X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מחצית שניה מעולה של שחקניו של שום סייעה להם להביס את הקבוצה של אוחנה עידן טל, רומולו, טוטו תמוז וגל אלברמן כבשו לבית"ר, לירה הורחק מכפ"ס
▪  ▪  ▪
[צילום: גיא בן זיו]

בית"ר ירושלים ממשיכה במירוץ הקליל שלה בדרך לאליפות שניה באין מפריע. הפעם היתה זאת הפועל כפר סבא שספגה מנחת זרועה של האלופה והובסה 4:0 באצטדיון טדי.
המחצית הראשונה לא ניבאה את מה שיקרה בסיום 90 הדקות. בית"ר ירושלים פתחה חלש את המשחק כשהיא מתקשה להגיע למצבים ואף איפשרה להפועל כפר סבא להשתלט למשך דקות לא מעטות על מרכז השדה, אך כפר סבא לא היתה חדה מספיק כדי להפוך את ההחזקה בכדור לשערים לטובתה.
דווקא בדקות הטובות של כפר סבא כבשה בית"ר ירושלים שער שנוי במחלוקת. בדקה ה-33 יואב זיו קיבל מסירה כשהוא נמצא בנבדל ברור, הקוון לא הניף את הדגל ואיפשר לזיו להכניס כדור רוחב שנבעט ע"י רומולו, נהדף ובבעיטה השניה של עידן טל נכנס לשער והעניק את היתרון לבית"ר.
המחצית השניה כבר היתה סיפור שונה לחלוטין, הרחקה מוצדקת של לירה שהכשיל את בן שושן כשהיה אחרון בדרך לשער הכריחה את חיים יעקב להראות לו את הכרטיס האדום. מרגע זה והלאה היתה כבר רק קבוצה אחת על המגרש. את הבעיטה החופשית מאותה הכשלה של לירה, הפך רומולו בבעיטת ריבאונד ל-0:2 לבית"ר ירושלים.
טוטו תמוז שנכנס למגרש כמחליף בשער אדיר בדקה ה-84 וגל אלברמן 4 דקות מאוחר יותר העניקו ניצחון ענק לבית"ר ירושלים שממשיכה להוביל את הטבלה עם 27 נקודות. חמש נקודות יותר מהשניה מכבי פ"ת. הפועל כפ"ס לאחר ההפסד ירדה למקום השביעי בטבלה עם 16 נקודות מ-11 משחקים.
קריאות גנאי רבות נשמעו מצד אוהדי בית"ר ירושלים לכיוונו של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח ובדקה הרביעית הרחיק לירון זרקו כדור לקרן. כדור הקרן הורם והוגבה פעם נוספת אל תוך רחבת כפר סבא, שם היה אריק בנאדו לבד מול לויטה. אך במקום לבעוט לרשת, העיף בנאדו את הכדור מעל השער ופיספס הזדמנות אדירה להעלות את בית"ר ליתרון מוקדם.
בדקה השביעית סמואל יבואה פרץ באגף ימין ושיגר כדור ממרחק 16 מטר החוצה. בדקה ה-11 מיכאל זנדברג הרים כדור לתוך הרחבה שם היה כריסטיאן אלברז, ישראלביץ' הניף את הרגל לעברו של אלברז שדרש לפנדל. השופט חשב אחרת והורה להמשיך לשחק.
בדקה ה-18 בעט עידן טל כדור חופשי ממרחק של 25 מטרים אך לויטה היה ממוקם היטב וקלט את הכדור.
בית"ר נחלשה מאוד לאחר מכן והפועל כפר סבא החלה מחזיקה יותר בכדור ומשתלטת על מרכז השדה.
דקה 33 - 0:1 לבית"ר ירושלים: זנדברג מסר כדור ליואב זיו שהיה באגף שמאל בנבדל ברור, הקוון לא ראה זאת ואיפשר לזיו להכניס כדור רוחב לרומולו שבעט כדור שנהדף ע"י הגנת כפר סבא אך עידן טל היה שם כדי לבעוט לפינה הימנית של השער ולהעלות את בית"ר ליתרון דווקא בדקות החלשות שלה.
