X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר סניף חדרה של לשכת סוכני ביטוח תוקף את הנשיא היוצא של הלשכה אהוד כץ: "מעמד הסוכנים הידרדר, הרווחיות נשחקת" מנור בתגובה מפרט את שורת השגיו
▪  ▪  ▪
יוסי מנור

"הנשיא היוצא של לשכת סוכני ביטוח, יוסי מנור, נכשל בתפקידו", כך אמר סוכן הביטוח הותיק אמנון כהן, בראיון בלעדי ל-Nfc. כהן חבר שנים רבות במועצת לשכת הסוכנים, שהיא הגוף העליון של הלשכה, ובשש השנים האחרונות היה יו"ר סניף חדרה. גם אהוד כץ, מועמד לתפקיד נשיא הלשכה, מצטרף לביקורת.
כהן אמר ל-Nfc: "מנור נואם יפה ומדבר יפה, אבל בפועל, העמלות שלנו, כסוכני ביטוח חיים, בשנה א' לביטוח, ירדו ב-60% לעומת המקובל בעבר. מנור לא ניהל כהלכה את המו"מ עם המפקח על הביטוח בנושא זה. לו היה מנהל אותו טוב יותר, לא היו העמלות מידרדרות בשיעור כה חד. כשלוון זה, וכשלונות אחרים, הביאו למצב שכ-1,000 סוכנים בעיקר בביטוח חיים, נאלצו לפרוש מהענף. מצבם של סוכני ביטוח חיים רבים הידרדר".
אחד ההשגים הבולטים של מנור, לכאורה, הוא שהצליח לשכנע את ועדת הכספים של הכנסת לדחות בכמה שנים את כניסת הבנקים ליעוץ ושיווק פנסיות. תגובת כהן: "האמת היא, שמי שמרוויח מרפורמת בכר הם הבנקים וחברות הביטוח. הם גם יועצים וגם מקבלים עמלות. סוכני ביטוח רבים נמצאים בסכנת קיום!"
סוכן הביטוח הבכיר אהוד כץ, שהוא אחד משני המועמדים לנשיאות הלשכה, בבחירות המתקימות השבוע, מדווח על הידרדרות מצבם של הסוכנים בשנים האחרונות. בראיון לירחון משקיעון אמר כץ: "מעמדם המקצועי של הסוכנים נשחק בשנים האחרונות. ההחלטה האחרונה, שלפיה חברת הדואר תתחיל למכור פוליסות ביטוח רכב בסניפיה, היא דוגמא למצבו העגום של הסוכן. הפכנו מסמכות מקצועית לאחד הגורמים הפעילים בשוק, המנהלים מלחמת מאסף על פרנסתם. הרווחיות נשחקת". גם כץ חבר במועצה הארצית, ומכהן כיו"ר הוועדה למעמד הסוכן בלשכה.
בישיבת מועצת הלשכה, שנערכה ב-1 בנובמבר, דרש כהן ששני המועמדים לנשיאות, זאב פרלשטיין ואהוד כץ, ינאמו בכנס סוכני הביטוח, שנערך בשבוע שעבר באילת. המועצה דחתה הצעה זו, אף שנתמכה על-ידי אחרים. הנימוק שנמסר הוא, ששני המועמדים הגיע להסכם, שלפיו לא יופיעו בכנס, אלא בכנסים המחוזיים, המתחילים היום (25.11.07), ושבהם יבחר הנשיא הבא.
את תגובתו של מנור ניתן למצוא בראיון שנתן בימים אלו לכתב העת משקי הון. מנור התבקש למנות את השגיו, והזכיר: "העמלות של הסוכנים הוכפלו. פעילות הלשכה ירדה לשטח. הפעלתי 10 יועצים מקצועיים לשירות הסוכנים. הפסקתי את פעילות המוכרנים (שיווק ביטוח שלא באמצעות הסוכנים). ניצחנו את הבנקים בוועדת הכספים בעניין רפורמת בכר. סוכן הביטוח הופך למשווק פיננסי, היכול מעתה לשווק לא רק ביטוחי חיים, אלא גם קופות גמל, קרנות השתלמות, משכנתאות והשקעות בשוק ההון. ידי הסוכנים מלאות עבודה בשיווק המוצרים החדשים".
בכנס הסוכנים עצמו קיבל מנור מחיאות כפים סוערות מרוב הסוכנים שנכחו באולם. מנכ"ל כלל ביטוח, אביגדור קפלן, דיבר בשבחו. גם המפקח על הביטוח ידין ענתבי דיבר עליו בחיוב, אך יחד עם זאת הזכיר חילוקי דעות שהיו ביניהם.

תאריך:  25/11/2007   |   עודכן:  25/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: סוכן ביטוח בכיר טוען שמנור נכשל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הרס עצמי
סוכן בטוח לשעבר  |  25/11/07 19:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היזם יוסי אברהמי מכר למשקיעי חוץ את כל דירות הגג בפרויקט חדש במרכז העיר
עידן יוסף
לחתונת אהרונוב הגיעו אלפי מוזמנים, ובהם גם שני שוטרים ששמרו על הרב החשוד במעורבות במעילה [צילום: רז/מאיר דהן, COL]
מערכת PCאון
ה-AJL308 מבית פיליפס הוא רדיו-שעון MP3 שגם כולל מסגרת תמונה דיגיטלית. הכל בבת-אחת
מערכת PCאון
כולנו מכירים את המודעות המזהירות אותנו מפני נזקי העישון, אבל באתר המוזר של היום ניתן למצוא כמה מודעות שדווקא מעודדות עישון. ומי הממליצים? לא כדאי לכם לדעת...
הדר פרבר
מאשים את ארצות הברית בהתערבות בבחירות בלבנון    וושינגטון אמרה כי הנשיא החדש חייב להיות מחויב ליישום ההחלטות הבינלאומיות, התייחסות להחלטות מועצת הביטחון של האו"ם אשר קוראות לפירוק החיזבאללה מנשקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il