
ש.א.ש: חברת חשמל טופלת עלינו את שחיתות בכיריה
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירה פרי
לאור כל האיומים הטמונים בלחץ החברתי, שירה פרי מגלה שלפעמים יכולים דווקא לצאת ממנו דברים טובים    למשל במקרה של סניף אל גאוצ'ו התל אביבי שהקרבה למסעדות רוטשילד האיכותיות עשתה לו רק טוב
משה ריינפלד
מסקנות חקירת החשדות בדבר ניסיון התערבות של ראש הממשלה אהוד אולמרט במכירת מניות לאומי לטובת מקורביו ייוודעו לו בדרך לוועידת אנאפוליס
עכבר העיר
הזמרת וכוכבת "השיר שלנו" מגיעה גם לקולנוע, והיא נבחרה לתפקיד הראשי בדרמה חדשה של דני לרנר, שתצולם בשנה הבאה
הדר פרבר
מדענים בריטים מצאו מאובן של צבת - חלק מגופו של עקרב באורך של למעלה מ-2 מטרים
רונן ליבוביץ
מבקר המדינה יבדוק את התנהלות הממשלה בסוגיית העלאת שארית יהודי אתיופיה לארץ    כך הוחלט בוועדה לביקורת המדינה    יו"ר הוועדה, ח"כ אורלב: "אני מלווה סוגייה זו שנים רבות ועומד בוש ונכלם מול העוסקים במלאכה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il