בדקה ה-40 שלח אורי אוזן כדור חזק שכמעט הפתיע את קאלה שהצליח רק להדוף ולא לקלוט את הכדור, אך לא היה שחקן של כפר סבא שייקח את הריבאונד.
בדקה ה-43 יבואה קיבל כדור מבן לוז ונשאר חופשי ברחבה, אלא שגל אלברמן בגלישה מדהימה הצליח להוציא ממנו את הכדור ולבלום את ההתקפה המסוכנת של כפר סבא.
בדקה ה-45 הרים אבו בקרי כדור לתוך רחבת בית"ר, יבואה היה שם לבד אך הנגיחה שלו לא היתה חדה מספיק וקאלה לא התקשה לקלוט את הכדור.
מחצית שניה
בדקה ה-49 עידן טל הגביה כדור במד מין שהתפספס ע"י הגנת כפר סבא אך לא אלברמן ולא זנדברג הצליחו להגיע לכדור וכפר סבא ניצלה.
בדקה ה-51 הגביה זנדברג כדור מצד ימין שננגח חלש ולא מדויק ע"י עמית בן שושן, הכדור הורחק לקרן. עידן טל ניגש לדגל הקרן אך הכדור שהרים הורחק בקלות ע"י הגנת כפר סבא.
בדקה ה-56 תפס לירה את עמית בן שושן שהיה אחרון בדרך לשער הכשיל אותו והורחק בכרטיס אדום.
דקה 59 - 0:2 לבית"ר ירושלים עידן טל שיגר כדור חופשי שלויטה הצליח רק להדוף, רומולו היה על הריבאונד כדי להכפיל את היתרון של בית"ר י-ם.
בדקה ה-76 פרץ זנדברג ברחבה של כפר סבא חיפש מסירה לטוטו תמוז, אך אורי אוזן בלם אותו והרחיק את הכדור לקרן.
דקה 84 - 0:3 לבית"ר ירושלים: גל אלברמן מסר כדור לטוטו תמוז שעל קו רחבת כפר סבא שיגר כדור אדיר לחיבורי השער של לויטה, בלי ספק השער היפה במשחק עד כה.
דקה 88 - 0:4 לבית"ר ירושלים: טוטו תמוז כמעט בנפילה מסר כדור לרומולו שהחליק אך הכדור הגיע לאלברמן שמקצה הרחבה של בית"ר, בעט כדור שטוח ויפה לרשת של לויטה.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז (דוד אמסלם, 40), שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג (אבירם ברוכיאן, 80), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 69) ואנטונלי רומולו.
הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו (קובי מויאל, 61), לירה, אביחי ידין, אבובקרי יעוזה, בן לוז (אגבור, 69), גיז'רמו ישראלביץ', אבי קנפו (עופר טלקר, 58) וסמואל יבואה.

תאריך:  01/12/2007   |   עודכן:  01/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר ירושלים דרסה את כפר סבא 0:4
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי פנטילט, אופירה אסייג
פרסום ראשון: לאחר ההפסד 2:1 לנתניה, שהיה השישי ברצף של בני-יהודה, הודיע המאמן שהוא מתפטר    שירזי למקורביו: "הוא רצה לזעזע". פניה נעשתה ללוזון
עידן יוסף
חמישה שרים תחת חקירות לא יוכלו להצביע בישיבת הממשלה על מינויו של משה לדור לפרקליט המדינה: ליברמן, אברהם, אדרי, שמחון ואולמרט
הילה רפופורט
זאנג זי לין, מלכת היופי של סין נבחרה למיס עולם לשנת 2007 בטקס שנערך באי היינאן שבדרום המדינה [צילום: AP]
משה ריינפלד
אתר האינטרנט החברתי ביטל את תוכנית הפרסום ביקון המאפשרת לאתרים מסחריים להודיע ברבים בה מה קנה אצלם חבר האתר
משה ריינפלד
בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי הכינוי שהוזכר בבלוג תוך ויכוח על הסכסוך הישראלי-פלשתיני חוסה תחת הגנת חופש הדיבור על-פי החוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il