X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הושלם גיוס ראשוני בסך 25 מיליון דולר להערכת מנהלי הקרן - עד לסוף 2007 יסתכם ההון הכולל שלה ב-50 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
גאון. הולך על טכנולוגיות נקיות
[צילום: גאון אחזקות]

גאון אגרו תעשיות, מקבוצת גאון אחזקות, הודיעה היום (ד', 21.11.07) על השלמת הסגירה הראשונה של קרן ההשקעות אקווה-אגרו, בהיקף 25 מיליון דולר, בהתאם לתשקיף הקרן. לקרן מחויבויות של משקיעים נוספים בהיקף 15 מיליון דולר, שלהערכת מנהלי הקרן ייסגרו בשבועות הקרובים.
בקרן מעריכים כי עד לסוף שנת 2007 יצטבר בקופתה סכום של כ-50 מיליון דולר - ועד סוף הרבעון השני של 2008 הוא יגיע ל-100 מיליון דולר. בתקופה האחרונה התקיימו בין הקרן לחברות בתחומי המים, האנרגיות החלופיות והחקלאות, במקביל לגיוס ההון לקרן, והחלו בהליך מתקדם של בדיקת נאותות עם כמה מהן - מתוך כוונה לבצע השקעה בחברה אחת לפחות עד סוף השנה.
הקרן, אשר רשומה כשותפות מוגבלת באיי קיימן, מתמקדת בהשקעות בטכנולוגית מים, חקלאות חכמה, ביוטכנולוגיה ובטכנולוגיות נקיות בחברות בשלבי התפתחות שונים, החל מהשלב הראשוני ועד לשלב פעילות.
לדברי יו"ר קבוצת גאון אחזקות ויו"ר גאון אגרו תעשיות, בני גאון, אשר מכהן גם כיו"ר קרן אקווה-אגרו, תחילת פעילות ההשקעות של הקרן מהווה סימן דרך נוסף בביסוס גאון אגרו תעשיות כשחקנית מובילה בשוק המים בישראל.
"אני בטוח כי הצוות המוביל של הקרן, הכולל את מיטב המומחים ואנשי המקצוע בתחום, ימשיך להוביל אותה לביצוע השקעות מוצלחות בהתאם לתמהיל הפעילות עליו הצהרנו. גם בימים אלו אנו ממשיכים לנהל מגעים עם גורמים בארץ ובעולם - לגיוסים נוספים, אשר יגדילו את ההון המיועד להשקעות במסגרת הקרן".
חברת אקווה-אגרו ונצ'רס, שתירשם בישראל, תשמש כשותף הכללי של הקרן. כאשר האחזקות בה מתחלקות בין קבוצת גאון אגרו, רוברט פקטור, אינסבורי, הלל מילוא וניר בלזר. בנוסף, לצד הקרן תפעלנה ועדת השקעות וכן ועדה מייעצת, שתכלול חברי אקדמיה ומומחים בתחום השקעותיה הפוטנציאליות של הקרן בראשותו של פרופ' אילן חת, נשיא מכון ויצמן למדע לשעבר.
בהתאם לתקנון הקרן, לאחר הסגירה הראשונית שהסתיימה, יש לשותף הכללי של הקרן 18 חודשים נוספים לצורך גיוס של הון נוסף של עד סך של 100 מיליון דולר. הקרן הוקמה לתקופה של 8 שנים, עם אופציה להארכה לשתי תקופות נוספות, בנות שנה כל אחת.
גאון אגרו תעשיות היא חברה ציבורית, בניהולו של מוטי דבי, המרכזת את פעילות גאון אחזקות בתחומי תעשיות המים. החברה מרכזת פעילות סינרגטית של חברות העוסקות בניהול וייזום פרויקטים לצד חברות תעשייתיות-יצרניות בתחום תשתיות המים, כגון צינורות המזרח התיכון.
תאריך:  21/11/2007   |   עודכן:  21/11/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ש.א.ש, ספקית אבטחה וגידור תובעת 4.5 מיליון שקל בטענה שנענשה על שסמנכ"ל חברת החשמל נראה בטלוויזיה מעסיק את עובדי ש.א.ש בביתו
שירה פרי
לאור כל האיומים הטמונים בלחץ החברתי, שירה פרי מגלה שלפעמים יכולים דווקא לצאת ממנו דברים טובים    למשל במקרה של סניף אל גאוצ'ו התל אביבי שהקרבה למסעדות רוטשילד האיכותיות עשתה לו רק טוב
משה ריינפלד
מסקנות חקירת החשדות בדבר ניסיון התערבות של ראש הממשלה אהוד אולמרט במכירת מניות לאומי לטובת מקורביו ייוודעו לו בדרך לוועידת אנאפוליס
עכבר העיר
הזמרת וכוכבת "השיר שלנו" מגיעה גם לקולנוע, והיא נבחרה לתפקיד הראשי בדרמה חדשה של דני לרנר, שתצולם בשנה הבאה
הדר פרבר
מדענים בריטים מצאו מאובן של צבת - חלק מגופו של עקרב באורך של למעלה מ-2 מטרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il