X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוחמד דחלאן, שסומן ע"י החמאס כבוגד, מחזיר מלחמה שערה הוא מכנה את ממשלת החמאס "שלטון איסלאמי" רצחני ומזהיר את מצרים מפני בוגדנות החמאס אינו רואה מקום להידברות עם החמאס בנסיבות הנוכחיות
▪  ▪  ▪
דחלאן - משיב מלחמה [צילום: AP]

מוחמד דחלאן, מבכירי הפתח ולשעבר מפקד מנגנון הביטחון המסכל, יוצא במתקפה חריפה נגד תנועת החמאס, שמנהלת נגדו קמפיין מתמשך של דה-לגיטימיזציה והתירה את דמו כבוגד וכמשתף פעולה עם ישראל נגד העם הפלשתיני. בראיון לעיתון "אל-מצרי אל-יום" (01.12.07) מזהיר דחלאן את שלטונות מצרים מפני המשך נקיטת גישה סלחנית כלפי תנועת החמאס, שכן זו "נוהגת לפצוע את היד המושיטה לה עזרה" ואינה מעריכה כל תמיכה הניתנת לה.
בנימת לעג אמר דחלאן, כי מנהיגי החמאס התרברבו בעבר שהם יכולים לפתוח בדרכם שלהם את מעבר רפיח, והנה כאשר הם בשלטון הם אינם מסוגלים לממש את הבטחותיהם, ותחת זאת הם מטילים על מצרים את מלוא האחריות לסגירתו של המעבר, כשהם מתנכרים לתמיכה של מצרים לעמדה הפלשתינית העולה לה במחיר של ביקורת בינלאומית.
דחלאן טען, כי "כולם" (בפתח), כולל הוא עצמו אשמים בהפיכה הצבאית של החמאס ברצועת שהתבצעה בחודש יוני האחרון, ואולם לזכותו ציין, כי היה זה שהתריע מפני סכנת החמאס ומכך שהתנועה לא תסכים להיות שותף בשלטון ולא תחדל משימוש באלימות. "חמאס תקפה בהתחלה את דחלאן, אח"כ את הזרם של דחלאן ואח"כ את כל הפתח. המסכה הוסרה מפניה לאחר שנפלו 400 פעילי פתח", אמר דחלאן.
את שלטון החמאס כינה דחלאן "שלטון איסלאמי רצחני" מבית מדרשם של האחים המוסלמים הרואה את עצמו כמייצג את האלוהות ואינו מוכן לאפשר כל ביקורת. הוא הדגיש, כי לא ניתן להידבר עם מי שביצע מעשי רצח וביצע הפיכה נגד המשטר. עם זאת ציין, כי למרות שהוא שונא את דרכיה של תנועה החמאס הוא אינו מתייחס לארגון כאויב.
בנושא המדיני אמר דחלאן, כי כל הסדר עם ישראל צריך להתייחס לגדה המערבית ולרצועת עזה כאל יחידה גיאוגרפית אחת. הוא הביע ביטחונו ביכולת להגיע להסדר שיאפשר תנועה חופשית בין הגדה לרצועה בציינו, כי בעבר הועלו פתרונות שונים לסוגייה זו ובין היתר הציעו לבנות גשר באורך של 42 ק"מ או חפירת מנהרה. "כאשר נגיע להסדר הקבע לא תהיה בעיה", אמר.
תאריך:  02/12/2007   |   עודכן:  02/12/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שגיא עמית
שגיא עמית שמח לגלות כל מקום חדש ביד חרוצים בת"א, בתקווה שיזרים קצת דם חדש למתחם המוכר לו כל כך    איינשטיין, חבר חדש בשכונה, מציע גיוון בגזרת העסקיות ואחלה אירועים
מערכת PCאון
האם יש לך מוח ימני או מוח שמאלי? האם חייך נשלטים על-ידי רגשות או היגיון קר? האם אתה לוקח סיכונים או לא? ואיך בדיוק קשורה לזה רקדנית?
אלעזר לוין
יבנה עם שותף מגדל בן 70 קומות מגורים ומשרדים    אזורים תהיה בעלת 62.5% בפרויקט, תשקיע 220 מיליון דולר ותרוויח 31.4 מיליון דולר    המוכר, סאני קאהן, ירוויח 36 מיליון דולר ברוטו ממכירת המגרש    המגדל - תאום למגדל משה אביב של גאדימק
משה ריינפלד
בכיר באומניטק: חברות המייצרות את הפנלים למסכים עוברות לפורמט הרחב והייצור של מסכים 4:3 הולך ונעלם
הדר פרבר
חתונה ראשונה של דרום קוריאנים בצפון: "החלטנו לקיים את טקס הנישואין בצפון קוריאה כי הכלה שלי, צ'ו, הוקסמה מהיופי של ההר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il