X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגיא עמית שמח לגלות כל מקום חדש ביד חרוצים בת"א, בתקווה שיזרים קצת דם חדש למתחם המוכר לו כל כך איינשטיין, חבר חדש בשכונה, מציע גיוון בגזרת העסקיות ואחלה אירועים
▪  ▪  ▪
[צילום: איינשטיין]

ברחוב יד חרוצים התל אביבי נולד באחרונה מקום חדש. מקום עבודתי הסמוך הביא לכך שממש הייתי נוכח בלידה. לאלה מכם שלא מכירים את האזור אספר כי מדובר בדרום העיר, קרוב מאד למסגר, ביום אזור משרדים שוקק ולחוץ, בערב מתחם בילויים הומה רצח (בכל מובן). לרשימת מקומות הבילוי האופציונאליים שלכם במתחם כדאי שתוסיפו מעכשיו גם את איינשטיין, בר מסעדה שתכליתו כפולה, ביום אלטרנטיבה מעניינת לארוחות הצהריים הנדושות שהרחוב מציע ובערב אולם לאירועים אינטימיים ומשודרגים.
לקחתי איתי את יאיר והלכנו לבדוק ביחד אם לשם היומרני איינשטיין יש הצדקה קולינרית. נכנסנו בדיוק בשעה בה לחץ הצהריים הגיע אל קיצו והתיישבנו על ספת עור רחבה. המקום מעוצב כחלל רחב, אך לא בצורה הפוגמת בתחושת האינטימיות המתבקשת. על הקיר ציורים במגוון צבעים (שמככב בהם הפיסיקאי הגאון) ובמרכז בר מעץ.
פתחנו בלחם הבית (12 שקל) ולצידו חמישה סלטים טריים וטעימים (24 שקל לסועד) אלו אגב, ימולאו בלי הגבלה מיד כשיגמרו. היו שם סלט קישואים במיונז, חמוצים מצוינים, טחינה, חצילים מטוגנים וחומוס. הפתעות יצירתיות בינתיים אין, אבל הרמוניה של לחם מעלה אדים וניחוחות עם סלטים שווים, יש גם יש.
שתינו שתי כוסות לימונדה קרה, גדושה בקוביות לימון ששיוו לה מראה של קאיפיריניה. לעיקריות בחרתי בקדרת בשר בסגנון צרפתי שהגיעה עם סלט ירוק ואורז לצידה (45 שקל), הבקר בושל בישול איטי ומתמשך והיה רך מאד, שומני וטעים. הסלט הירוק שלצידו היה מעט אנמי ושדרוג קל של הוויניגרט היה עוזר לו למלא טוב יותר את ייעודו כקונטרה קלילה לבשר ולאורז. יאיר בחר במנת פרגיות שהגיעה עם תפוחי אדמה אפויים וסלט זהה לזה שלי (58 שקל). בתחילה התפלאנו על שהפרגיות יקרות יותר מקדרת הבשר שנראתה כמצריכה מאמץ ניכר בהכנתה, אך כשהגיעה המנה וראינו את גודלה הבנו איפה טעינו. שלושה נתחי פרגית גדולים ועסיסיים יצרו יחד מנה ענקית ומשביעה ששווה בהחלט את מחירה. עבור חובבי העסקיות ביניכם וידאנו שגם מעונבי המשרדים שיקפצו לעסקית צהריים ויזמינו את מנת הפרגיות כחלק מהעסקית, יזכו לאותם מימדים בדיוק. נשמע טוב, מריח מצוין, ומרגיש בפה אפילו יותר.
באיינשטיין יידעו להרכיב לכם כל קומבינציה שתרצו מהתפריט המגוון, לטובת אירוע מכל סוג. לגמרי לא רק בר מצוות וימי הולדת מסתבר. באיינשטיין ערוכים עם ליין ייחודי של טאפסים, מנות בשריות ושתייה גם לאירועי מינגלינג. ממש עבור אלו שקפצו לעסקית צהריים והחליטו להביא את כל המשרד לשם בחג להרמת כוסית.
סיימנו עם אספרסו והחלטנו באומץ לוותר הפעם על קינוח. חזרנו למה שנשאר מיום העבודה, עם הידיעה המשמחת שממש לידינו נולד עוד מקום כייפי לאכול בו.

* הכותב היה אורח המקום.
איינשטיין - יד חרוצים 14 תל אביב, 03-5370382
תאריך:  02/12/2007   |   עודכן:  02/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
האם יש לך מוח ימני או מוח שמאלי? האם חייך נשלטים על-ידי רגשות או היגיון קר? האם אתה לוקח סיכונים או לא? ואיך בדיוק קשורה לזה רקדנית?
אלעזר לוין
יבנה עם שותף מגדל בן 70 קומות מגורים ומשרדים    אזורים תהיה בעלת 62.5% בפרויקט, תשקיע 220 מיליון דולר ותרוויח 31.4 מיליון דולר    המוכר, סאני קאהן, ירוויח 36 מיליון דולר ברוטו ממכירת המגרש    המגדל - תאום למגדל משה אביב של גאדימק
משה ריינפלד
בכיר באומניטק: חברות המייצרות את הפנלים למסכים עוברות לפורמט הרחב והייצור של מסכים 4:3 הולך ונעלם
הדר פרבר
חתונה ראשונה של דרום קוריאנים בצפון: "החלטנו לקיים את טקס הנישואין בצפון קוריאה כי הכלה שלי, צ'ו, הוקסמה מהיופי של ההר"
אבי מוססקו
עשרות מתושבי היישוב קציר חריש הגיעו בסוף השבוע לסניף משרד הבריאות בחדרה, על-מנת לקבל חיסון נגד כלבת   הסיבה לכך: פגר של כלב, שעל-פי החשד היה נגוע בכלבת, נעלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il