X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציגי ההסתדרות חתמו על הסכם עבודה עם גאידמק השכר ב"ביקור חולים" יהיה ככל בתי החולים הממשלתיים קמפיין חוצות בירושלים עם דמותו של גאידמק: "ירושלים, מגיע לך יותר"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

נציגי ההסתדרות חתמו הלילה (ו', 23.11.07) עם נציגיו של איש העסקים, ארקדי גאידמק, על הסכם קיבוצי המעגן את זכויותיהם של כ-400 העובדים והאחיות בבית החולים "ביקור חולים" בירושלים. ההסכם קובע כי העובדים והאחיות יועסקו בהתאם להסכמים הקיימים בסקטורים השונים בבתי החולים הממשלתיים.
על-פי ההסכם, כל שינוי בתנאי העבודה ובשכר בבתי החולים הממשלתיים, יחול גם על "ביקור חולים". כמו-כן קובע ההסכם כי העובדים והאחיות יקבלו תוספת שכר של 5% על-פני שלוש שנים וכמו-כו פנסיה מקיפה וקופת גמל.
תקופת ההסכם הינה לחמש שנים והוא ייכנס לתוקפו בתום קליטתם של כל העובדים החפצים להמשיך ולעבוד בבית החולים. העובדים ייקלטו כעובדים חדשים ויגררו זכות ותק לחופשה והבראה. כמו-כן נקבע כי עובדים חדשים ייקלטו גם הם בהסכם הקיבוצי.
בהסכם אף נקבע כי הקיצוצים וההפחתות, וכן שיטת הקידום בדרגות, שחלו ב-4 השנים בה היה נתון בית החולים בפירוק יבוטלו.
כל הדרגות והקידומים יועדכנו תוך 30 יום על-פי הוותק המצטבר. כלל העובדים והאחיות יהיו זכאים לתוספת של 5% לשכרם שתתפרש על-פני שלוש שנים. בנובמבר 2008 יהנו העובדים מתוספת של 2%, בנובמבר 2009 יקבלו 1.5% נוספים ובנובמבר 2010 יקבלו עוד 1.5%. לעובדים והאחיות ישולם מענק יובל, תוספת משמרות ותמריץ אחיות, שלא ניתנו בתקופת הפירוק, כפי שנהוג בהסכמים הסקטוריאליים בביה"ח הממשלתיים.
העובדים והאחיות יהנו אף מקרן פנסיה מקיפה של 17.5% לפי חלוקה של 12% הפרשות מעביד ו- 5.5% הפרשות עובד. כמו-כן תינתן לעובדים קרן השתלמות בשיעור 10% לפי חלוקה של 7.5% הפרשות מעביד ו- 2.5% הפרשות עובד. ההנהלה התחייבה לשאת בהוצאות שונות של העובדים: ארוחות, הוצאות נסיעה, הוצאות רכב, ביגוד, קצובת טלפון ומעונות. העובדים יהיו זכאים ל-30 ימי מחלה בשנה ול-8 ימי השתלמות בשנה ול-2 ימי בחירה בשנה.
יש לציין כי בימים האחרונים נתלו ברחבי ירושלים שלטי חוצות, חלקם גדולים ביותר, הנושאים את דמותו של הבעלים של בית החולים ביקור חולים, ארקדי גאידמק, על-רקע בית החולים עם הכיתוב "ירושלים, מגיע לך יותר".

בהכנת הידיעה השתתף איציק וולף
תאריך:  23/11/2007   |   עודכן:  23/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ביקור חולים": נחתם הסכם עבודה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו נותר לסלק את המנהל
שיפרה  |  23/11/07 17:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר עמנואל
מדינות הליגה הערבית החליטו בישיבה שקיימו לקראת אנאפוליס: "חזית אחידה לגבי הגולן"    ארה"ב אישרה את הדרישה - סוריה תשתתף כנראה בוועידה
עומר עמנואל
שעות ספורות לפני תום כהונתו, הכריז נשיא לבנון, אמיל לאחוד, על מצב חירום במדינה שכן הפרלמנט נכשל בבחירת מועמד שיחליפו    החל מחצות תתפקד לבנון ללא נשיא נבחר
איציק וולף
קמפיין חדש ובוטה ייצא בשבוע הבא למען החיילים החטופים    היוזמים, חיילי פלוגת הסדיר שבה שירת אהוד גולדווסר, קוראים לראש הממשלה ולשר הביטחון "להפסיק לשים ז" על החטופים
איציק וולף
הותר לפרסום: קצין בריאות הנפש במילואים נאשם כי יצר קשר עם האירנים ועם גורמים בחמאס וביקש להעביר לידיהם מידע צבאי מסווג ו"להצטרף למאבק"
איציק וולף
שביתת המורים נכנסת ליומה ה-45 ובכך מגיעה לשיוויון עם שביתת המורים הארוכה עד כה בשנת 1978    הבוקר צפוייה פגישה בין הצדדים אך הסיכויים להצלחתה קלושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il