X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוטורולה ו-GSMA השלימו בהצלחה ניסוי באתר סלולרי המופעל באנרגיית רוח ושמש ב-MTC Namibia ניסויים מוצלחים בנמיביה ובבריטניה הוכיחו יכולות וזמינות מסחרית של פתרונות אנרגיה חלופית
▪  ▪  ▪

מוטורולה הודיעה (יום א', 25.11.07) על השלמה מוצלחת של ניסוי במערכת אנרגיה המופעלת באמצעות רוח ושמש באתר סלולרי. הניסוי בוצע על-ידי מוטורולה בשיתוף עם איגוד ה-GSM (GSMA) באתר סלולרי של MTC Namibia בכפר דורדאביס הנמצא באזור קומאס שבנמיביה.
הניסוי בדורדאביס בוצע במהלך חודשי החורף, העונה שבה עוצמת הרוח והאנרגיה הסולארית נמצאות ברמות הזמינות הנמוכות ביותר. מאז החל הניסוי, בחודש מאי 2007, מערך סולארי וטורבינת רוח מחוללים יחד אנרגיית חשמל בכמות המספיקה כדי להפעיל מערך סלולרי בגודל בינוני ולתמוך בהתקנת מערך מיקרו-גל.
"לפרויקט הניסוי בדורדאביס היו תוצאות מעודדות מאוד. על-מנת להתקדם עם אסטרטגית הצמיחה שלנו, MTC Namibia הייתה זקוקה לחלופה יעילה ואמינה לפתרון של הפעלה באמצעות רשת חשמל. על-בסיס הצלחת ניסוי זה, אנו יכולים למקם תחנות בסיס מרוחקות, המסתמכות על מקורות אנרגיה מתחדשים, בכל מקום שאנו זקוקים להן. המשמעות של הטכנולוגיה החדשה היא שנוכל להמשיך לממש את מחויבותנו ללקוחותינו", אמר אלברטוס אאוכמוב, מנהל נושאים תאגידיים ב-MTC Namibia.
מפעילים משקיעים משאבים רבים בפיתוח תשתיות ביבשת אפריקה ובאזורים מתפתחים אחרים, אך השגת כיסוי נרחב יכולה להיות אתגר משמעותי, כאשר תחנות בסיס ממוקמות באזורים מרוחקים. מקורות אנרגיה מתחדשים כמו רוח ושמש לא רק שמאפשרים זאת, אלא הם גם בעלי יחס עלות/תועלת גבוה עבור מפעילי רשת לאספקת שירותי קול ונתונים ניידים באזורים כפריים מרוחקים, בהם רשת חשמל אינה זמינה כלל או יקרה באופן המונע כדאיות.
פתרונות מוטורולה ששימשו בניסוי דורשים תחזוקה מינימלית, מה שעוזר להפחית את העלות והמורכבות של תחזוקת אתרים מרוחקים עבור מפעילים. למרות שהניסוי של NTC Namibia בוצע על רשת GSM, ניתן ליישם את הפתרון גם ברשתות אלחוטיות אחרות להן יש קשיי אספקת אנרגיה באתרי סלולר כפריים. הניסוי, אשר הוכרז בקונגרס 3GSM העולמי בברצלונה בפברואר 2007 ובוצע במאי 2007, הגיע לגמר תחרות איגוד המחשוב הבריטי עבור השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה ירוקה.

תאריך:  25/11/2007   |   עודכן:  25/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בית משפט אמריקני ידון ביום חמישי בגירושו מארה"ב של ג'ון דמיאניוק, שהועמד לדין בארץ באשמה כי הוא "איוואן האיום" מטרבלינקה
עידן יוסף
טיוטת הנחיות חדשות למשודכים חרדיים: תדירות הפגישות - לא יותר מפעם בשבועיים, אורך הפגישות - לא יותר מ-3 שעות, ובתנאי שלא יאוחר מחצות, שיחת טלפון - אחת ולא יותר משעה, וכן "להדגיש שאין לחתן והכלה לדון בענייני הכספים שבין ההורים"
משה ריינפלד
ג'עפר עביאת תושב בית לחם הורשע בניסיון לרצוח את יהושע שמואלי שהעסיק אותו בצביעת דירתו בשכונת גילה בירושלים
יהונתן דחוח-הלוי
ערב פתיחת דיוני ועידת אנאפוליס מזהירה הזרוע הצבאית של החמאס את חברי המשלחת הפלשתינית שלא לוותר על הזכויות הפלשתיניות במו"מ
עידן יוסף
עד ספטמבר 2007 איבדה נתח שוק של% 10.4 במגזר הפרטי ו-% 6.1 בעסקי    כך עולה מפרסום נתחי השוק של מפעילי הטלפוניה הפנים-ארצית הנייחת ואופן מדידתם שמציג משרד התקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il